Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

30.03.2020 04:36
prendre une multivitamine Antworten

Dus ik ben bereid om mijn best te doen en aardig voor mezelf te zijn, terwijl ik nu werk om elke dag tijd vrij te maken voor een run en uiteindelijk om wat snelheid en uithoudingsvermogen op te Nike Air Pegasus 83 Donna bouwen. Ik ben bereid mijn schoenen aan te trekken na een slapeloze nacht en daardoor een beter mens te zijn.

Het is niet verrassend dat die stiekeme kleine rennende endorfines niet lang duurden om me te kietelen om me aan te melden voor een 100 miler die zal gebeuren vlak na de eerste verjaardag van mijn dochter. Ik ben er zo enthousiast over, omdat het zo compleet zal verschillen van alle anderen die ik heb gerund. Het zal me waarschijnlijk niet lukken om zoveel mijlen of uren in voorbereiding te loggen als ik eerder heb gedaan, ik zal moeten leren jongleren met lange runs en borstvoeding geven, en mijn man en ik zullen onze training Adidas Nmd Damen moeten spreiden. Maar ik kijk nieuwsgierig uit om te voelen dat mijn nieuwe lichaam me weer de afstand neemt en de ervaring te delen met mijn oude vrienden en mijn nieuwe baby.

16 weken oud en Adidas Zx Flux Mujer al aan het leren om een ??ultra te bemannen en haar vader aan te moedigen op de Bandera 100K in Texas.
P.S. Ik zou nalaten mijn vuistsponsor, La Sportiva, geen vuistpomp te geven omdat ze bij me zijn Nike Air Max 2017 Hombre gebleven tijdens een niet-competitief seizoen van 2017 en mijn terugkeer naar hardlopen dit jaar ondersteunen. Hun stoken en enthousiasme tijdens mijn zwangerschap waren bemoedigend, bekrachtigend en het juiste om te doen.

Weet je nog toen ik een paar maanden geleden helemaal in de schaduw was en die cameraploeg in mijn appartement had, maar kon je niet vertellen waarom?

Nou, nu kan ik het! Walgreens kwam langs en gaf mijn medicijnkast een make-over. Bekijk onderstaande video. (Blijkbaar ben ik de "atleet" van de groep mensen aan wie ze medicijnkastjes een make-over hebben gegeven. Oude ik lacht.)

Ik kreeg een serieuze berisping Nike Air Max 200 Mujer voor het niet goed sluiten van sommige van mijn vitamineflessen en voor het hebben van verlopen producten, maar verder was de apotheker, Stacia (die geweldig is), over het algemeen best tevreden met Nike Cortez Hombre de selectie van vitamines en producten in mijn medicijnkastje. Ze stelde voor om gewoon een multivitamine te nemen en dan aan te vullen met een calciumsupplement (ze zei dat Adora in orde was!), Omdat ik niet veel zuivel eet.

Ze maakte een goed punt over blessure - als ik tijdens het hardlopen geblesseerd raak (wat hopelijk nooit gebeurt, maar je weet maar nooit), wil ik niet hoeven te hobbelen om de dingen te krijgen die me helpen me beter te voelen, dus lieten ze me vitamines, ibuprofen, een aasverband, coldpacks, zelfklevende verbanden, een kniebrace en verwarmingspads achter ... en ze zullen deze ook voor een van jullie Nike Air Vapormax Dames leveren!

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz