Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

05.03.2020 07:29
gegangen und habe mich ausgeglichener Antworten

Als je op paden rent, is een van de belangrijkste vaardigheden die je moet hebben, weten hoe je een enkel niet verstuikt of een van die 26 prachtige botten in elke voet breekt. Routes zijn van nature Indiana-Jones hindernisbanen met gaten, rotsen Adidas Nmd Mujer en wortels.

Voor mij betekent veilig en vol vertrouwen rennen op ruige grond dat mijn voeten niet alleen sterk, maar ook zeer flexibel en veerkrachtig zijn. Als ik vervolgens per ongeluk in een gat stap of een voet tussen een paar rotsen vastzet en mijn enkel begin te draaien, is het belangrijk om mezelf een beetje in de onverwachte beweging te laten ontspannen, NIET om mezelf ertegen te proberen te zetten.

Jaren geleden leerde ik dit van downhill ski?rs. Ik reisde naar enkele van de geweldige ski-paden - in Killington, Alta, Sun Valley en Kitzbuhel, en overal merkte ik dat beginners de neiging hadden om zich te schrap zetten door hun knie?n te stijf maken wanneer ze stoten of sleurden, om te proberen te houden van vallen. Het resultaat: ze vielen, vaak slecht. De instructeurs moesten hen leren in die situaties de knie?n te Nike Internationalist Womens laten buigen en 'geven'. Als je de ervaren ski?rs zag, gingen hun knie?n en heupen continu mee met de hobbels, niet tegen hen vechtend.

De reden voor deze aanpak, of je nu aan het ski?n of hardlopen bent, is dat je veel te veel hefboomwerking of koppel genereert om je plotseling te verzetten zonder dat er iets kapot of verstuikt raakt. Maar als je een beetje meegeeft aan de eerste draai, oefent het minder brute kracht uit en koopt je ook een fractie van een seconde om jezelf een beetje opnieuw in evenwicht te brengen - en snel je gewicht naar de andere voet te verplaatsen

Je herinnert je misschien de beroemde hardlooparts van de jaren zeventig en tachtig, George Sheehan, auteur van Running and Being en verschillende andere bestverkopende boeken. Ik rende met George in de allereerste New York Marathon, in 1970, toen de wegrennende Adidas Ultra Boost Damen boom net begon. Sheehan's wijsheid over het lopende leven was geweldig (dat is het nog steeds), maar er was één ding waarvan ik denk dat hij het mis had. Sheehan raadde het lopen op paden niet aan, omdat hij bang was dat het te gevaarlijk zou zijn voor de voeten en enkels. Ik denk precies het tegenovergestelde: dat over ruw terrein rennen veel meer spiergroepen oefent dan op vlakke wegen, en je beter in staat stelt te herstellen als je struikelt. Routes zijn goed voor voetkracht.

Na een ochtend fietsen, gingen we terug naar Mohegan Sun voor een middag in de spa. We waren elk voorzien van een spa om te beoordelen. Ik koos voor Nike Air Huarache Damen de hot stone massage. Ik ga meestal voor diepe weefsel- of sportmassage om in de spieren te komen die overmatig rennen, maar deze keer besloot ik me te concentreren op massage voor ontspanning, in Nike Air Vapormax Homme plaats van te zien hoeveel pijn ik kon verdragen.

Nou, het blijkt dat mijn hele rechterschouder een gigantische knoop is, dus het was niet de meest comfortabele, maar het was nog steeds ongelooflijk ontspannend. Ik vroeg de massagetherapeut het doel van de hete stenen (hoewel ik dacht dat ik het antwoord wist) en hij zei dat het de hitte was om je spieren los te maken en de stenen om een ??groot, vlak gebied te krijgen om in je spieren te komen. Ik wist mentaal dat stress zich fysiek manifesteert, maar de knoop die vroeger mijn schouder was, herinnerde me hieraan en ik probeer mijn leven waar mogelijk te vereenvoudigen en ben Nike Cortez Femme belachelijk opgewonden voor een paar dagen downtime tijdens Thanksgiving en vervolgens een week -lange vakantie (!!) tijdens Nieuwjaarsdag.

We zaten zowel voor als na onze massages in de sauna en we ontspanden allemaal gewoon en praatten. Elizabeth's massage begon een uur na de onze, en we waren nog steeds gewoon aan het ontspannen toen ze naar buiten kwam. Zittend rondhangen met een groep vriendinnen in een spa? Ik kan slechtere manieren bedenken om een ??middag door te brengen.

We verlieten de spa eigenlijk alleen omdat we dinerplannen hadden in Todd English's Toscane in Mohegan Sun.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz