Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

17.10.2019 07:09
matin où je suis sorti de mon Antworten

Halve marathons zijn lastig (voor mij). Het is een afstand die lang genoeg is om het uithoudingsvermogen te testen, maar kort genoeg om problemen te veroorzaken. Je kunt gemakkelijk sneller dan comfortabel uit de poorten sprinten en je bent op mijl 10 "vergast" en klaar.

Maar dat is het mooie ervan.
Het is net lang genoeg dat als je met een snelheid van 10 km loopt, je leeg blijft en als je een marathontempo loopt, je teveel in de tank achterlaat. Het loopt die fijne lijn van je uithoudingsvermogen duwen met een vleugje snelheid (en wat koper om agressief te rennen).

Dit weekend loop ik de Rock ’n’ Roll Halve Marathon in Pasadena. Mijn laatste Nike Air Max 95 Mujer halve marathon was in april 2012 en ik stelde een PR in als www.lacloseriedessaveurs.fr een konijn. Aangezien ik dit weekend geen oren zal schudden, leidt dit me naar mijn volgende vraag:

Mijn halve PR is 1:50 op een heuvelachtige baan in San Francisco. Pasadena is niet plat, maar (gebaseerd op de hoogtekaart) lijkt het beheersbaar om een ??nieuwe PR te behalen. 1:45 zou een goed doel zijn. Dat zou 10 mijl 30 seconden sneller lopen. Lijkt logisch.

Ik ga voor het eerst met een pacer rennen. Ik gebruik ze meestal als een zelfcontrolerende meter om te zien hoe het met me gaat op de racedag. Ik begin tussen twee van hen met mijn eerste doel leiden en mijn back-up volgen. Houd de eerste in het vizier en hoop dat je plan B niet wordt aangenomen. Voor dit evenement profiteer ik van de 1:45 tempo-groep waardoor ik mijn "snelle verleidingen" kan behouden.

Ik gebruik de cursusbanden van RNR en loop zonder oordopjes. Hierdoor Nike Internationalist Femme kan ik ook gesprekken voeren met de tempo-groep en luisteren naar eventuele adviezen of instructies die de tempo-leider heeft.

Ik maak een heleboel foto's en deel ze in het weekend. Gebruik de offici?le hash #RnRPAS (op Twitter en Instagram) om mee te gaan met alle opwinding van mijn collega en andere hardlopers.

Acht weken geleden begon mijn campagne voor een sub-4 marathon in Griekenland. Het was een dronken week met een beetje rennen - maar ik bereikte mijn kilometerdoelen ondanks dat het warmer was dan de zon, zelfs om 19.00 uur toen ik op weg was naar mijn sessies.

Twee maanden later is de kilometerstand gestegen, maar het drinken is niet gekalmeerd. Ik heb troost gevonden in een collega-blogger van Will Run For Beer die meer drinkt dan ik en ook een stuk sneller rent - misschien is bier de sleutel tot sub-4 glorie? Nike Air Max 95 Womens En met Hash Runs op dit moment een vast onderdeel van mijn hardloopkalender, lijkt het er niet op dat ik binnenkort op de wagen sta.

Vorig jaar, toen ik trainde voor de marathon van Brighton, dronk ik nauwelijks drie maanden. Ik werd twee keer dronken (een keer op mijn verjaardag en opnieuw voor de verjaardag van een vriend), maar verder had ik een zelfopgelegd drankverbod. Voor mij was dit belangrijk en als je denkt dat iets belangrijk is, IS het ook belangrijk. Maar deze keer, hoewel mijn doel specifiek is in termen van tijd, ben ik meer ontspannen over het trainingsproces en ik weet dat een paar keer per week een paar drankjes niet echt in de weg zitten om de kilometers te maken in dit stadium.

Wat ZAL in de weg zitten is mijn been dat op dit moment voelt alsof het eraf valt. Twee weken geleden nam ik een softbal naar het Nike Air Max 90 Mujer scheenbeen en sindsdien is er pijn ontstaan ??in het scheenbeen en de kuit. Aan het begin van de 15-miler van zondag kon ik nauwelijks rennen, maar ik rende toch en met ongeveer 8 km was de pijn afgenomen. Gisteren hobbelde ik de hele dag rond en kocht een paar nieuwe trainers en compressiesokken. Ik speelde met niet rennen en nog een rustdag, maar dat leek een te verstandig idee. Bovendien had ik een nieuwe voorraad die moest worden gedraaid voor een draai. Dus ik schoof wat ibuprofen en ging op de Hash Run.

Ik vertelde mijn buddy dat ik het rustig aan zou doen en met hem terug zou gaan. Maar een mijl in ik verveelde me zo snel met het lood pack. Mijn been kreunde, maar dat was ik niet. Ik voelde me snel en niets zou me tegenhouden ... tot vanochtend toen ik weer uit bed strompelde.

Dus vanavond, in plaats van opnieuw te proberen door de pijn heen te lopen, ga ik naar een sportmassage Nike Air Max 95 Womens in de hoop dat het me zal oplossen. Ik test een nieuwe man en ben er een beetje nerveus / opgewonden over. Ik heb de afgelopen jaren een paar mensen voor sportmassage gehad, maar ik heb Mr Right nooit gevonden. Zou dit degene kunnen zijn?

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz