Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 40 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

27.03.2020 06:42
nutzte es voll aus Antworten

Dus, Nike Free Run 2 Femme slingshot vooruit naar vele jaren van het lopen van tientallen volledige en halve marathons, en nu coach ik mensen bij het rennen van hun eerste 5k's en andere races die komen gaan. Dit is geweldig, maar ik raak verveeld met hardlopen op de weg. Dus ik kreeg een coach en begon met trailrunning. Dag één, omhoog gingen we, en die bekende kleine paniekerige angstvriend kwam heel hard in mijn hoofd schreeuwen. Maar deze keer had het een geheel nieuwe tactiek. 'Ben je in het bos? Je gaat veel te langzaam, je blijft achter. Ik geloof echt dat het een beer-scat was waar je net overheen bent gestapt. O mijn God! Je gaat vallen en jezelf bezeren! '

Het waren al die dingen tegelijk en luid. Ik bedankte dat koor van opgevers voor het delen en ging verder met mijn mooie run. Ik ben zo blij dat ik me eraan heb gehouden. Trailrunning brengt mijn hart en ziel bij elkaar en vult elke lege emmer die www.melaniecaruana.fr ik in mijn lichaam heb. Het herinnert me er ook aan dat angst altijd bij je zal zijn, het is gewoon hoe je het gebruikt. Jess Mullen, een van mijn coachvrienden die 100 miljoen runt voor funsies, vertelde me dit,

'Ik hou van angst. Het drijft me en laat me weten dat ik op de goede weg ben. Als ik niet bang ben, leef ik niet zo rijk als ik kon. "

Ik ben hier zo dol op en voel dat het het paradigma van angst verandert om als brandstof voor het vuur te gebruiken. Dus, met al mijn grote wijsheid om een ??bang nieuwkomer van een hardloper te zijn en mezelf te overwinnen, en dan trailrunning te beginnen en nieuw te zijn, heb ik een trifecta van Go's verzameld om angst te overwinnen en je badass te laten rennen.

Als u zich buiten het normale element van uw hardloopbaan bevindt, worden uw zenuwen verhoogd en krijgt uw hartslag een boost. Dus als je begint, weet dan dat dit aan de hand Nike Air Max Classic Bw Hombre is en wees aardig voor jezelf door je normale tempo een beetje te vertragen. En met trailrunning zijn er leuke obstakels zoals modder, verborgen rotsen en boomwortels die eruit springen om je naar beneden te halen.

Ga met een vriend die je op weg helpt. Op pad zijn is een beetje beangstigend, en als de gedachte 'wie gaat de alarmcentrale bellen als ik van die klif val' in je hoofd kruipt, zul je daar een andere persoon hebben. Het is ook leuk om het landschap en de schoonheid van dit alles te delen.

Doe het gewoon. De anticipatie op de val is zoveel erger dan de daadwerkelijke val. Meestal is de grond zacht of modderig en heb je de stoere blauwe plek voor opscheppen.

Zoals de meeste trailrunners, trok ik lange dagen alleen door de wildernis, wat me tot de sport aantrok. Maar lang voordat ik mezelf in de bergen bevond, waren kunst, muziek en de mogelijkheid om me te verbinden met allerlei rare wezens in stedelijke omgevingen, wat me www.jennifercharity.co.uk voedde.

Ik heb bijna mijn hele leven in cultureel bloeiende grote steden gewoond; mijn ziel hunkert naar experimentele geluidsshows en avant-gardekunst op dezelfde manier als het kijken naar de dageraad die over bergtoppen kruipt. Mexico-Stad is een unieke plaats omdat het geschikt is voor beide neigingen in mij. CDMX, zoals het wordt genoemd, is een kolos van een stad met een bloeiende cultuur gevoed door een grootstedelijke bevolking van Nike Blazer Low Mujer meer dan 20 miljoen mensen - dat is toevallig ook een mekka voor trailrunning.

Mijn relatie met Mexico begon als een poging om los te komen van het alledaagse leven in Zuid-Californi?. Mexico bevond zich in mijn achtertuin en ik heb er volledig van geprofiteerd, en ben zelfs een tijdje naar Tijuana verhuisd. Baja California, zijn paden en mensen zullen altijd een speciale plaats in mijn hart innemen, maar het gemak en de betaalbaarheid van binnenlandse vluchten in Mexico brachten me keer op keer naar Mexico-Stad totdat ik diep verliefd werd. Eerder dit jaar heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en van CDMX mijn thuisbasis gemaakt. Tegenwoordig kun je me de meeste weekenden gelukzalig in de nabijgelegen bergen zien spelen en gutsen over de hardloopmogelijkheden van wereldklasse bij een van die geluidsshows als ik dat niet ben.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz