Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

08.10.2019 07:35
dass ich für Kopenhagen Antworten

Voor mij is een deel van het liefhebben van deze gemeenschap het teruggeven ervan. Toen ik begon te rennen, wist ik NIETS. We hebben het over basketbalschoenen en shorts onder de knie?n. Ik ben de hardloper die ik vandaag ben WEGENS de lopende gemeenschap.

Ik blijf groeien en leer van de mensen om me heen, voor altijd de student. We Nike Air Max Motion Mujer moeten de kennis blijven delen en de liefde verspreiden. We moeten elkaar vieren, aardig voor elkaar zijn en teruggeven wat we ontvangen - zowel in hardlopen als in het leven.

Als je bent zoals ik, dan heb je een algemeen overzicht voor komende races. Je hebt je misschien niet voor hen geregistreerd, maar je hebt ze zeker in de gaten. Natuurlijk zijn er degenen die je ALTIJD doet - of je dat wilt of niet - en dan zijn er de spontane waarvoor je je aanmeldt omdat AL je vrienden het doen. We zijn duidelijk een gemakkelijk te be?nvloeden groep.

In een perfecte wereld overwegen we verschillende opties bij het selecteren van onze volgende race. Laten we eens kijken naar 3 van de dingen die u moet overwegen voordat u zich aanmeldt voor uw VOLGENDE race.

Lijkt vrij eenvoudig, maar er moet veel aandacht worden besteed aan de locatie waar je wilt racen. San Francisco is een GEWELDIGE stad om te bezoeken, maar het kan een enorme uitdaging Adidas Superstar Dames zijn om te rennen. Voor het geval je het niet wist, we hebben hier een paar heuvels. U moet dit in uw training meenemen.

Je moet ook rekening houden met het weer voor je bestemmingsrace - zal het heet, vochtig, regenachtig, koud zijn? Het weer kan soms onvoorspelbaar zijn, maar doe je uiterste best voordat je op die registratieknop drukt.

Je zou ook kunnen overwegen om dicht bij huis te racen. De voordelen van het slapen in uw eigen bed de avond ervoor kunnen niet worden onderschat. U hebt ook het scenario "Ik ben vergeten X in te pakken" uit de vergelijking verwijderd.

Dit is meer een factor bij hardlopers op sociale media - sorry daarvoor. Vaak gebeurt er een 'sociaal samenzijn' in het raceweekend en wordt de race onderdeel van een groter EVENEMENT. Van sociale ontmoetingen op de expo tot grote groepsdiners de avond ervoor, het raceweekend heeft een eigen leven gekregen en Instagram legt alles vast. Dit kan ertoe leiden dat je je aanmeldt voor de race in de eerste plaats - het kan een geweldige vorm van motivatie zijn om met je Nike Air Max Command Femme training op koers te blijven en het kan wat broodnodige inspiratie geven op de raceochtend omringd door vrienden .

Dat gezegd hebbende, wil je misschien niets te maken hebben met wat ik zojuist heb geschreven. Misschien heb je liever een kleiner, ingehouden raceweekend. Een zonder franje en grote exposities. Misschien geniet je van een race waarbij je je slabbetje 30 minuten voor de start ophaalt. Er is een race voor Asics Gel Lyte 3 Uomo iedereen - groot, klein, ergens in het midden. Hoe dan ook, overweeg het soort sfeer voor je volgende race.

De marathon van Kopenhagen stond al een tijdje in mijn dagboek. Sinds een rampzalige race vorig jaar in Londen ben ik bang geweest om te proberen snel te rennen. Dus ik liep een paar marathons met vrienden, rende in een ontspannen tempo en concentreerde me op een paar echo's waarbij de nadruk lag op afstand in plaats van snelheid.

Ik ging dit jaar terug naar Londen om de race te lopen die ik in 2014 had moeten lopen - comfortabel gerend en genoten van de sfeer - om te corrigeren wat er mis ging. Maar dat zeurende gevoel achter in mijn hoofd was er nog steeds. Ik was bang om het tempo over iets meer dan een 5k te verhogen.

De marathon van Kopenhagen was ver genoeg verwijderd van EcoTrail Parijs (80k) dat ik dacht dat ik voldoende hersteld zou zijn om mijn voet neer te zetten. Ik lachte het idee weg dat ik ‘trainde’ voor Kopenhagen: "Ja, ik train voor een marathon door een paar ultrasone oefeningen te doen" maar het was echt een manier om de druk van mezelf weg te nemen. Ik ben niet goed met druk.

Toen, 10 dagen voor de race, begonnen de twijfels op te bouwen: wat was ik aan het doen? Londen was verschrikkelijk geweest. Ik loop in maanden niet snel, waardoor ik dacht dat ik het tempo nog wel 26,2 mijl hoog kon houden. Ik ging zwemmen, worstelde met mijn interne monoloog en later die dag weigerde mijn voet goed te werken. Het deed pijn toen ik het buigde en me niet de trap af liet lopen. Mijn interne monoloog veranderde: "Ik heb mijn kans gemist. Het ging zo goed. 'Ik deed wat iedereen in deze situatie zou doen en ging als een back-up een herfstmarathon in.

Ik reisde naar Kopenhagen met Phil, Katie en haar vriendin Kate. We huurden een Air B&B 200 meter vanaf de start en finish van de race, aten veel cake, kochten veel post-racebieren en hadden een paar dagen voor de race een relaxte tijd. Mijn voet voelde beter en ik had de zondag ervoor 10 langzame kilometers afgelegd om te controleren of alles OK was. We gingen zitten met een groot diner en een film in onze flat de avond voor de race en toen was het tijd om te gaan rennen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz