Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 71 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

10.07.2019 11:07
téléchargement intelligent Antworten

Dit horloge is ontworpen voor een nichemarkt: Nike Air Vapormax Womens sporters met meerdere Nike Cortez Femme sporten die competitief zijn en / of geeks. Als het horloge goed werkt, kan het geweldige gegevens produceren om de atleet te helpen zijn of haar prestaties te begrijpen, of ze nu hardlopen, fietsen of zwemmen. Voor atleten die zich richten op één sport en minder technisch onderlegde of ge?nteresseerd zijn in data, is dit niet het juiste horloge.

Voor wie is het?
Ervaren duursporters die strijden in meerdere sporten zoals hardlopen, fietsen en zwemmen. Het horloge kan, wanneer het zich gedraagt, veel gegevens produceren die vooral triatleten waardevol vinden.

De Suunto Ambit 3 was comfortabel om te dragen en de GPS pakte snel mijn locatie op, of ik thuis was, op reis ging in een groot metrogebied of op een afgelegen locatie voor een trailrace. Het was behoorlijk accuraat in vergelijking met andere horloges Adidas Zx Flux Womens die ik op vergelijkbare Nike Air Zoom Spiridon Femme routes heb gedragen, voor zover als de afstand. De gegevens waren gemakkelijk te begrijpen en het was een koud kunstje om verschillende schermen te doorlopen terwijl ze op de vlucht waren, na een korte leercurve.

Hoe gemakkelijk het ook was om de Ambit in te stellen om de gegevens te verzamelen, het vermogen ervan om de gegevens te leveren was verschrikkelijk. Ten eerste had ik meerdere problemen met betrouwbare gegevens - het klokte me op een mijl van 2 minuten. Een andere keer, toen ik na de operatie langzaam weer begon te trainen, registreerde het me dat ik een 5:37 mijl deed. Ik kan amper 6:00 raken in het hoogtepunt van de training. Er waren extra problemen met de mijlen / kilometers-instellingen.

Aangezien dit een Europees product is, is het redelijk dat de standaardinstelling voor het metrische systeem is. Wat echter niet redelijk is, is waarom het horloge constant teruggaat naar het metrische systeem, zelfs nadat het is veranderd in mijn favoriete Amerikaanse eenheden. Dit is geen debat over de metrische versus imperiale metingen. Welke instelling de gebruiker verkiest, moet op zijn plaats blijven en niet constant terugkeren naar de fabrieksinstelling.

Hoewel ik de fiets- en zwemfuncties niet heb getest, belooft het horloge solide gegevens en tracking voor zowel sporten als hardlopen. Suunto zegt zelfs dat het de hartslag voor zwemmers kan registreren, zelfs onder water. Het zegt ook dat het multisportgegevens samen zal opnemen, een enorm voordeel voor triatleten. Hiermee kan de sportmodus worden gewijzigd tijdens activiteiten en post-workoutanalyses van meerdere sporten. Suunto zegt dat het een dagelijkse activity tracker heeft, maar het horloge houdt eigenlijk niets anders bij dan de eerder genoemde sporten en wandelen. Een 24-uurs tracker zou impliceren dat het het slapen traceert, maar ik heb niet kunnen bepalen hoe dat wordt gedaan.

Het belangrijkste aan het opbouwen van spieren is dat je al het lichaamsvet dat zich in je lichaam bevindt, vermindert. Overmatig vet is ongezond en je ziet er ook onaantrekkelijk uit. Je wordt moe en kan ook niet veel gewicht opheffen. Daarom helpen bouwspieren je daarbij en houdt je fit en Nike Air Max 2017 Femme actief.

Lichamelijke klusjes worden gemakkelijk: gemiddeld 6 maanden in een sportschool die regelmatig aan het trainen is, kan je gestalte geven en je gestemd en aantrekkelijk laten lijken. Afgezien van er goed uitzien, zou je heel gemakkelijk fysieke activiteiten kunnen uitvoeren en zal je zelfvertrouwen niet worden verbrijzeld als iemand je vraagt ??iets zwaars op te tillen of te verplaatsen. Sterker nog, je zult versteld staan. Als je lichamelijk in goede conditie bent en sterke spieren hebt, ben je minder gestrest en actiever in het leven.
?
Veranderingen in de levensstijl: Zeg dag tegen je oude kleren waardoor je er slecht uitziet en iets krijgt dat je er goed uit kunt laten zien. Als je te licht of te zwaar bent, kun je fit worden door alles te dragen wat je wilt en er goed uit te zien.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz