Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 54 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

22.08.2019 08:37
potresti bruciare il ghiaccio Antworten

De Roadhawk FF is een ideaal model voor hardloopkeuzes, gezien het feit dat hij niet zo duur is en toch toch voldoende functies heeft waar een hardloper dol op zou zijn. De halve Mono-Sock ? met gaaswraps zorgt ervoor dat de schoenen nauwsluitend om de voet passen, terwijl de Ortholite-inlegzool helpt bij ondersteuning en demping. Je krijgt al deze functies voor slechts honderd dollar.

“De missie van ASICS is eenvoudig: iedereen helpen genieten van de best mogelijke, meest comfortabele rit. Van de snelle en furieuze tot cruisers en over-pronators, deze nieuwste toevoegingen aan onze trainerserie Adidas Zx Flux Femme doen precies dat - voor een verscheidenheid aan hardlopers, op elk type terrein. Iedereen die extra mediale ondersteuning nodig heeft, kan dankzij Dynamis afscheid nemen van het gebruik van zware, onhandige trainers. Als snelheid en reactievermogen over elke afstand iets voor u is, dan is DynaFlyte 2 een veelzijdige, stijlvolle keuze. En voor degenen die een hardloopschoen willen die past bij zowel hun sport- als levensstijlbehoeften, is er RoadHawk FF. We investeren elk jaar veel in innovatie. Deze nieuwste trainermodellen laten precies zien waarom we het doen ”, zegt Gerard Klein, ASICS’ Senior General Manager voor Global Performance Running Footwear.

Naast deze releases brengt ASICS ook de LITE-SHOW Apparel Collection uit, plus performance kleding (van tops en bottoms tot hardloopsokken) voor zowel mannen als vrouwen.

RIJST, het voedt de wereld en helpt ook blessures te voorkomen. We hebben het natuurlijk over twee verschillende soorten rijst - maar dit is iets dat ik niet meteen begreep toen mensen me vertelden dat je getweakde spieren moet RIJSTEN. Dus voor degenen onder u die Nike Air Max 2017 Damen zich afvragen: "Wat is rijst?", Zal ik naar beste vermogen uitleggen wat het betekent.

RICE is een annoogram voor de vier dingen die je meteen moet doen als je jezelf tijdens het hardlopen verwondt. Persoonlijk kom ik er alleen maar aan toe om er een te doen - maar gelukkig heb ik tot nu toe serieuze blessures kunnen voorkomen.

R is voor rust. Ik ben hier behoorlijk goed in. Als je jezelf pijn hebt gedaan, neem dan een paar dagen vrij. Zelfs als het een kleine spieraanpassing is zoals die ik op dit moment bij me heb, zullen een paar vrije dagen geen enorm verschil maken voor je training, maar een volledige blessure wel.

Ik ben voor Ice. Doe wat ijs in de vorm van een zak bevroren erwten of een ijspak erop zodra je thuiskomt (doe er eerst een oud T-shirt omheen of je zou je huid kunnen verbranden). Je moet het ijs daar 10-15 Nike Air Max 95 Mujer minuten houden om zwelling te verminderen en het genezingsproces te helpen. En het is de bedoeling dat je dit vijf keer per dag doet en 45 minuten laat tussen de ijsjes.

C is voor compressie. Trek een tubigrip of een compressieverband aan.

E is voor elevatie. Hier ben ik goed in - mijn voeten omhoog! Zorg ervoor dat het aangetaste deel van jou is verheven tot niveau met of hoger dan je hart. Dit wordt ook verondersteld om zwelling te verminderen. Ik heb de neiging om het ongeveer zo lang vol te houden als ik nodig heb om een ??kopje thee te drinken en een aflevering van Frasier te bekijken.

Op dinsdagavond werd mijn geplande run gesneden van 5 tot 3 mijl vanwege een grappig gevoel in mijn binnenkant van de rechter enkel. Ik had dit gevoeld aan het einde van de snelle 8,9 kilometer van zondag, dus vroeg opgehouden, de erwten Nike Cortez Heren] uit de vriezer gehaald en Frasier aangezet. Sindsdien loop ik niet meer, dus we zullen zien wat er morgen is gebeurd. Vingers gekruist alles komt goed voor de halve marathon per week op zondag. Ik ben nu officieel aan het afbouwen. Hoera.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz