Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

25.11.2019 07:45
courir sans arrêt pendant Antworten

Sarah heeft Nike Air Max 90 Herren Lazy Girl Running-beginnersgroepen geleid in Hampstead Heath en Downhills Park, Tottenham. Ik vroeg haar om een ??blog te schrijven over hoe ze het heeft gevonden.
"Ik heb een hekel aan hardlopen!" Een van mijn hardlopers kreunde.

"MIJ OOK!" Zei ik snel. Toen betrapte ik mezelf. Ik was hun leider. Deze vrouwen kenden me nog maar een week, ik was de expert, ze waren bedoeld om me te vertrouwen. Had ik al een totale lul van mezelf gemaakt, alleen in de tweede week van de cursus?

"Ik bedoel, dat deed ik, totdat ik ervan hield."

Ik ging snel verder met de sessie. 90 seconden hardlopen en twee minuten lopen - week twee van het plan. Het was mijn tweede week dat ik de eerste Lazy Girl Running-groep leidde die plaatsvond in Downhills Park, South Tottenham, aan de overkant van mijn flat. Ik had al eerder een aantal Lazy Girl Running-groepen geleid in Finsbury Park, maar er was iets anders aan de hand in mijn eigen buurt.

Ik gebruik deze parken voor mijn eigen training en nu moet ik mijn liefde voor hen delen met anderen: Downhills Park met zijn rozentuin en Nike Air Huarache Damen960m wandelpad zit vol met mensen op een zonnige dag. Ooit werden we zelfs gesadeerd door een man die saxofoon speelde! Terwijl we de afstanden verlegden, staken we Lordship Rec over. Met uitzicht op Ally Pally en eigenzinnige "model verkeer" mini-straatbeeld was het een geweldige plek om te oefenen.

Later in die tweede sessie kwam een ??van mijn hardlopers naar me toe. "Hoe lang duurde het? Voordat je ervan hield? '

Ik antwoordde naar waarheid. “Ongeveer zes maanden. Maar ik zat in een groep zoals deze. Ik bleef elke week terugkomen omdat ze verwachtten dat ik daar zou zijn. Op een gegeven moment veranderde er iets en ik begon er echt van te houden. Ik deed mijn eerste 5k, het kostte me 37 en een halve minuut maar ik rende de hele weg. ”

Ik legde uit dat rennen niet altijd vanzelfsprekend voor me was. Hardlopen is moeilijk.Nike Air Max 270 Damen Ik ben er niet altijd dol op. Maar waarom iets gemakkelijk doen? Voor mij is een deel van de uitdaging om erachter te komen of ik iets kan doen.

Dus deze dappere vrouwen begonnen met mij. Ik vertelde hen dat ze na tien weken 30 minuten zonder hardlopen konden rennen. Had ik ze een reden gegeven om me te vertrouwen?

Terwijl de lopers me leerden kennen, leerden ze elkaar ook kennen. Ik moedigde hen aan om een ??Whatsapp-groep op te zetten om met elkaar te communiceren om hun huiswerk te maken - twee runs buiten de wekelijkse groepsrun. Een zondagochtendrun was snel geregeld en andere ad hoc runs omdat groepsleden beschikbaar waren tijdens de week.

Naarmate de weken voorbijgingen en de intervallen langer werden, zag ik mijn lopers van "Ik weet niet of ik dit kan doen" aan het begin van de sessie naar "Ik deed het!" Aan het einde. Nike Air Max 1 Mujer Kijken hoe deze vrouwen elkaar steunen om dingen te bereiken waarvan ze niet wisten dat ze snel het hoogtepunt van mijn week konden worden.

In week 10 wisten bijna al mijn lopers 30 minuten non-stop te lopen. Een van hen liep de volgende dag haar eerste 5k-race. Een ander groepslid sprak over het gevoel van vrijheid en zelfredzaamheid dat ze tijdens het hardlopen had gevonden. Allen keken achterom en zeiden dat ze niet konden geloven hoe ver ze waren gekomen, van worstelen om twee minuten terug te lopen in week drie, tot 30 kunnen rennen - en er zelfs van genieten!

Halve marathons zijn lastig (voor mij). Het is een afstand die lang genoeg is om het uithoudingsvermogen te testen, maar kort genoeg om problemen te veroorzaken. Je kunt gemakkelijk sneller dan comfortabel uit de poorten sprinten en je bent op mijl 10 "vergast" Nike Air Max Zero Dames en klaar.

Maar dat is het mooie ervan.
Het is net lang genoeg dat als je een snelheid van 10 km hebt, je leeg blijft en als je een marathontempo loopt, je teveel in de tank achterlaat. Het loopt die fijne lijn van je uithoudingsvermogen duwen met een vleugje snelheid (en wat koper om agressief te rennen).

Dit weekend loop ik de Rock ’n’ Roll Halve Marathon in Pasadena. Mijn laatste halve marathon was in april 2012 en ik stelde een PR in als een konijn. Aangezien ik dit weekend geen oren zal schudden, leidt dit me naar mijn volgende vraag:

Hoe snel ga ik?
Mijn halve PR is 1:50 op een heuvelachtige baan in San Francisco. Pasadena is niet plat, maar (gebaseerd op de hoogtekaart) lijkt het beheersbaar om een ??nieuwe PR te behalen. 1:45 zou een goed doel zijn. Dat zou 10 mijl 30 seconden sneller lopen. Lijkt logisch.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz