Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 74 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

20.09.2019 09:17
beliebtesten selbstgeschriebenen Antworten

De WURL biedt scrambling, boulder-hopping en ruige paden langs een blootgestelde bergkam op grote hoogte die rond Little Cottonwood Canyon in Wasatch Mountains in Utah vaart. De 36-mijlsroute markeert 21 offici?le pieken en gaat nog een paar hobbels over, zegt Campbell, in totaal 18.000 voet klimmen.

“Jared is ongelooflijk blij en ondersteunend voor iedereen die de route probeert. De eerste keer dat ik het in 2018 probeerde, bleef hij me ondersteunende teksten sturen, wat me de extra boost gaf die ik nodig had toen ik daar was, vooral 's nachts terwijl ik alleen worstelde. Toen ik dit jaar de route opnieuw afrondde, was hij een Nike Air Pegasus 83 Mujer van de eerste mensen die een bericht op mij feliciteerde. Nike Internationalist Homme Het betekende zoveel ”, zei Kelly Halpin die deze zomer een FKT voor dames op de WURL zette. (Alexis Crellin is sindsdien de WURL FKT-houder van de vrouw geworden.)

Halpin zei: "De WURL is een van de meest esthetische ridgelines die ik ooit heb gezien. Ik ben absoluut dol op de route. De eerste zijn die denkt dat hij de WURL in zijn geheel in één keer doet, zegt veel over Jared als niet alleen een atleet, maar ook als een visionair. Niets is mogelijk totdat iemand het mogelijk maakt. ”Halpin, die ook een kunstenaar is, cre?erde een illustratie van de kam na haar meest recente voltooiing. Jared zag haar het kunstwerk delen op sociale media en haperde het origineel.

"Kelly verpletterde de WURL, en ik kocht het kunstwerk dat ze maakte van een specifiek punt op de bergkam, Nike Air Max 2017 Womens driekwart van de route, en het is wat je terug naar het oosten ziet. Het is een uitkijkpunt dat een prachtige plek is op de baan, maar je kunt zien dat het haar ervaring is, 'zei Campbell.

Aanvankelijk trok de WURL niet veel aandacht, herinnerde Campbell zich. Tien mensen maakten het hoefijzer af in zijn eerste decennium van bestaan. Tussen 2014 en 2019 hebben meer dan drie dozijn extra mensen het voltooid, sommige meerdere keren.

“De WURL wordt steeds populairder, zoals een ereteken als je van ruggen geniet of in en rond het gebied woont. Ik had nooit gedacht dat de WURL zo zou komen toen ik ermee begon. Het bevindt zich in dat wazige gebied tussen wat een klimmer en hardloper zouden kunnen doen. Er zijn niet veel mensen die voldoende vaardigheden in beide categorie?n hebben of die het zouden willen doen. Maar onze sporten Nike Cortez Womens vervagen veel meer, tussen mensen met het uithoudingsvermogen van langeafstandslopen en vaardigheden op technisch terrein, ”zei Campbell.

Een van zijn minder bekende, meest favoriete zelfgeschreven duurevenementen is een niet-traditionele triatlon in Zion National Park, die hij Zironman noemde, met canyoneering, klauteren en rennen voor een duw van 55 mijl die hij en twee vrienden over 28 uur om te voltooien. Sommige van deze andere uithoudingspogingen waren onder meer de Uinta Highline Trail, een 22-uur durende run die afgelopen augustus iets meer dan een uur eindigde bij zijn voordeur. Hij koppelde ook alle 12.000-plus-voet pieken van Idaho en de 13.000-plus-voet pieken van Utah, in twee afzonderlijke uitstapjes met Nelson. En hij is klaar met de 14-lijn van de Nolan in Colorado, een route die veertien 14.000-plus-voet Adidas Zx Flux Dames bergen verbindt, een ongelooflijke drie keer.

Campbell's training voor Barkley bracht hem ertoe om Running Up For Air (RUFA) te lanceren, een uitdaging voor het uithoudingsvermogen en de berg om geld in te zamelen ter ondersteuning van de strijd voor verbeterde luchtkwaliteit voor degenen die langs het Wasatch Front wonen. Barkley vindt plaats in april, dus hardlopers moeten in de winter beginnen met trainen. "Je kunt beter in de winter hard slaan. Ik liep veel in januari en februari, en dat betekent vaak in Salt Lake City dat je echt in slechte lucht rent. Ik dacht, ik ga mezelf hier doden, en ik begon in een gasmasker te rennen om mezelf tegen de slechte lucht te beschermen. Ik werd ziek. Ik rende zeven dagen per week en dacht erover na hoe slecht het voor mijn gezondheid moest zijn. Het dwong me om mezelf te onderwijzen, 'zei Adidas Nmd Mujer Campbell. "Ik zou deze pieken op en neer kunnen gaan en niemand hoeft het te weten, of ik zou dit kunnen veranderen in iets constructiefs of positiefs."

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz