Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

11.03.2020 07:26
les propriétaires de poêle Antworten

Het is bijna 21:00 terwijl ik dit schrijf. Wat betekent dat het overdag echt ontzettend heet was.

En het was gisteren. Dus ik had vanmorgen beter moeten weten, maar wetende dat ik een zomer voor de vroege ochtendruns een dag van elk weekend heb, had ik geen zin om vanochtend vroeg wakker Nike Cortez Hombre te worden om te rennen.

Dus ik ging om 9 uur naar buiten en stierf vrijwel. Ik was blij voor elk stoplicht dat ik naar het westen raakte en ik nam zeker een paar pauzes toen ik de West Side Highway bereikte, wat ik zelden doe. Ik heb gisteren een draagbare waterfles gekocht en ik heb de 12 gram afgetapt nog voordat ik een mijl had afgemaakt. Ik dacht erover om 4 mijl te doen (helemaal genieten van de laatste week zonder trainingsplan), maar liep uiteindelijk terug naar de High Line, liep dat en stopte bij 3 en liep de rest van de weg naar huis.

Maar ik weet wel dat een zomer van marathontraining me alleen maar een sterkere hardloper zal maken in de herfst. (Sidenote: hoe komt het dat ik aan het trainen ben voor mijn derde marathon? Wanneer is dit gebeurd?) Door te vechten tegen de hitte en de luchtvochtigheid voel ik me alsof Nike Air Vapormax Hombre ik aan het vallen ben, wat altijd een leuke kleine egostoot is.

Ik ben begonnen veel meer te stromen in mijn races. Als ik een steile berg beklimm en het is mijl vijf, in plaats van me zorgen te maken over waar ik op mijn bijbelse gelamineerde kaart moet worden gebaseerd, check ik in met mezelf en mijn inspanningsniveau en pas ik me aan. Als ik echt moe ben en het bijna donker wordt voor een lange nachtelijke klim, probeer ik me aan te passen, zelfs als ik achter op schema ben, ga zitten en haal wat potstickers, pizza of ander vast voedsel in me voordat ik terug ga in de duisternis. Ik probeer erop te vertrouwen dat ik weet wat ik moet doen op de verschillende plaatsen en tijden in de race. Als ik moe ben en begin te dromen en excuses maak om te laten vallen, neem ik even rust en haal wat eten en water, en vraag om een ??peptalk Adidas Ultra Boost Mujer van mijn bemanning of een slachtoffer van een hulppost, ik bedoel vrijwilliger.

Of je nu twee weken vrij wilt nemen en er niet aan denkt om een ??enkele stap te lopen, of een zomer te fietsen, of terug te springen naar grote kilometers, het is letterlijk helemaal jouw keuze en jouw flow. Kijk wat je aanspreekt. Zie waar je bent en ga met de stroom mee. Dit is je lichaam, je geest, je raceschema. Er is niemand om bij te houden, behalve jezelf. Deze sport is moeilijk. Het leven is hard. Het moet leuk en aantrekkelijk zijn, en leren om de stroom te omarmen van waar je fysiek en mentaal bent op elk moment, dag, week, maand en cyclus, zal je ongetwijfeld helpen veel langer van elke stap te genieten.

Na de run had ik een hete date met Shannon en haar man bij H.K. voor brunch. Het is echt dicht bij hun appartement - en mijn oude appartement Nike Air Max Tavas Womens - dus we hadden er deals voor gekocht toen het op LivingSocial ging. Ze hebben een bodemloze cocktail voor $ 16,95 speciaal, en laten we zeggen dat ik de onderkant van deze champagnefluit nooit heb gevonden.

Voor het ontbijt had ik een frittata met worst en guacamole en awesomeness. In mijn 29 jaar van dit jaar heb ik eigenlijk nooit een frittata geprobeerd (oke, een full-sized frittata - ik heb mijn blog doorzocht en blijkbaar heb ik mini's gehad), en de hele kooktijd op het fornuis Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme en toen het in de oven zetten leek iets dat mijn kookkunsten te boven ging, maar ik ben er vrij zeker van dat ik een koekepan ga bestellen en mijn gewicht in frittatas ga eten.

Dus: favoriete brunchdrankje? En zijn frittata's gemakkelijker te maken dan ik denk? Wat koken je nog meer in je mooie gietijzeren pannen? Of gebruik je ze gewoon als wapens?

(Waargebeurd verhaal: blijkbaar toen de meterman de meter kwam lezen, volgde mijn overgrootmoeder hem met haar koekenpan en dreigde hem over het hoofd te slaan als hij niet "op het niveau" stond.)

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz