Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 57 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

11.12.2019 07:15
che posso fiutare un negozio Antworten

Weet je nog dat ik afgelopen woensdag een onthulling over geslacht publiceerde, weet je, degene die te laat was en ik zei dat we op elk moment de nieuwste editie van onze familie kunnen verwachten? Nou, minder dan 24 uur later werd onze zoon Nike Air Max Sequent 2 Mujer geboren.

Wanneer mijn berichten op het juiste moment komen, zijn ze op tijd.

Afgelopen donderdag hebben we het nieuwste lid van onze familie verwelkomd, waarmee we ons estafetteteam van vier hebben voltooid. De grootste vraag die veel mensen stellen, was wat zijn naam zou zijn? Als mijn dochter op sociale media bekend staat als 'De First Lady', hoe zouden we hem Nike Air Max 90 Herren dan noemen? We hebben verschillende versies doorlopen, altijd gedacht "ja, dat is een goede." En we kwamen terecht op ...

Het is een van de hilarisch wrede ironie?n van het leven dat de tijden waarop je het meest moet rennen altijd de tijden zijn waarop je het het minst wilt doen. Katers zien me vaak aan het tapijt klauwen als Lazy Boy of een andere goedbedoelde persoon me de deur uit probeert te schuiven met de woorden 'Je zult je beter voelen nadat je gaat Nike Air Force 1 Womens hardlopen'.

Maar dat is het laatste wat ik wil doen en het laatste wat ik wil horen. Ik wil horen: "Je zult je veel beter voelen na nog een uur zitten in je pyjama, chocolademelk drinken". Maar chocolademelk werkt niet, hardlopen wel.
Op zaterdagochtend waren mijn vingernagels stevig vastgemaakt aan het kozijn, maar er was niemand die me probeerde weg te duwen voor mijn run. Nike Air Max Command Heren En het was geen kater waar ik tegenop zat, het was een week van onzin en onzin. Ik wist dat ik twee opties had om mezelf beter te voelen: dronken worden of gaan hardlopen.
Toen mijn uitstel me in de premier had geduwd, leek dronken worden des te waarschijnlijker. Maar toen dacht ik na over wat mijn helden zouden doen. Wat zou Rosie Swale-Pope doen? Ze zou gaan rennen en niet stoppen tot ze opraakt van de weg die letterlijk over de hele wereld had gelopen. Dus ik Nike Air Max 90 Damen rende.
Ik rende naar Richmond Park en na ongeveer anderhalve kilometer braken de enorme korstjes op mijn achilles af en waren, kon ik zien, niet op een goede manier. Ik zou terug kunnen keren, naar huis gaan, mijn voeten omhoog kunnen zetten - maar Rosie zou dat niet doen. Een stressfractuur stopte haar niet om de wereld rond te rennen, dus ging ik door.
Na 4 mijl voelde ik me ziek. Na 5 mijl voelde ik me nog zieker en tegen de tijd dat ik op de top van Richmond Hill op 5,5 mijl kwam, besefte ik dat ik de hele week nauwelijks had gegeten en dat dat de reden was waarom ik me niet goed voelde. Ik had twee dingen in mijn zak: een Oyster-kaart en een Visa-kaart. Ik zou de bus of de metro naar huis kunnen nemen - maar wat zou Dean Karnazas doen? Hij zou een pizza bestellen uit het niets en zijn pas niet breken terwijl hij de hele Nike Air Vapormax Womens zaak at.

Dus ging ik verder naar Richmond en stopte ik bij Starbucks voor de juiste beloning voor het rennen van 5 mijl - je herinnert je misschien dat dit algemeen wordt erkend als een kaneelwerveling en een ijskoude latte. Ik at dit op Richmond Green en ging daarna verder - langs de Theems naar Kew.
Tegen de tijd dat ik in Mortlake aankwam, had ik 12 mijl gerend en begon ik een beetje licht in het hoofd te voelen. Er was niets anders dan jaagpad en rivier in beide richtingen, maar een van mijn weinige talenten is dat ik een winkel op de hoek van een mijl afstand kan opsnuiven. Een snelle pitstop voor een fles Lucozade en een pakje garnalencocktail en ik was weer op het goede spoor.
Ik vroeg me af hoe lang ik door kon gaan met dit patroon van rennen, stoppen en eten. Kon het voor onbepaalde tijd doorgaan? Nee, dat kon het niet. Nike Internationalist Hombre Na 16 mijl kwam ik bij Putney Bridge en raakte het jaagpad op. Dus ik nam een ??bananenmilkshake, pakte een pizza voor thee en rende nog een kilometer eerder, met behulp van een goed getimede bus, zat ik weer uitgeput op de bank.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz