Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 65 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

12.07.2019 09:51
courage à l'épreuve de nombreuses Antworten

Niet genoeg vertrouwen hebben kan op het punt komen dat het een uitdaging wordt om zelftwijfel en paranoia te stoppen over wat andere mensen denken. Dit kan ook een factor zijn die veel vrouwen ervan weerhoudt helemaal weg te rennen.

Hoewel 3 van de 7 vrouwen die we interviewden voor dit artikel zeiden dat ze niet renden omdat ze zelfbewustzijn over hun lichaam voelden, betekent dit niet dat dit zo moet blijven.

We vroegen zeven hardlopende bloggers over hun ervaringen met lichaamsvertrouwen. Dit is wat ze Nike Air Max 270 Homme zeiden.

Heb je ooit onzekerheid ervaren over wat anderen denken over je lichaam of loopstijl, waardoor je niet meer kunt rennen? Zo ja, hoe heb je dit overwonnen?

Ik ben zelfbewust geweest van mijn lichaam en hoe ik denk dat het er het grootste deel van mijn leven uit moet zien. Mijn oudste zus is een elite-renner en heeft Nike Air Pegasus 83 Mujer in het verleden al marathons gewonnen. Lopen was niet mijn sport die opgroeide, maar ik had altijd hoge verwachtingen van mezelf omdat mijn zus zo getalenteerd was in hardlopen.

Ik wilde altijd eruit zien als een professionele runner-gestemde armen, 6-pack, magere maar sterke benen - dus mijn geloof (of gebrek aan geloof) dat ik wel of niet als een runner "pas", heeft be?nvloed hoeveel ik rennen.

Ik heb dit overwonnen door vergelijking los te laten en wat mensen denken. Het is een dagelijkse keuze voor mij. Nike Air Max 270 Mujer Maar mijn eigen loopdoelen stellen, eerlijk zijn met mezelf over mijn huidige uithoudingsvermogen, het vinden van races (zoals 10k's en halve marathons) die ik graag in mijn eigen tempo ren, en de talenten van mijn zus in mijn voordeel gebruiken (vragen om haar advies in plaats van proberen om met haar te concurreren), hebben me Nike Air Presto Hombre allemaal geholpen mijn onzekerheden te overwinnen en blijven rennen als onderdeel van mijn levensstijl.

Noten zijn een geweldige bron van voeding voor mensen die onderweg zijn, of een eenvoudige snack tijdens het werk. Hier is een infographic waarin ik werd gevraagd om post over noten. Ik heb een vraag voor al mijn lezers over waar je gek op bent. Plaats uw opmerkingen hieronder. Hoeveel van jullie zijn gestopt met het eten van pinda's en pindakaas ???

De schoenen van Altra zijn ontworpen om "je te laten rennen zoals je bent geboren". Wat begon als een experiment waarbij oprichter Golden Harper een broodroosteroven gebruikte om schoenen te verwisselen, werd naar zero-drop schoenen gebracht compleet met een teenendoos voor lopers om te rennen van nature.

"Nul Drop was slechts een van de stappen die we hebben genomen om hardlopers terug Nike Air Max 95 Damen te brengen naar hun natuurlijke positie", zegt Golden. "Het onderzoek maakte duidelijk dat onze schoen een teenendoos nodig had die eigenlijk de vorm van een gezonde voet Asics Gel lyte 3 Womens weerspiegelde."

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz