Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 46 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

18.10.2019 06:56
nicht unter zwei Stunden Antworten

Zonnebril ja, zonnebrandcrème ... geen fan van. Tenminste niet op mijn gezicht. Het zweeft en komt in je ogen en ... klaag ik Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer te veel? Ik mag er wat in mijn nek gooien, maar ik heb een hoed en hopelijk zal dat voldoende zijn. Ik zou sowieso een kleurtje kunnen gebruiken.

Ja, en ik heb ook altijd wat moedervlek bij me als back-up. Dit is uitstekend als er op elk moment een blaar opkomt. Nip bewakers zullen ook bij mij zijn. Yep, het is een sukkel.

Ik neem aan dat dit voor het Finish Line Festival is? Ze hebben hulpposten op koers en ik kan me niet voorstellen dat bier wordt geserveerd, laat staan ??dat het in rekening wordt gebracht. Hallo? Als ik op mijl 38 ben en ik bergen heb beklommen op weg naar rennen gedurende 14 uur, koop me dan een rondje.

Ik heb ze nog nooit meegenomen tijdens een race, maar ik heb nog nooit 50 mijl gerend. Ik heb dit niet bij me, omdat ik geen fan ben van medicatie tijdens het hardlopen. Als iets erg genoeg doet dat ik iets moet Nike Air Max Tavas Womens nemen, zou ik waarschijnlijk moeten stoppen met rennen. IMO.

Een gangmaker wordt Adidas Ultra Boost Donna gedefinieerd als een "trail-metgezel die een hardloper langs bepaalde delen van de baan kan vergezellen." Ze zijn er voor morele steun en om de hardlopers vooruit te helpen in de richting van hun doel. We zullen ook een paar pacers binnenspringen tijdens de race. We kunnen een pacer oppikken op mijl 28 en / of 45. Momenteel hebben we er een voor elk ingesteld. Het is goed om vrienden te hebben die van hardlopen houden.

Een bemanningslid wordt gedefinieerd als "elke persoon die materi?le ondersteuning biedt aan een hardloper tijdens het evenement." Op dit moment hebben we een vriend (die niet aan het ijsberen is) die ons op een van de hulpposten ontmoet en vrouw zou ook moeten komen op de racedag. Ze hebben wat voorraden bij de hand voor het geval dat, maar we moeten wel goed zijn met drop bags en hulpposten. Het is goed om vrienden Nike Air Max 2017 Dames en geliefden te hebben die ons 'gek' ondersteunen.

Oké, dat is het voorbeeld voor de race. Morgen deel ik mijn training de afgelopen 4 maanden. Het heeft zijn ups en downs gehad, letterlijk.

Het stellen van een doel kan zijn nadelen hebben. En ik bedoel niet alleen dat ik hard moet werken om ze te laten gebeuren. Soms komt er een moment dat je je realiseert dat je het niet gaat halen en de verleiding om je doel op te geven overweldigend wordt. Dus toen ik me realiseerde dat ik in mijn eerste halve marathon geen sub-2 uur zou gaan, maar nog twee mijl te gaan had, wilde ik echt op de dichtstbijzijnde stoep gaan zitten en wachten op de veegmachine. Maar dat deed ik niet. Het was mijn eerste halve marathon en als ik het had opgegeven alleen omdat ik de tijd niet zou bereiken die ik wilde, had ik helemaal geen halve marathon voltooid. Nike Air Max 90 Mens Het volgende jaar keerde ik terug naar dezelfde race en reed een 1.56. Dit verhaal: geef niet op. Herijk gewoon je doel.

Begin januari had ik besloten om elke dag van de maand te rennen als onderdeel van Janathon. Op dag 7 had ik mezelf in de kroeg gevonden en Sambuca gedronken in plaats van mijn minimale mijl te lopen. Ik zou niet 31 dagen achter elkaar lopen. Maar in plaats van op een stoep te gaan zitten (nou ja, dat deed ik eigenlijk maar dat was vanwege de Sambuca), bleef ik de volgende dag rennen. Ik heb mijn doel opnieuw ge?valueerd. Ik ren zoveel dagen als ik kan (20 mijl per week) en op de dagen dat ik niet loop doe ik kernoefeningen, loop een mijl naar het werk en terug in plaats van de bus te nemen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz