Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

21.11.2019 05:43
fossi nel mio allenamento Antworten

Oké, we hebben allemaal een aantal gekke dingen gedaan in ons leven, maar dit moet bijna bovenaan mijn lijst staan. Op 21 juni, Summer Solstice, begin ik aan een 24Nike Air Max 270 Femme -uurs run. Dit is echt niets nieuws voor mij. Het grote verschil deze keer: zelfs als ik 24 uur hardloop, Nike Cortez Womens ga ik nergens heen. Dat komt omdat ik op een loopband ren.

Wacht, het wordt beter. Deze loopband zal twee verdiepingen in de lucht hangen op een platform dat is verbonden met het Reuters-gebouw in NYC. Ja, precies in het midden van Times Square!

Het evenement is ter gelegenheid van de nationale lancering van Accelerade, een eiwitrijk sportdrankje, en is een goed doel voor 'Athletes for a Cure', een organisatie die zich toelegt op het vinden van behandelingen en een remedie voor prostaatkanker, een ziekte die lijdt aan 1 op 6 Amerikaanse mannen.

Ik kan mezelf hier op het verkeerde been zetten, maar daar gaat deze categorie over. Ik hou van 30 seconden tot Mars. De stem van Jared Leto is geweldig. Ja, hij komt uit My So Adidas Superstar Homme Called Life, Fight Club en Panic Room, maar hij heeft een aantal longen! Deze video is ook geweldig. Als je de Nike Cortez Damentijd hebt, kijk ernaar. Het is prachtig en als je naar het nummer rent, zie je het in je gedachten.

Het 24-uurs hardloopevenement is te zien vanaf straatniveau in Times Square en zal vanaf 20 juni worden uitgezonden op de Accelerade-website (www.Accelerade.com). Als je niet vatbaar bent voor bewegingsziekte, bekijk het dan.

Dit is absoluut iets dat je maar één keer in je leven meemaakt en ik weet zeker dat het heel memorabel zal zijn. Het grootste minpunt, vanwege de timing van de loopbandloop, mis ik de Westelijke Endurance Run dit jaar, een race waar ik altijd met veel verwachting naar uit kijk.

Ik ben altijd op zoek naar goed lopende nummers. Degenen die ervoor zorgen dat je sneller rent of harder traint. Deze Nike Air Max Command Herrenweek kijken we naar degenen die EPISCH zijn:

Laten we de grote nummers uitbreken. De epische die eeuwig zullen leven (Nike Air Pegasus 89 Mujer goed of slecht). De volksliederen, de liedjes die de geschiedenis ingaan als 'het lied van je generatie'.

Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.)
Something Current: liedjes die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Voel je vrij om elk nummer te vermelden: oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook.

Iemand heeft me eerder vandaag een e-mail gestuurd die totaal onverwacht was; het lijkt erop dat ik ben genomineerd voor een van TIME-tijdschriften Top 100 meest invloedrijke mensen van het jaar. Samen met het ongeloof kwam het besef dat ik een van de enige, zo niet de enige, genomineerde ben. Het maakte me trots om te weten Adidas Zx Flux Heren dat wij hardlopers op zijn minst enige vertegenwoordiging hebben, dat onze collectieve stem wordt gehoord.

Hoewel hardlopen een solosport is, heb ik altijd het gevoel gehad dat ik tot een grotere gemeenschap van gelijkgestemde individuen behoor. Als geestverwanten hebben wij hardlopers altijd samen verboden en onze broeders hulp en ondersteuning geboden. Vandaag vraag ik om uw steun.

Als u zo geneigd bent, vraag ik om uw stem. Ik weet dat het maken van de TIME Top 100 een lange weg is, maar wie weet, als we genoeg ondersteuning krijgen, kunnen we het misschien realiseren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz