Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 49 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

24.10.2019 07:01
gerade wieder angefangen Antworten

De zomer is hier misschien? Ik schrijf deze recensie uit Summit County, Colorado ... waar we elke dag centimeter sneeuw kregen in de week voorafgaand aan het weekend van Memorial Day, dus ik ben er niet helemaal van overtuigd dat de zomer hier is, maar ik ben volledig voorbereid om te doen alsof up! Gelukkig hebben we veel zon, zelfs als er sneeuw op de grond ligt, dus Adidas Nmd Damen de onderstaande tanks hebben nog voldoende tijd op de paden.

Deze beoordeling gaat helemaal over tanktops - de eerste laag die we opdoen wanneer we de zon in gaan tijdens de zonnigere maanden. Als standaard onderdeel van de kleding van een hardloper komt de tanktop meestal niet met veel toeters en bellen. In plaats van chique functies hebben we ontdekt dat tanktops enkele zeer basale 'must-do'-functies hebben - comfortabel zitten met snit / materiaal, op hun plaats blijven zitten, lang genoeg zijn om te voorkomen dat ze gaan ophopen. Sommige tanktops hebben extra functies (bekijk Skirt Sports en Ultimate Direction voor hydratatieopties!), Maar uiteindelijk is het belangrijkste onderdeel de algehele pasvorm van de tank.

Hieronder vindt u details over de drie gebieden die wij het meest essentieel vonden voor een go-to-tanktop voor Nike Air Pegasus 83 Womens onze favoriete tien tanktops. Er is ook een snelle referentiekaart voor de basisfuncties en een korte beschrijving van een paar andere tanks die we hebben genomen voor een spin-out op de paden dit voorjaar.

We namen metingen op voor de lengte van de tank - deze werd genomen vanaf de bovenkant van de schouderriem tot de onderkant van de tanktop terwijl de tank plat lag. Dit is het meest nuttig voor u wanneer u een tank meet die u al hebt en waar u van houdt, en vervolgens de getallen vergelijkt.

Mijn favoriete hoogtepunt van de VaporHowe is hoe goed het vest bij veel vrouwelijke lichaamstypes past. Het is ontworpen om op het lichaam van een vrouw te passen, vooral met de mogelijkheid om de riemen op en neer te bewegen en het pakket vast te draaien zodat het niet stuitert, wrijft of schuurt. Vrouwtjes zijn geen kleinere mannetjes, en Nike Air Max Command Donna een pakket moet niet worden gemaakt om dat te weerspiegelen. Ik vind het geweldig dat NATHAN helemaal opnieuw is begonnen om een ??product te maken dat ideaal was voor probleemloze uren. Alles, van het materiaal tot de riemen, tot de blaas, is ontworpen om te passen en comfortabel en functioneel te zijn. De Vapor-serie is het eerste product met vele maten beschikbaar - van XXS-XL. 6 maten om uit te kiezen. Dit is CRUCIAAL omdat elke persoon anders is. Geen twee vrouwen zijn hetzelfde, en dat is wat het mooi maakt.

De Skirt Sports Super Girl-tank heeft van alles wat en doet uitstekend werk met elke toegevoegde functie de nagel op de kop slaan. De tank is gemaakt met een comfortabel compressiemateriaal dat, gecombineerd met een aansluitende snit, Nike Air Max 90 Hombre ondersteuning biedt in de hele tank. De Super Girl-tank heeft een ingebouwde plankbeha die nauwsluitend past zonder te beperken en heeft ook een Cleavage Alley Pocket. Maar dat is niet de enige zak! Deze tanktop heeft ook twee zakken aan de achterkant die zijn ontworpen voor hydratatie of voedingsopslag - zoals de zakken die je ziet aan de achterkant van fietstruien. Door de goede pasvorm van het compressiemateriaal kunt u deze zakken gebruiken zonder al te veel te stuiteren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz