Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 64 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

02.12.2019 08:23
ne pas courir pendant Antworten

Als ik mijn race volgens plan heb gelopen, moet de groep van 3:30 tempo bijna 5 minuten voor me zijn. Ik zal proberen ze binnen de site te houden, want er zijn een aantal mooie lange directe gedeelten waar ik zou moeten kunnen peilen waar ze zijn. Ik kan proberen ze na mijl 20 te realiseren, maar het doel zal zijn mezelf in positie te brengen voor een sterke laatste 4 mijl.

Thuis stretch. Miles 23-26.2, tijd om aan het werk te gaan.
Doeltempo: minder dan 8 minuten. mijl.
Met nog 4 mijl te gaan, als ik een perfect tempo heb gelopen, zou ik op tempo moeten zijn voor een 3: 45 finish. Het zou geen PR-finish Nike Air Pegasus 83 Dámské zijn, maar het zou een geweldige training zijn. Hoe ik omga met deze laatste 4 mijl zal mijn eindtijd bepalen. Het doel zou zijn om je sterk te voelen op 20-22 mijl en klaar te zijn om het momentum voor de laatste paar mijl te behouden, iets dat ik niet heb gevoeld in mijn laatste 2 races.

Omdat LA nog maar 2 weken geleden is, is er een duidelijke bezorgdheid dat mijn benen nog steeds vermoeid zullen zijn. Hoe dan ook, ik zou het leuk vinden om de laatste 4-6 mijl in een tempo van 8 minuten te lopen als training voor het handhaven van mijn doeltempo in de late mijlen van een marathon. Het zou een vertrouwensbooster zijn, zelfs als het niet resulteert in een PR.

Dat gezegd hebbende ... weet je, ik zou graag PR op deze cursus willen. Als je de wiskunde doet, lijkt het extreem uitdagend met de eerste 12 mijl bergopwaarts. In een perfecte race, de gem. voor de eerste 12 mijl zou een 8:30 zijn, met de volgende 14,2 mijl in een Nike Air Max 2017 Womens] tempo van 8 minuten ... dat zou me op 3:34 brengen, een PR van 3 minuten. Ik denk dat ik de 14 mijl in een tempo van 8 minuten zou kunnen beheren ... het zijn de eerste 12 mijl die de uitdaging vormen. Het is waarschijnlijker dat het een 9 minuten (voor 12) en een 8 minuten (voor 14) splitsing zal zijn. Daar zou ik heel blij mee zijn.

Ik zie dit als een lange afstandsrit om wat heuvelwerk te doen en mijn 8-minuten doelsnelheidstempo te oefenen. Wifey en de First Lady zullen me daar aanmoedigen en ik ben altijd gemotiveerd om hun lachende gezichten op de racedag te zien.

"Dat is niet mogelijk." Dat dacht ik toen ik voor het eerst hoorde over de uitdaging van Rob Young. Ik bedoel, wie kan in vredesnaam een ??jaar lang elke dag een marathon lopen? Nieuwsgierig regelde ik dat ik Rob zou ontmoeten voor een van zijn vroege ochtendmarathons in Richmond Park. Terwijl we de lommerrijke uitgestrektheid omcirkelden, vertelde Rob me over zijn achtergrondverhaal - een verhaal dat in veel opzichten net zo moeilijk en opmerkelijk was Nike Air Huarache Dames als de uitdaging die hij aanging.

Als kind leed Rob verschrikkelijk misbruik door toedoen van zijn vader. Jaren in pleeggezinnen volgden, resulterend in een jeugd waarin Rob zei dat hij "overleefde in plaats van leefde". Ondanks dit alles was hij een van de meest positieve mannen die ik had ontmoet. Op de een of andere manier hadden deze ervaringen in hem een ??innerlijke kracht gecre?erd - een Adidas Zx 700 Femme die hem toestond verder te gaan waar anderen uit elkaar vielen. Misschien zou hij deze uitdaging toch kunnen voltooien.

Rob sprak ook gepassioneerd over zijn goede doelen - NSPCC, Dreams Come True en GOSH - voor wie hij £ 200.000 hoopte op te halen. Zijn motivatie Adidas Nmd Damen was duidelijk: hij wilde niet dat andere kinderen zouden lijden zoals hij had.

Later die middag ontving ik een e-mail van mijn vriend George Bull. Hij had net een film gezien met de naam The Runners. ‘Het maakt dat je iets eerlijk wilt maken, niet?’ Schreef hij. Dat deed het, en ik kende alleen het verhaal.

Dus kochten we een fietskar en overtuigden filmmaker Ross McClure dat erin zitten met zijn geliefde camera een volkomen veilig en verstandig idee was. We namen het op een trainingsronde rond Richmond Park. De trailer was zwaar en de heuvels waren steil, maar Ross en zijn camera overleefden. We waren goed om te gaan.

Toen sloeg het noodlot toe. Rob's linkerbeen was eindelijk bezweken voor de dagelijkse marathonlopen. Hij was onder strikte doktersbevelen: twee maanden niet rennen. Dus dat was dat dan: het einde van de film en, vermoedelijk, het einde van de uitdaging.

Niet Nike Air Max 720 Dames helemaal. Rob genas sneller dan iemand zich had kunnen voorstellen en stelde zichzelf een nieuwe taak: 400 marathons lopen in een jaar - waarbij meerdere wereldrecords werden verbrijzeld. We hebben de trailer afgestoft en zijn teruggegaan naar Richmond Park om hem in actie te filmen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz