Het punt is: doordat ik me moet aanpassen, heb ik veel vaardigheden geleerd; tools die een aanvulling Nike Air Max Thea Mujer vormen op de hardloopspecifieke vaardigheden die nodig zijn om echografie te doen. Hier zijn enkele van de belangrijkste:
Volharding. Bij echografie Nike Air Max 90 Womens moet je gewoon doorgaan; zelfs als je het gevoel hebt dat je onmogelijk met één voet voor de andere kunt blijven staan. Door te leren hoe je door obstakels heen kunt komen die je tijdens de training tegenkomt, heb je de juiste instelling om vooruit te blijven gaan in de race. Afgelopen winter hadden mijn trailzusters en ik een aantal echt vreselijke (hoewel weliswaar mooie) afdalingen, waar we letterlijk mijl na mijl door diepe sneeuw duwden. Bij Chuckanut dit jaar zat de baan vol met gekke modder, die na al de sneeuw niets leek door te komen. Vertrouwend op je training. Soms moet je erop kunnen vertrouwen dat, zelfs als je een tegenslag hebt gehad en wat vrije tijd hebt moeten nemen, Nike Air Max Tavas Womens je basistraining je door de race zal voeren. Kijk terug op uw trainingslogboek; wat je hebt gedaan in de maanden en jaren voorafgaand aan de race Nike Air Max 270 Womens is belangrijker dan wanneer je dat in de weken ervoor hebt gedaan. Toen ik mijn pols brak, was ik bang dat een paar weken niet rennen terwijl het begon te genezen het einde van mijn race zou zijn - maar ik had dat jaar al meer dan 1000 mijl gerend. Relatief, die twee weken vrij maakten geen verschil.
Perspectief. Het verliezen van een maand training en mijn ‘A’ race van het jaar was niets vergeleken met het verliezen van mijn vader. Ik bracht die maand met mijn gezin aan zijn bed door en bracht waardevolle tijd samen door. Toen hij weg was, werd berglopen mijn troost en plaats om te genezen: die extreem moeilijke race een maand na zijn dood uitvoeren was een mooie, emotionele ervaring. De race aan mijn vader toewijden en weten dat hij naar me glimlachte, gaf me het perspectief dat ik nodig had om sterk te blijven en gaf me een Nike Free Rn Distance Mujer positieve uitlaatklep om met zijn verlies om te gaan. Kracht putten uit veel verschillende plaatsen. In die eerste Squamish 50k was ik erg ondergeschoold en na ongeveer vijf uur werden mijn benen gek op me. Mijn kracht kwam die dag niet uit mijn spieren; het kwam uit mijn hersenen en hart. Er was geen manier dat ik kanker die finish van mij zou laten afnemen. Je hebt de kracht in je om door te gaan. Soms moet je het gewoon vinden. Ongeacht wat er tijdens de training gebeurt, we moeten de dingen op een rij zetten en uitzoeken hoe we die aanpassingsvaardigheden in de toekomst kunnen toepassen. Als we ons kunnen aanpassen, kunnen we slagen - en kunnen we misschien eindigen met een ervaring die rijker is dan we hadden verwacht.