Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 48 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

09.04.2020 08:09
Kommentare und meinen Antworten

De gemakkelijkste manier om jezelf naar buiten te krijgen + iets nieuws te proberen, is door vriendschap te sluiten met mensen die het een en ander weten over alles wat je wilt proberen. Soms is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ben bereid om een ??snelle post op sociale media of verbale interesse te wedden terwijl ik met hangende vrienden rondhang, er zullen onmiddellijk een paar mensen aanbieden om je uitrusting te lenen + je de touwen te laten zien. De meesten van ons outdooristen hebben een overvloed aan uitrusting die we graag aanbieden als het je naar buiten brengt + liefdevol leven.

Als je liever alleen op pad gaat, ga dan gewoon naar je plaatselijke outdoorwinkel voor verhuur of snelle tips van het personeel. Ik raad ten zeerste aan om een ??kleine, lokale winkel te zoeken [zoals Bentgate Mountaineering in Golden, CO of Wilderness Sports in Dillon, CO], maar REI is ook een fantastische bron met allerlei soorten spullen te huur + intelligente outdooristen.

** Schaamteloos vriendschapsverzoek: als u zich in Colorado + ergens in de buurt van Summit County bevindt, zoek me dan. Ik heb meer uitrusting dan ik weet wat ik ermee moet doen + Ik zou je graag op zijn minst willen wijzen op Nike Air Zoom Pegasus 33 Donna een paar geweldige beginnerspaden hier in de buurt! Een handvol 'internet vreemden' -gedraaide vrienden zullen voor mij instaan, beloof het! **

Uiteindelijk moet je naar buiten gaan + sneeuwschoenwandelen, langlaufen of skinning voordat je weet hoe je er echt over denkt, maar er zijn een paar leuke feiten die je eerste reis een beetje leuker zullen maken [+ veilig!].

Draag lagen ... en wees dan bereid om de meeste van je lagen in de eerste 15 minuten te dumpen, dus neem een ??pak mee om ze in te stoppen. Zelfs op de koudste dagen is voorwaartse beweging door verse sneeuw niet gemakkelijk, vooral als je bergopwaarts gaat. Het toevoegen en verwijderen van lagen is de snelste manier om oververhitting of te koud worden te voorkomen. Neem ook extra voeding + hydratatie mee ... dit is iets nieuws voor je lichaam, dus wees bereid om wat Nike Air Max 720 Donna harder te werken terwijl je spieren zich aanpassen.

Het belangrijkste is dat u uw grenzen kent. Ik zal mensen voor altijd aanmoedigen om naar buiten te gaan + ontdekken, maar weet wat je wel en niet kunt. Dit laatste is waarschijnlijk het belangrijkste. Stel jezelf niet teleur voor het cre?ren van een enorme, epische reis tijdens je eerste avontuur. Wees realistisch + wees oké om klein te beginnen. Maak je vertrouwd met wat je doet + groei van daaruit.

Gratis gratis GRATIS! Ren naar buiten. Fiets buiten. Zoek een plaatselijk meer of gemeenschappelijk zwembad en zwem gratis. Vind een trainingspartner via blogs of online triatlongemeenschappen. Geef geen extra geld uit voor cyclometers of Garmins of aerobars of triatlonschoenen totdat u beslist of u de sport zelfs leuk vindt.

De reis:

Hier komt de $ 10 binnen. U moet waarschijnlijk Nike Air Max 1 Femme naar uw evenement rijden, een paar tol betalen en misschien zelfs een parkeertarief. Dan is er het gasgeld. Ik kan je daar niet uit krijgen (tenzij je dicht genoeg bij de locatie woont om naar de startlijn te rijden).

Kort gezegd: laat geld niet de reden zijn waarom u zich afmeldt voor triatlon. Na het zwemmen, fietsen en hardlopen heb je geen zin om over de eindstreep te gaan en de medaille en foto's die je daarna krijgt zijn van onschatbare waarde.

En als je geen lawinebewustzijnstraining hebt ... reis dan NIET in lawinegebied. Weet je niet zeker waar ik het over heb? Vraag wat rond bij je lokale winkel, binnen je vriendengroep of op sociale media. Het is oké om het niet te weten, niemand weet het totdat ze het vragen, vraag het alsjeblieft! Lawines zijn niet een risico waar iedereen mee te maken heeft, maar als uw lokale Nike Air Pegasus 83 Damen snelwegen regelmatig gesloten zijn voor "lawinebeperking" [ahem, Colorado + Utah + Wyoming + Montana + Washington + ... alle bergachtige staten], wees dan zeker proactief + doe een beetje onderzoek voordat je het huis verlaat met je nieuwe trail-uitrusting! #stepsoffsoapbox

Dat gezegd hebbende ... ga naar buiten + geniet ervan. Geef jezelf de vrijheid om iets nieuws te proberen + vind een manier om het onderweg in je trainingsplan te laten passen. Dit bericht is niet gevuld met technische of specifieke details over de ins + outs van trail travel + die opzettelijk zijn. Ik wil jullie allemaal een reden geven om na te denken over het proberen van iets nieuws ... en open vervolgens de opmerkingen + mijn inbox voor al je vragen. Serieus, als dit iets is waar je in ge?nteresseerd bent, stuur me dan een e-mail [heidinkumm@gmail.com], ik hou er duidelijk van om te praten over uitgaan + spelen in de sneeuw!

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz