Ik werd door een lezer gevraagd dat mijn langste run 18 mijl was en of dit genoeg was. Voor mij was het inderdaad zo. Ik hield hetzelfde tempo Adidas Zx Flux Dames aan gedurende de hele 26,2 mijl die ik had afgelegd voor al mijn lange runs - ongeveer 10 minuten miling. Maar iedereen is anders. Sommigen houden van de zelfvertrouwen die het bereiken van 20 mijl in training met zich meebrengt.
Een vriend van mij liep de marathon van Londen (als je er zin in hebt, hier is hoe je een plekje kunt krijgen) de week nadat ik de marathon van Brighton heb gedaan. Hij zou een paar 20-mijlraces lopen en op koers komen om minder dan 4 uur naar Londen te gaan. Maar op de dag eindigde hij langzamer dan ik. Had hij zijn beste runs in training achtergelaten en niet genoeg in de tank achtergelaten voor de race zelf? Wie weet, maar hij was gestript.
Het ding om te onthouden is dat 18 mijl hardlopen veel van je lichaam kost. Als je 20 mijl rent, haal je er nog meer uit. Het is één ding om zo ver te rennen, Nike Air Max 270 Damen maar het is iets anders om op tijd te herstellen voor je volgende lange run of de race zelf. Als eerste marathonloper werd mij geadviseerd om op tijd aan je voeten te werken in plaats van afstand voor je langste run en dat deze tijd op voeten niet langer dan 3,5 uur mag zijn. Meer dan dat en u zult moeite hebben om op tijd te herstellen.
Het was een koude en koude ochtend. Moe van het rennen over Devil Mountain, zou de wekker de loper niet uit zijn slaap halen. Met een snelle blik op de klok door slaperige ogen, sprong de hardloper uit zijn bed en besefte dat hij zich had verslapen. Hij verzamelde snel zijn voorraden die netjes waren neergelegd van de vorige nacht.
Een paar minuten later nadat hij de vrouw en baby had gekust en zijn afscheid had gefluisterd, zat hij in zijn auto de lange trektocht te maken naar de stad waar een Nike Air Max Thea Mujer wezen zou wachten. Niet zeker of de loper het op tijd zou halen, stuurde hij een bericht naar de toren van cel. 'Nu vertrekken. Zal op locatie zijn op 620. ”Dat was 20 minuten later dan oorspronkelijk gepland en de loper wist dat het wezen snel ongeduldig zou worden en zonder hem aan de reis zou kunnen beginnen.
Terwijl hij de tol betaalde en de brug overstak, wist de hardloper dat de tijd niet aan zijn kant was. Hij stuurde snel een ander bericht uit: 'Off Bridge. 6:30. ”De berichten werden korter en de loper wist dat het wezen niet tevreden zou zijn.
Aangekomen op de vergaderlocatie, 30 minuten te laat, wist de hardloper al in zijn achterhoofd: het wezen zou niet wachten. Twee snelle oproepen werden gedaan in de wildernis, geen antwoord. Er werd een bericht achtergelaten, gesneden in de post van stemmen. Een snelle cirkel van het gebied was voltooid en de loper wist wat hij moest doen.
Met een startpositie in de buurt van de Golden Gate Bridge en gezien de huidige temperatuur, de positie van de zon en de richting van de wind die uit de baai komt, wist de hardloper dat de mannimal landinwaarts zou gaan, hoogstwaarschijnlijk bergop door het bos van hoge bomen bekend als de Presidio. Het zou een gevaarlijke reis zijn Nike Air Max 97 Womens en gezien het aantal wegen, paden en bochten, zou het een uitdaging zijn om hem op te sporen.
Met een voorsprong van 30 minuten heeft de mannimal misschien al het bos verlaten en zijn op weg naar de bewoonde wereld: de straat van Arguello. Het zou zwaar bevolkt zijn met hondenuitlaters, kerkgangers en fietsers. Dit zou de ideale locatie zijn voor de loper om de mannimal tegen te komen. Het was een open gebied, voldoende parkeergelegenheid en een recht schot met een afdaling. Maar als de loper te laat was en de mannimal zijn opslag van kracht en uithoudingsvermogen had aangeboord, zou alles verloren kunnen zijn en hem opsporen door de ins en outs van Golden Gate Park misschien hopeloos.