Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

13.03.2020 06:15
einigen architektonischen Antworten

Op Forbidden Drive zelf is er een full-service restaurant, The Valley Green Inn, waar ook cateringevenementen worden gehouden en aan de ingang van Northwestern Avenue is een café, The Cedar House.

Valley Green Inn: Dit historische restaurant ligt midden in het natuurlijke wonderland van de Wissahickon. Het is het hele jaar open met een open veranda tijdens de warmere maanden. Het is een full-service restaurant dat ook een favoriet is voor cateringevenementen. De herberg heeft ook een seizoensgebonden raam waar u flessen water, Gatorade en ijs kunt kopen. Er is een patio naast de paardenstal waar u kunt zitten en kunt genieten van de bezienswaardigheden en geluiden van de kreek terwijl u rust. Er zijn ook het hele jaar door Adidas Zx Flux Mens volledig werkende toiletten tot aan de rotstrap.

The Cedar House: Dit is mijn favoriete plek om naar toe te gaan na een run voor een kopje koffie en een snack. Het ligt direct aan Forbidden Drive, dus je kunt het alleen te voet bereiken, dus geen autoruis! Ze serveren vers voedsel, ondersteunen lokale artiesten, waar je ook hun werk kunt kopen en organiseren verschillende evenementen, zoals muziek, yogalessen, enz. Ze verkopen ook vers gemaakte granola om mee naar huis te nemen. Ze zijn hondvriendelijk en hebben zitplaatsen binnen en buiten. Ze sluiten in de winter een paar maanden, dus zorg ervoor dat u dit controleert voordat u eropuit trekt.

Bruno’s: Northwestern Avenue en Germantown Avenue, een blok verwijderd van de ingang van het park. Dit is een lokale favoriet voor ontbijt en lunch na een hardloop-, wandel- of fietstocht.

Adidas Zx 750 Mujer Dalessandro's: is de plek om de beste Philadelphia-kaassteaks te krijgen! Het ligt direct buiten het park in de wijk Roxbourgh aan Henry Ave en Wendover Street. De lokale bevolking weet dat Dalessandro's de beste kaassteaks heeft van heel Philadelphia.

Conclusie: ik word nooit moe van het lopen van de paden van de Wissahickon. Het is altijd een verademing als ik het park binnenstap; Nike Air Pegasus 92 Mujer het is slechts een korte rit naar de hardloopoase van waar ik woon. Het is nog beter als mijn hardloopmaatjes bij mij kunnen komen, want zo ver is niemand echt. Zelfs na alle kilometers die ik in dit park heb gestoken, ben ik nog steeds onder de indruk van de natuurlijke schoonheid, het uitdagende terrein en de historische kenmerken. Op elke dag kun je een gemakkelijke run doen op Forbidden Drive of jezelf uitdagen op enkele van de meer technische paden Nike Air Vapormax Mens en steile beklimmingen. Zelfs tijdens de wintermaanden na een sneeuwval is Forbidden Drive een plek om te rennen terwijl je van het seizoen geniet. De bovenste paden kunnen ijzig en gevaarlijk zijn, dus het is het beste om gedurende deze tijd aan de rit te blijven. Ik raad ten zeerste aan om de offici?le kaart van de Wissahickon-vallei te kopen, de kaart geeft details over de paden, Nike Air Max 95 Mujer fragmenten van de kenmerken van het park en de locatie in Philadelphia. Dus, als u Philadelphia bezoekt, zorg er dan voor dat u het Wissahickon Valley Park bezoekt voor een aantal geweldige trailrunning, u zult niet teleurgesteld worden!

Een paar weken geleden zag ik een bericht met de laatste twee finishers op de marathon van Pittsburgh. Het waren twee totaal vreemden die de laatste kilometers van de marathon liepen en tegen elkaar zeiden: "Ik stop niet als je niet stopt."

Ze eindigden als laatste hand in hand voor gejuich en applaus gevolgd door virale posts op sociale media. Dit inspireerde me om na te denken over de kracht van twee.

We denken altijd dat we alleen zijn in onze problemen. Hoe vaak worstelen we in het leven om dingen te bereiken en denken we dat we helemaal alleen zijn. We krabben en klauwen om dingen te Nike Air Max 2017 Womensbereiken en zeggen tegen onszelf: 'Op een dag zal ik het doen.' Welnu, het was ooit gisteren en het zou je verbazen wat je kunt manifesteren als je een zus hebt die je onderweg helpt.

Het begon allemaal op 9 januari 2019. Het was een nieuw jaar. Ik en een paar vrienden hebben besloten om aan boord te gaan en te dromen over dingen die we graag zouden willen bereiken. Een vriendin, Katy May, een amateur-triatleet en meervoudig Ironman-finisher wist dat ze dit jaar haar kantoor in Boekarest in Roemeni? zou openen. We googelden en hoopten dat er een race gaande was terwijl ze daar gestationeerd was. We hadden geluk. Er was de Transylvania 100K ultramarathon die begon en eindigde bij Bran’s Castle. Het kasteel is beroemd geworden door de roman van Bram Stoker en inspiratie voor alle Dracula-legendes. Dus plakten we allebei foto's op Nike Internationalist Hombre ons zichtbord van middeleeuwse kastelen en vrouwen die bergpaden op renden met de zonsondergang erachter.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz