Kijk naar zowat elk race-trainingsplan en je ziet een mix van langere, langzamere runs en snellere, kortere runs. Dat komt omdat beide fysiologische voordelen hebben die helpen de snelheid en het uithoudingsvermogen Nike Air Vapormax Damen te ontwikkelen die je nodig hebt om je beste race te rennen.
Maar wat als je je minder druk maakt om de finish dan je taille? Is het nodig om zowel lage intensiteit als hoge intensiteit in uw gewichtsverliesstrategie op te nemen, of kunt u sneller afvallen door uw focus te versmallen?
Als je nieuw bent met hardlopen, heb je waarschijnlijk de termen afstand, tempo en interval gehoord, of ze in een trainingsplan gezien. Maar weet je wat de een van de ander scheidt? Omdat dit onderscheid cruciaal is om de rol te begrijpen die elk type hardlopen speelt bij gewichtsverlies, ga ik beginnen met het defini?ren van elk voor jou. (Als je een ervaren hardloper bent en weet wat deze drie soorten hardlopen onderscheidt, kun je doorgaan naar het volgende gedeelte.)
Ah ... de gemakkelijke run. Deze worden meestal uitgevoerd op 60 - 70% van Adidas Zx Flux Heren uw maximale hartslag (hier vindt u hoe u de uwe kunt vinden.), Of een waargenomen inspanning van 6-7 op een schaal van 1-10. Als onderdeel van een race-trainingsprogramma zijn deze lange runs bedoeld om uithoudingsvermogen op te bouwen en je lichaam te leren vet effectiever als energiebron te gebruiken. (Hierover later meer.)
Deze worden met een hogere intensiteit uitgevoerd dan LSD-runs, meestal 80 - 90% van uw maximale hartslag, met als doel uw lactaatdrempel te verhogen. Dit is het punt waarop uw werkende spieren het metabolische bijproduct melkzuur sneller produceren dan het uit de spier kan worden verwijderd. Volgens de gerenommeerde hardloopcoach en auteur Jack Daniels betekent tempo hardlopen in een comfortabel hard tempo, ongeveer de snelste die je kunt behouden voor een uur hardlopen.
Intervallen worden meestal gebruikt Nike Roshe Run Donna om snelheid op te bouwen bij hardlopers door de VO2 max te verhogen, de maximale hoeveelheid zuurstof die uw lichaam kan gebruiken. Dit wordt bereikt door korte inspanningen af ??te wisselen dicht bij uw maximale hartslag (95% - 98%) met gemakkelijkere herstelinspanningen van minder of gelijke duur. Het doel is om zoveel mogelijk van de run op VO2 max te spenderen, ongeveer het snelste tempo dat je kunt handhaven gedurende 10 tot 15 minuten racen. Anders gezegd, intervallen zijn verdomd moeilijk!
Blogger-statistieken vertellen me dat meer dan de helft van mijn lezers in de VS zijn. Hallo jullie allebei. En ook een late gelukkige 4 juli.
Vanavond heb ik ter ere van uw natie de banden met ons moederland verbroken. Ja, het was een dag te laat, maar probeer het eens. Nu had ik London Pride aan het einde van mijn Hash Run kunnen Adidas Nmd Mujer drinken (die me overigens langs het nieuwe standbeeld van Ronald Regan bracht dat iemand besloot op te zetten zonder het mij te vragen). Maar dat deed ik niet. Ik dronk dit en ik deed het voor jullie. Graag gedaan.
Trouwens, als je nu nog geen Gashled Hash Runs hebt, zou je dat absoluut moeten doen.