Gisteren heb ik de Tenmile Traverse voltooid. Ik kijk al een aantal jaren naar deze lijn in mijn achtertuin in Summit County, CO. Het leek op mijn favoriete soort avontuur: uren boven de boomgrens, van een pad langs een heuvelrug navigeren. Ik wist dat ik het in de herfst wilde doen na het moessonseizoen maar vóór de sneeuw. Twee jaar geleden ben ik er nooit aan toe gekomen. Vorig jaar brak ik begin september mijn teen en wist dat het niet zou gebeuren. Dit jaar ben ik vastbesloten om het te laten gebeuren.
Vastbesloten ... maar Nike Air Vapormax Womens ook ge?ntimideerd. Ik had kleine weetjes gehoord over deze route en wist dat het enkele technische secties had. Terwijl ik het onderzocht, reisverslagen las en naar foto's keek, nam mijn intimidatie toe. Ik lees dingen als "verplichte 4e klas naar beneden klimmen" en "je valt-je-sterft". Maar ik kende ook veel mensen die het hebben gedaan en het in harde klasse 3 hebben gehouden. Belangrijker Nike Air Max 270 Herren nog, ik wist dat ik zou het kunnen doen. Hoewel ik de vorige dag voortdurend heb overwogen, wist ik ook dat als ik nu niet zou gaan, ik waarschijnlijk nog een jaar zou wachten tot de herfst weer kwam. Dus ging ik met schroom.
Vandaag heb ik twee uur met mijn zus gepraat. We bespraken de wolk van uitdagingen die onze gedachten bezighouden op elk moment dat we een moment hebben om onze geest te laten afdwalen. We zitten niet midden in een grote Nike Air Force 1 Dames crisis, maar we hebben allebei te maken met een stoofpotje van lager niveau, maar nog steeds verwarrende levensproblemen, problemen met het gezin, werk en persoonlijke aard. We spraken over hoe deze onbeantwoorde vragen, deze onopgeloste problemen, onze geest verdringen en onze emoties dagelijks be?nvloeden voor dit seizoen van ons leven.
Het pad: hoewel Battle Road Trail een relatief vlak Adidas Zx Flux Womens pad is, meestal op een drukke onverharde weg, is dit er een die je niet mag missen! Onderweg zul je merken dat je het pad volgt dat Paul Revere nam tijdens zijn Midnight Ride, evenals zijn veroveringssite. Je komt ook langs de locaties van verschillende schermutselingen tussen de Britse troepen en de koloniale militie. Als je naar het park gaat voor een vroege ochtendrennen, kom je misschien alleen op dit pad, waardoor het een griezelige maar toch sto?cijnse sfeer krijgt.
Koffie in de buurt: op slechts 1,5 km van het park, in het hart van het historische centrum van Concord, ligt de koffieshop Haute. Allemaal huisgemaakt, van nul gebakken goederen en overgieten met hete koffie, deze plek is een toevluchtsoord voor fietsers, bewoners en degenen die genieten van een geweldig kopje Joe.
Nadat we hadden opgehangen, dacht ik na Nike Air Max 270 Mens over waarom ik dingen doe zoals de Tenmile Traverse. Ik realiseerde me dat ik gisteren niet bezig was met de onderwerpen die ik vandaag met mijn zus heb besproken. Gisteren dacht ik al voorbij aan de talloze zorgen over het leven, maar ik dacht vooral aan meer dringende, primaire zorgen. Op een kam van de derde klasse, duizenden voet boven de rest van Summit County, was de vraag of de rots waar ik aan trok wel of niet zou loskomen het enige waar ik over nadacht. Mijn geest had geen ruimte om na te denken over de toekomst van het huwelijk van een geliefde of waar ik volgende maand zal werken wanneer het gericht was op het maken van zichtbare, consequente bewegingen op de kam.
Zelfs toen het technische terrein vandaag de dag achter me lag, had mijn geest nog steeds ruimte voor vragen over het avontuur. Hoeveel water kan ik nu Nike Air Max 2017 Damen drinken, gezien mijn beperkte voorraad en hoe ver ik nog moet gaan? Waarom heb ik zo'n hoofdpijn en wat kan ik eraan doen? Moet ik hier bij de vreselijk losse bergkam blijven of een omweg maken van de offici?le route naar een veiligere lijn? Is het tijd om zonnebrandcrème opnieuw aan te brengen? Eet iets?