Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 65 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

12.09.2019 05:45
over waarom hardlopen Antworten

Ik hou van het blauwe, oranje en zwarte kleurenschema van de schoen. Ze voelden zwaarder dan die waarin ik heb getraind.

Ik deed de schoenen aan en ging op pad voor een parcours van 10 mijl op een nieuw parcours dat openging, dus ik was Nike Cortez Herren niet helemaal zeker hoe het terrein zou worden.

Het eindigde als een vrij plat, grasachtig met verschillende diepe divots overal. Ik was onder de indruk van hoe gemakkelijk ik door het pad kon lopen.

Het was bijna 98 graden en mijn voeten begonnen op te warmen en te vermoeid. In sommige gebieden leek het op het lopen door bandenrijen vanwege de diepte van het gras.

Ik voelde echt het gewicht van de schoenen bij kilometer 8. Geen blaren, geen hotspots voor de eerste keer rondlopen is een goede zaak.

De volgende runs ging ik op zeer bekende paden die bestaan ??uit klimmen en afdalen over rotsen en wortels.

Hierom heen voelde ik de vermoeidheid die ik bij de eerste run had gevoeld niet en liep ik langere afstanden.

Ik merkte dat de demping en respons niet aanwezig waren na de eerste paar uur op pad.

De stijfheid in en rond de Adidas Superstar Damen voorvoet was merkbaar maar niet oncomfortabel.

De temperatuur en vochtigheid zorgden ervoor dat ik runs in meer dan 100 warmte-indices afwerkte, mijn schoenen waren kletsnat, maar nog steeds geen blaren of hotspots.

Ik weeg te veel: Hoewel een gemeenschappelijk excuus om niet te rennen, geldt dit niet voor reden genoeg om niet op blote voeten of in een minimalistische schoen te rennen. Leiberman et al. Konden in 2010 aantonen dat gewoonlijk niet-beslagen lopers kleinere botskrachten konden genereren dan beslagen hakken (6). Met andere woorden, door voorvoet slaan, verminderen we de kracht die wordt overgedragen door het onderste uiteinde waardoor koppelkrachten naar de enkel, knie en heupgewrichten worden verminderd (7). We kunnen duidelijk zien dat als een persoon 250 pond weegt, ze meer kracht door hun gewrichten zouden plaatsen Nike Air Max 2017 Womens door de hiel te raken dan door op hun voorvoet te landen.
Ik heb slechte knie?n: artrose van de knie is een veel voorkomende zorg bij veel hardlopers, vooral individuen van hogere leeftijd die het grootste deel van hun leven hebben gelopen. Er zijn veel theorie?n over waarom hardlopen slecht of zelfs goed voor je knie?n is. Zoveel zelfs dat elliptische machines werden uitgevonden om te worden gebruikt als een vorm van oefening vergelijkbaar met hardlopen zonder overmatige druk op de gewrichten te veroorzaken (8). Deze "elliptische" reproduceren echter geen anatomische bewegingen en we zien dat wanneer in vivo krachtanalyse werd uitgevoerd, er minder kracht is bij het lopen dan bij een elliptische trainer (9-11). Zoals eerder besproken, weten we dat GRF groter is met hielaanslag in vergelijking met niet-beslagen of blote voeten lopers Nike Air Max Command Damen die een meer voorvoetaanslagpatroon aanpassen (6). Talrijke onderzoeken hebben hogere GRF en mechanische belasting van de knie aangetoond tijdens het hardlopen in traditionele hardloopschoenen in tegenstelling tot op blote voeten (12-13). Een recente studie gepubliceerd in British Jounal of Sports Medicine keek naar personen met knieartrose gedurende meer dan 12 maanden en vond geen verschil met het dragen van een laterale wigorthese versus een controleflat (14). Evenzo toont een systematisch literatuuroverzicht aan dat externe knie-adductiemomenten en pijn geassocieerd met artrose van de knie is toegenomen bij personen die sneakers dragen in vergelijking met lopen op blote voeten

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz