Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 66 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

18.09.2019 08:16
hoeveelheid hardlopen Antworten

Met de dikte van de zool, kunnen hardlopers verwachten dat de ATR 5s zwaar aanvoelt. Maar ze zijn verrassend licht.

Ze zijn op maat gemaakt, vergeleken met je normale hardloopschoenmaat. Ik had niet het gevoel dat er enige discrepantie was tussen de maatvoering van mijn Hoka-raceschoenen en deze trailschoenen.

Ze zijn comfortabel nat of droog, en ze voelen geweldig aan, zelfs als ik ze voor lange stukken moet dragen.

Ook wordt dit model gemaakt met een brede breedte-optie. Hoka heeft niet altijd opties gehad voor mensen met een bredere voet, dus de EE-breedte is gemaakt voor degenen die misschien een bredere schoen nodig hebben dan de D-breedte.

Ik ken hardlopers Nike Air Max 270 Dame die meteen hebben besloten om Hokas niet te proberen omdat ze smal kunnen zijn. Ik denk echter dat Hoka heeft geprobeerd dit probleem op te lossen, en ze willen hardlopers met bredere voeten niet uitsluiten.

De ATR 5's waren precies wat ik wilde / verwachtte. Hoka heeft in deze editie niet veel wijzigingen aangebracht, maar de paar wijzigingen die ze wel hebben aangebracht, hebben de schoen nog beter gemaakt.

Ik heb ze al aan andere trailrunners aanbevolen. De schoen is comfortabel, licht, grip en duurzaam. Ik had er geen probleem mee om ze op een steile onverharde weg te gebruiken en vervolgens naar het trottoir te schakelen.

Ik vond het geweldig dat ik niet teleurgesteld werd door de ATR 5s, zoals ik vaak doe bij het testen van een nieuwe versie van een schoen waar ik van ben gaan houden. Dus ik geef ze een groot, Adidas Gazelle Damen smileygezicht en twee duimen omhoog!

In de onderzoeksliteratuur is er een trend geweest naar de aanbeveling van training met hoge intensiteit versus hoog volume (Berg, 2003). Dit is waarschijnlijk een gevolg van het korte termijn karakter van onderzoeksstudies. Gezien de veranderingen die optreden bij hoge intensiteit versus lagere intensiteit en langere duur training, is het niet verwonderlijk dat hoge intensiteit training grotere voordelen biedt over slechts een paar weken. Dit heeft geleid tot de conclusie dat training met hoge intensiteit de voorkeur heeft boven een hoger volume om dezelfde aanpassingen te bereiken. Het is echter de vraag of deze voorkeur verdienste heeft. Seiler en T?nnessen ontdekten dat elite-duurtraining bestaat uit ongeveer 85% van de training die wordt uitgevoerd met lage tot matige intensiteiten in Nike Air Max 2016 Femme verschillende groepen elite-duursporters (2009). Bovendien wijzen ze erop dat elitetraining waarschijnlijk een optimale training vertegenwoordigt dan wat in de laboratoriumomgeving wordt aangetoond vanwege een waarschijnlijk evolutieproces van Nike Air Max 90 Womens training door elites.

In tegenstelling tot de onderzoekstheorie stellen Esteve-Lanao et al. toonde aan dat het de hoeveelheid hardlopen was die de loopprestaties tijdens een race van 10 km be?nvloedde, niet de hoeveelheid training met hoge intensiteit (2007). De ervaring van topsporters is ook in tegenspraak met de onderzoeksresultaten dat training met een hoge intensiteit en een laag volume optimaal is. Zoals gezegd, lijkt het erop dat de beste hardlopers een hoger trainingsvolume combineren met een training met een hogere intensiteit. Vanwege het hoge trainingsvolume is het grote percentage een lage intensiteit, maar het absolute volume van trainingen met een relatief hoge intensiteit bereikt nog steeds niveaus van 20 mi of meer per week (Billat et al., 2003). In een artikel van Laursen wijst hij op twee belangrijke Adidas Eqt Support Adv Mujer bevindingen, ten eerste, zonder een achtergrond van training met hoog volume, kan training met hoge intensiteit de prestaties behouden, maar zelden de prestaties verbeteren

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz