Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 51 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

11.11.2019 04:54
deciso di prendermi cura Antworten

Nu weet ik dat ik niet de enige ben die met cijfers worstelt ... er is een reden dat "naakt rennen" iets is geworden [naakt als in geen wacht, houd je korte broek aan!]. De cijfers die uw GPS-horloge naar u uitspuugt, zijn niet altijd erg mooi. Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen Je kunt een ongelooflijk verfrissend liefdesfeest op je favoriete parcours afronden en vervolgens naar beneden kijken op je horloge om te zien dat je 30 minuten langzamer klaar bent dan de vorige keer. Dat is een rotplek! Maar maakt het uit ?! Wat nog belangrijker is, moet het ertoe doen?

Af en toe heeft de controlerende kracht van een paar nummers op een te duur horloge de mogelijkheid om runs te slopen die ik nog niet eens ben begonnen. Als ik me niet voor 110% verbaasd voel over het idee om de paden te volgen voor wat kilometertraining, begin ik na te denken over de cijfers en zullen mijn hersenen in paniek raken. Zelfs voordat ik naar satellieten ga zoeken, wordt mijn vertrouwen tenietgedaan door de what if's.

Is dat gewoon een 'ik'-ding? Heeft iemand anders dat ook? Toen ik voor het eerst begon te rennen, was dat geen Nike Air Pegasus 89 Mujer probleem, maar omdat ik me comfortabeler heb gevoeld met langere kilometers, maken ze me meer bang. Je zou denken dat als ik weet dat ik de afstand al eerder heb genomen, ik zelfvertrouwen zou krijgen ... in plaats daarvan cre?ert het deze faalangst. Het is raar. Het is ongemakkelijk. En het heeft me zeker een paar keer uit de paden gehouden, iets dat ik me nogal schaam om toe te geven! Het is een dwaze angst om te hebben, maar het is * zeer * echt.

Waarom breng ik dit zelfs ter sprake? Nee, niet om zelf een klein gejankfeest te hebben. Ik geef toe dat ik bang ben voor mijn GPS-horloge omdat ... ik denk dat ik een manier heb gevonden om die angst te overwinnen! Iets dat verder gaat dan het achterlaten of gewoon Strava vermijden.

In de afgelopen week heb ik een nieuw perspectief op training ontdekt dat echt voor mij heeft geklikt -Adidas Superstar Femme rennen om een ??techniek te oefenen, niet kilometers. In plaats van je te concentreren op het bereiken van de mijlen terwijl je een paar technische afdalingen aan de zijkant uitvoert, negeer je de mijlen allemaal samen en concentreer je je op alleen maar afdalen zonder iets te breken met de mijlen die je aflegt als je bonusmojo.

Oh ja, het klinkt belachelijk! Maar ... het werkt. Ik viel een paar weken geleden per ongeluk in dit perspectief toen ik het huis uit wilde gaan en wat nieuwe paden wilde verkennen. In die tijd woonde ik in Monterrey, Mexico - een enorme stad die ik niet zo goed kende. Er is heel weinig trailinformatie online en de paden zijn erg slecht gemarkeerd, maar er was een berg uit mijn achterdeur dus ik pakte mijn UD Wink-pack, ingezeept op wat zonnebrandcrème en ging naar buiten. Ik had 3 uur voordat ik terug Nike Air Max Command Donnamoest zijn voor mijn werk. Ik vond het uiterlijk als een indringende trailhead en begon mijn tocht omhoog, omhoog, omhoog, omhoog.

Het pad was krankzinnig - ik heb meer gekrabbeld dan dat ik rende. Het was een mistige dag, dus alles was nat, modderig en glad. Ik bracht iets meer dan een uur bergop klimmen voordat ik besloot het een dag te noemen. Ik was terug op de trailhead 2 uur nadat www.caminosdelabici.es ik begon. Mijn benen waren gekrast en bedekt met modder. Mijn handen bloedden van de grillige rotsen waar ik overheen was geklommen. Alles was kletsnat van de regen en plakkerig, vochtig zweet. Niets aan die run was glorieus of gracieus, maar het was ongelooflijk ... volgens mijn gekke grijns.

De nummers? Ze zeiden dat ik minder dan 1,5 mijl had afgelegd ... in twee uur. Toegegeven, mijn verticale winst was bijna 2.000 voet [in slechts 0,75 mijl, Adidas Zx 750 Donna dat is legitiem!] Maar dat tempo was nog steeds een beetje pijnlijk de blik op. Mijn grijns vervaagde een beetje toen ik mijn horloge uitschakelde.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz