Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

09.09.2019 08:46
manier om iedereen Antworten

Ik ben het echt eens met wat Greg hier te zeggen heeft, vooral vanuit fysiologisch oogpunt. Als arts en chirurg met een achtergrond in atletische training begrijp ik hoe het lichaam zich aanpast aan stress. 18 mijl Nike Air Max Command Mens rennen ter voorbereiding op een 26,2 mijl evenement is onvoldoende om het lichaam voor te bereiden. Ik zeg niet dat je geen marathon kunt lopen met een of meerdere lange runs van 18 mijl (ik heb het gedaan), maar het lichaam heeft meer nodig dan dit. Overweeg dat je bijna 1 uur langer loopt dan je lange loop op marathondag. 1 uur! Er is geen logica vanuit fysiologisch oogpunt om je voor te bereiden op atletische inspanningen door je niet voor te bereiden op 25% van je race. 5k-atleten rennen overal van 60-100 mijl of meer per week voor een evenement dat 15 minuten duurt. Nu heb ik Hansons boek over marathontraining gelezen en het beveelt aan om niet meer dan 16 tot 18 mijl in voorbereiding te doen. Ik kan het hier gewoon niet mee eens zijn. Ze maken het standpunt om niet meer dan 25% -30% van uw wekelijkse kilometers op een enkele Nike Air Vapormax Uomo lange termijn te lopen. Ik ben het er enerzijds mee eens, maar ik denk dat je nog steeds de fysiologische aanpassing van de lange, trage run nodig hebt. Om het argument meer geldig te maken, zou ik zeggen dat het de meest voordelige en veiligste manier is om 75-80 mijl per week of meer te bereiken, zodat je lange afstand dichter bij 20 mijl ligt. Het geavanceerde marathon trainingsprogramma van Hanson heeft de hardloper slechts een piek van 16 mijl. Dat betekent dat je 16 km verder moet gaan. Waar uw lichaam fysiologisch aan is aangepast en vervolgens probeert te racen! Niet logisch. Nike Roshe Run Femme Dit doet me alleen maar geloven dat ze hun aanbeveling baseren op hardlopers die genetisch begaafd zijn om deze afstand te lopen.

Ons lichaam past zich aan aan de spanningen die erop worden gelegd door geleidelijke aanpassing. Het is redelijk logisch om Adidas Zx 750 Femme te zeggen dat als je je marathontijd wilt verbeteren, ze meer kilometers per week en op lange afstanden het uithoudingsvermogen van het lichaam zullen verbeteren.

Het maken van een gezinsactiviteit kan geweldig zijn om iedereen samen te brengen terwijl je aan lichaamsbeweging doet. Een manier om iedereen op te nemen is om doelen te stellen voor het gezin. Deze kunnen zowel voor individuele familieleden als voor het gezin als geheel zijn. Als iemand of het hele gezin een doel heeft bereikt, moet je dit vieren door samen iets leuks te doen.

Hardlopen kan worden opgenomen in uw Adidas Superstar Heren gezinsroutine. Maak een tijd vrij tijdens de week, iedereen heeft gratis en houd die plek week na week open voor een run. Dit zal een gewoonte cre?ren en de kinderen zullen weten wat ze kunnen verwachten. Als ze zich vervelen met hardlopen, schakel ze dan in www.hamsterylittlebillys.nl en speel tag, voetbal, dans uit, ga naar het park, maak een wandeling of doe een andere fysieke activiteit om aan de aerobe oefening te doen.

Voor leeftijd geschikte marathons zijn een goed doel voor het gezin. Controleer op marathons in uw omgeving en maak een trainingsplan voor u en uw gezin. Zodra je de marathon hebt voltooid, moet je je prestatie als gezin vieren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz