Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

31.10.2019 08:07
beendete einen anderen Antworten

Sabino Canyon is een populaire bestemming in het Tucson-gebied met een verscheidenheid aan recreatieve mogelijkheden en talloze paden van verschillende moeilijkheidsgraad. Er is een kleine vergoeding voor daggebruik. Net als de andere paden in dit artikel, zijn er meerdere gekoppeld om je run te verlengen door toegang te krijgen tot paden die je diep in het Catalina-bereik brengen. U kunt er zelfs voor kiezen om de beklimming te maken naar Mount Lemmon, Nike Air Max Command Womens het hoogste punt in het Santa Catalina-gebergte (9.159 voet). Deze run is geavanceerd op ongeveer 18,6 mijl enkele reis en een klim van 7.500 voet.

Laat je niet afschrikken als je op zoek bent naar iets minder intens; Sabino Canyon heeft paden voor elk hardloopniveau.

Blacketts Ridge is een 5.3 uit en terug trail beoordeeld moeilijk. Verwacht dat je 1.765 voet klimt in 1,6 mijl. Het eerste deel van het pad is relatief vlak, omdat het wegloopt van het bezoekerscentrum tot aan het Phoneline-pad. Op dit punt begint het pad te klimmen. Na het uitschakelen op Blacketts Ridge trail, verwacht je terugslag. Er zijn verschillende valse toppen tot aan de laatste top gemarkeerd met een teken, zodat je er zeker van kunt zijn. In het voorjaar is het pad omzoomd met Californische papavers, ocotillo en een verscheidenheid aan cactussen. Het wordt aanbevolen om de klim te voltooien voor het imposante uitzicht op Sabino Canyon en het kleine lint van het Phoneline-pad aan de ene kant, Bear Canyon Nike Air Max 90 Hombre aan de andere kant, en voor je, indrukwekkend uitzicht op de Catalinas met een duidelijk zicht op Thimble Peak . Pas op, je kunt een agressieve familie van chipmunks tegenkomen. Let op je snacks! Eén probeerde mijn guacamole en ma?schips te stelen terwijl ik verbaasd was over het uitzicht. Blacketts is een geweldige trainingswandeling om uw cardiovasculaire drempel te verhogen. Dit is een zwaar verhandeld pad zonder schaduw. Begin vroeg om hitte en drukte te voorkomen.

Phoneline Trail is mijn favoriete trail om te rennen. Dit is een 9.8 mijl heen en terug pad dat aansluit op de East en West Fork van de AZT die naar de Catalinas leidt. Dit pad is smal en uitdagend op plekken, maar over het algemeen is het een relatief gematigde afdaling. Het pad klimt en loopt vervolgens parallel met Sabino Canyon en de tramweg ver beneden Nike Air Max Command Dames met enkele ernstige drop-offs onderweg. Let op struikelen, want een overvloed aan cactussen staat klaar om je val te vangen. Als je bang bent voor hoogten zoals ik, zal dit pad een uitdaging voor je zijn. Ik schreef mentaal mijn testament tot halverwege het lukte om te stoppen met paniek en gaf me helemaal over door me te concentreren op de overvloed aan wilde bloemen en lucht zwaar met hun honinggeuren. Zoek onderweg naar een lichte uitloper die leidt naar een rots met uitzicht op de kloof. Profiteer van het uitzicht hier en laad je op met wat eten voor de terugreis. Het eerste deel van het pad is misschien zwaar voor wandelaars, maar al snel maakt het plaats voor de ritmische eenzaamheid van adem en voeten. Als een kanttekening waren de enige lopers die werden aangetroffen vrouwen. Glimlach!

Tucson heeft een breed scala aan Nike Air Max Thea Mujer uitzonderlijke veganistische of veganistisch / vegetarisch vriendelijke restaurants met vullende maar gezonde menukeuzes. Omdat de lokale voedselbeweging sterk verweven is in de structuur van Tucson's cultuur, vindt u verschillende opties waarbij lokale ingredi?nten op het menu staan.

Lovin 'Spoonfuls is mijn favoriete restaurant in Tucson. Het beschikt over een volledig veganistisch menu met zowel unieke items als veganistisch comfortvoedsel zoals: chili-kaasfrites, plattegronden kipschotel en buffalo bloemkoolvleugels. Lovin ’Spoonfuls is lokaal eigendom en heeft een ontspannen sfeer, bier en wijn als je dorst hebt, en een verscheidenheid aan geweldige veganistische desserts. Ik heb hier niet-veganisten meegenomen en ze worden altijd verliefd. Gesloten op zondag.

Desert Island Eatery is een lokaal Caribisch restaurant dat Adidas Zx Flux Dames door een familie wordt beheerd en vegetarische, veganistische en vleesgerechten serveert. Lokaal bezit, deze plek is geen grap dus wees bereid om hier elke dag te willen eten. De gemarineerde barbecuetofu met gebakken plantains is het beste gerecht dat ik ooit in mijn hele leven heb gegeten. Desert Island Eatery is gesloten op zondag en maandag, dus dienovereenkomstig plannen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz