Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 64 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

26.11.2019 07:46
richtig verstanden haben Antworten

Mijn sportschool heeft een sporadisch telefoonsignaal, dus tussen de oefeningen door, besteed ik veel tijd aan het kijken naar wat mensen om me heen aan het doen zijn. En ik zie veel mensen die dezelfde fouten maken.

Ik bedoel niet fouten zoals het niet opbergen of wegvagen van hun apparatuur aan het einde van een sessie, maar dit is vervelend en mensen moeten hiermee stoppen. Ik Adidas Zx Flux Damen bedoel fouten die voorkomen dat ze het meeste uit de sportschool halen en, mogelijk, dat ze zichzelf pijn doen.

Als ik een sportschool had, zou ik 10 minuten met elke nieuwe meubelmaker doorbrengen om ervoor te zorgen dat ze squats en lunges hadden genageld, omdat ze zo gemakkelijk te corrigeren zijn, maar zo vaak verkeerd worden gedaan. Er zijn nog veel meer bewegingen die je kunt verknoeien, maar dit zijn twee instapoefeningen met een eindeloos aantal variaties en progressies, dus laten we iedereen de basis onder de Nike Air Max 270 Dames knie krijgen.

Het is duidelijk dat je naar beneden of in een spiegel kijkt en ziet waar je knie naartoe gaat. Het moet niet naar voren over je tenen bewegen of naar binnen leunen, het moet boven je enkel blijven. Dus op een squat moet je je achterwerk naar achteren en naar beneden laten gaan alsof je op een onzichtbare stoel zit. Als je aan het lungen bent, moet je waarschijnlijk een iets grotere stap vooruit zetten en je lichaam recht naar beneden laten zakken, niet naar voren en naar beneden.

Kijk in de spiegel, dat is waar ze voor zijn, ondanks wat degenen die hun geweren erin buigen de hele tijd zouden denken. Je kunt ook een PT of een sportassistent vragen om je techniek te bekijken. Ze zijn er in de eerste plaats voor uw veiligheid, die volgens mij de juiste techniek dekt. Ze zullen waarschijnlijk ook de kans aangrijpen om Nike Internationalist Dames een ??gesprek van 5 minuten met je te hebben, omdat dit je kan doen denken aan het boeken van een 1-1-sessie met hen.

Op weg naar de sportschool zonder een plan voor wat je gaat doen terwijl je daar bent, betekent dat je een beetje doelloos rondwandelt en veel tijd verspilt. Bepaal op zijn minst of je je gaat richten op cardio of gewichten - dus voor hardlopers, een loopsessie op de loopband of cross-training op een fiets versus krachttraining. De meesten van ons hebben weinig tijd, dus het is het beste om niet een beetje van beide te doen zonder je alle aandacht te schenken.

Als je krachttraining gaat doen, op welk gebied richt je je dan? Elke sessie moet wat kernwerk omvatten (aan het einde gedaan), dus begin met het samenstellen van een paar kernoefeningen die je weet hoe te doen en die op alle gebieden van je kern zullen Nike Tanjun Damen werken. Idealiter zou u een PT krijgen om iets voor u samen te stellen, maar dat is niet voor iedereen een optie. Je kunt onbeperkt trainen online of in boeken en tijdschriften. U kunt deze vervolgens in uw telefoon noteren, zodat u hiernaar terug kunt verwijzen in de sportschool.

Hier is een eenvoudige tip: niemand anders dan degenen die worden gerehabiliteerd door ernstige ziekte of letsel, moet de gewichten van 1 kg gebruiken voor biceps-krullen of schouderpersen. Niemand. Je pakt dingen die zwaarder zijn in je dagelijks leven regelmatig op zonder er zelfs maar aan te denken.

Als je met gemak een gewicht kunt ronddwalen en 15 of meer oefeningen kunt doen zonder het zelfs maar te voelen, is je gewicht te licht. Ik weet dat veel mensen zich zorgen maken om zichzelf pijn te doen met zware gewichten, maar als je je techniek goed hebt, Nike Air Max Tavas Femme wees dan moedig om een ??gewicht te kiezen dat je kunt voelen. En, hoewel dit punt misschien een beetje repetitief wordt, vraag wat advies.

Felicitaties aan degenen die deze zomer hebben deelgenomen aan de Runner’s World Run Streak. Ik zag veel #RWRunStreak-hashes rondvliegen van hardlopers die de 2013 Summer Challenge aannamen door (minstens) 1,5 km per dag te rennen van Memorial Day naar Independence Day. Dat is 39 opeenvolgende dagen hardlopen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz