Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 44 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

09.10.2019 05:09
damit ich genau das tun kann Antworten

Ik haat de zin 'Ga hard of ga naar huis'. Ik haat de uitdrukking ‘Bikini body’. De woorden ‘schuldvrij’ wanneer het wordt gebruikt om voedsel te beschrijven, zorgen ook voor mijn rug. Er zijn veel dingen die ik niet leuk vind aan hoe gezondheid en fitness soms worden verpakt en verkocht, dus ik doe er iets aan.

De afgelopen maanden ben ik terug naar school gegaan om te studeren en me verder te kwalificeren als onderdeel van de gezondheids- en fitnessindustrie. Omdat ik geloof dat een gezond lichaam voor het leven is, niet alleen de twee weken per jaar dat je het naar het strand brengt. Ik geloof dat je lichaam geen modeaccessoire is en niet moet worden gevormd om te passen Nike Air Max 270 Mujer] bij de nieuwste trend. En ik geloof dat er behoefte is aan meer trainers die zo denken.

Laat de spellen beginnen ... en moge de kansen ooit in jouw voordeel zijn. De uitdagingen zijn vastgesteld, teams zijn gevormd en partijen zijn gekozen - het is een strijd tussen de oostkust en de westkust om wie de 'meest actieve' is. Shape and Men's Fitness Magazine heeft een uitdaging aangevoerd bij verschillende bloggers om hun kust te vertegenwoordigen met de Fitbit Charge.

Elke week ontvangt een groep bloggers aan de oostkust en de westkust een uitdaging die ze moeten voltooien. Elke andere activiteit gedurende de week is jus. Alle activiteiten worden geregistreerd met behulp van de Fitbit Charge en aan het einde van vier weken, welk team / kust ooit de meeste afstand heeft afgelegd en de meeste stappen heeft vastgelegd, zal een miljoen Nike Air Max Command Dames dollar winnen ... ok, geen miljoen dollar, maar ze worden verklaard de MEEST ACTIEVE KUST, die veel beter is.

Dit weekend heb ik de Level 2 Gym Instructor-kwalificatie afgerond. Ik heb gestudeerd met Bodyaid die toevallig in Peterborough zijn gevestigd, waar ik vandaan kom, wat betekende dat ik mijn familie moest bezoeken en een lunchpakket van mijn moeder. Ik wist niet wat ik kon verwachten om de cursus in te gaan en of ik op de idealen zou stuiten die door zoveel winkels worden uitgestoten. Ik was erg blij dat ik dat niet deed.

Ik had twee docenten op mijn cursus: Dan en Andi, een mannelijke en een vrouwelijke, beide met veel ervaring in verschillende omgevingen, van de NHS tot luxe sportscholen. Toen ze spraken over waarom ze trainers waren gaan trainen en alle slechte voorbeelden van fitnessprofessionals die ze Nike Air Max 2017 Femme tegenkwamen, wist ik dat we in veilige handen waren.

Het was echt interessant om de andere studenten van de cursus te ontmoeten. Er waren verschillende leeftijden en achtergronden. Nike Air Max 270 Mens Velen werkten al fulltime of parttime in de fitnessbranche (een Zumba-instructeur, een badmeester, een groepsoefenleraar), terwijl anderen een persoonlijke interesse hadden in gezondheid en fitness die ze als carrière wilden nastreven. . Iedereen had verschillende dingen waarvoor ze de cursus wilden gebruiken. Ik ben een hardloper en wil uiteindelijk mijn kennis verbreden om de hardlopers die ik train beter te helpen met een persoonlijke trainingskwalificatie. Anderen gebruikten de cursus om naar andere gebieden te gaan waar hun eigen interesses en toekomstige klanten zijn.

Naast mijn oude A-niveau kennis van biologie voor eenheden op het gebied van anatomie en fysiologie en de wetenschap van beweging weg te vegen, hebben we gekeken naar het helpen van mensen om actiever te worden en wat dat in praktische termen betekent. Op Nike Cortez Donna verzoek van onze docenten hebben we allemaal de verschillende hindernissen besproken waarmee verschillende groepen te maken hebben, hoe we sommige van deze belemmeringen konden wegnemen en klanten konden aanmoedigen om actiever te zijn. Ik ben blij dat niemand in de kamer de belofte van een bikinilichaam als motivatie heeft laten zweven.

Veel thuis studeren, vele uren doorgebracht in de sportschool, een paar examens en praktische beoordelingen later en ik ben nu gekwalificeerd. Wat betekent dat? Nou, ik zou nu een baan in een sportschool kunnen krijgen als ik dat wilde, maar dat is niet waar mijn interesses liggen. Ik wil buitenshuis met mensen één-op-één werken. Dus ik neem mijn certificaat en gebruik het om toegang te krijgen tot een persoonlijke trainingskwalificatie, zodat ik dat kan doen. In februari ga ik hopelijk terug Nike Air Max Command Womens naar Peterborough om mijn training bij Bodyaid voort te zetten. 2015 wordt een spannend jaar en ik heb het niet alleen over de belofte van een lunchpakket.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz