Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 61 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

14.04.2020 09:49
Intervalltraining mit hoher Antworten

Ik kan de boterhammen met bananen / zonnebloemzaadboter niet laat ophouden voor het ontbijt. Maar aangezien ik te veel geld aan het ontbijt besteedde voordat ik hiermee begon, vind ik het prima. Zelfs als je, zoals ik, lui bent en geen ochtendmens, is dit waarschijnlijk het gemakkelijkste dat je kunt maken. Pak brood en banaan. Gooi in de tas. Ga aan het werk. Verspreid zonnebloemzaadboter (of welke noten / zaadboter dan ook). Snijd banaan. Verspreiding. Halveer de sandwich, als dat jouw stijl is. (Het Nike Air Max 95 Womens is helemaal van mij.)

En ja, ondanks dat ik nu graag train, ben ik nog steeds lui. Ik ga voor de stoel in de metro versus staan, als ik kan. Ik lig het Nike Cortez Womens liefst zo vaak mogelijk op mijn bank - vooral na een zware training!

Aan de andere kant, hoe laat je jezelf 's ochtends trainen? Ik kan het doen als ik weet dat ik 's middags en' s nachts bezig ben, maar anders is het een verloren strijd met de wekker. Elke ochtend zette ik mijn wekker op 'vroeg' en elke ochtend sluimerde ik door. Mensen die geen ochtendmensen zijn: hoe zorg je ervoor dat je het doet?

Een van de dingen die Leah the Nutritionista voorstelde, was dat ik probeer meer krachttraining op te nemen. Tijdens de marathontraining deed ik elke ochtend een paar bewegingen die Joel aanbeveelde en werkte ik eens per week met hem aan kracht. Krachttraining is absoluut iets waar ik alleen slecht in ben. Leah schreef een paar trainingen uit, maar ik had geen zin om vanavond te denken / navigeren in de sportschool, dus besloot ik in Adidas Superstar Homme plaats daarvan een kracht- / cardiotraining te proberen.

Ik heb het misschien niet genoemd op de blog, maar ik ben een paar maanden geleden lid geworden van Equinox. Ik had op mijn kabel bezuinigd en besloot het extra geld te gebruiken voor een liefhebber van een sportschool. Ik ging al meer dan zes jaar naar de New York / Washington Sports Club en ik werd hun lessen beu. Ik wilde allerlei nieuwe, uitdagende lessen proberen die NYSC niet bood. Eerlijk gezegd denk ik dat het een beetje zonde was om tijdens de marathontraining over te stappen op Equinox, omdat ik meestal buiten aan het hardlopen of fietsen was en geen kans kreeg om van de lessen te profiteren. Ik zwoer dat als de marathon voorbij was, ik de lessen zou uitproberen.

Vanavond besloot ik om 30-60-90 te proberen, een cardio / krachtles. Uit de beschrijving op de website:

Nike Air Max 200 Dames Gemaakt door Kristi Molinaro. Een intervaltraining met hoge intensiteit, bestaande uit cardio, krachttraining, plyometrie en statische houdingen, ontworpen om u Nike Air Max 1 Donnain de beste vorm van uw leven te brengen. Zeer uitdagend maar aanpasbaar voor alle niveaus.

Een van de echt coole dingen van de NYC-equinoxen is dat veel van de lessen worden gegeven door de instructeurs die ze hebben gemaakt, dus deze les werd door Kristi zelf gegeven. In het begin zei ze dat iedereen die nieuw was, misselijk zou kunnen worden, hoe fit ze ook waren, omdat de intervallen erg moeilijk waren. Ik werd niet misselijk, maar het was absoluut moeilijk. We deden veel lunges, zowel statisch als dynamisch, en sprongen over stapbanken - en veel van deze bewegingen waren met gewichten. Ik heb geluk dat ik normaal gesproken niet veel zweet, maar ik was absoluut doordrenkt Nike Cortez Damen van zweet tegen de tijd dat ik wegliep.

Ik probeerde daarna boodschappen te doen, maar ik had te veel honger en was moe. En mijn supermarkt is klote en had Nike Air Max Thea Mujer niet de spullen die ik zocht. De pomp was zonder bruine rijst (WTF?), Dus ik probeerde een nieuwe plek voor mij, Yorganic. Ik kreeg bruine rijst met wat groenten en Koreaanse kip.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz