Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 69 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

27.11.2019 04:19
noch lange nicht Antworten

Als hardlopers zijn we comfortabeler dan de meeste mensen die over onze lichaamsfuncties praten. Ik chat openlijk met vrienden over of we onze pre-race poep al hebben gehad. We betreuren de lange rij voor de loos en bespreken de beste plaatsen op runs voor een mid-run klein. Ik heb zelfs zonder schaamte over mijn menstruatie geschreven in een nationale krant.

Een Nike Air Max 270 Dames paar weken geleden stuurde een man me een bericht op Instagram om te zeggen dat hij me aan het begin van een race had gezien en zou komen om hallo te zeggen, maar toen besefte ik dat ik achter een boom zat en dacht dat hij me wat privacy moest geven . “Ja, dat zou ik zijn”, antwoordde ik zonder schaamte.

Maar er is een heel natuurlijke, veel voorkomende aandoening waar we het niet over hebben die betrekking heeft op vrouwen en waardoor ze niet kunnen sporten.

10 miljoen vrouwen in het VK ervaren incontinentie, en toch zijn we bang om het woord te zeggen. 30% is gestopt met trainen of bezuinigen op hun activiteiten en activiteiten die ze leuk vinden vanwege hun conditie - dat zijn hardlopers die hun trainers ophangen omdat ze geen vertrouwen hebben in een rondje door het park.

Vorige week werd ik door Depend uitgenodigd voor een evenement om meer te weten te komen over hoe en waarom incontinentie vrouwen ervan weerhoudt Nike Air Pegasus 83 Womens deel te nemen aan activiteiten zoals hardlopen, en wat hieraan kan worden gedaan. Ik hoorde van huisarts dr. Sara Kayat, psycholoog Honey Langcaster-James en vrouwen zelf die incontinentie ervaren.

Ik heb genoten van het boek. Het gaat om Meb, dus het is een geweldig kijkje in een van de beste langeafstandslopers van onze tijd. Het enige dat verschilde van de meeste andere hardloopboeken was het vanuit het perspectief van een huidige topsporter. Het is geen terugblik op een collectieve carrière, of een enkele succesvolle race na ontbering of blessure. Het is een blik op het pad dat hij heeft genomen naar waar hij vandaag is met zijn toekomst nog voor hem. Meb loopt nog steeds sterk en eindigt als 4e op de Olympische Zomerspelen 2012. Het is geen pagina omdraaien, maar het is een goede lees en een blik op zijn reis naar wie hij vandaag is.

Over de auteur: duursporter, spreker en auteur, Dane begon zoals velen van ons, liep een marathon en dacht dat dat zo ongeveer zou zijn. Om het zo algemeen mogelijk te maken, het is Nike Air Max 90 Herren er gewoon een beetje gegroeid, net als bij velen van ons. Zijn eerste marathon rond de 4:12 finishend en nu comfortabel zijn collega hardlopers naar Boston leidend als een 3:10 pacer, heeft Dane de sprong gemaakt van “middle-of-the-pack” hardloper naar superduper running dude. Zijn lijst met andere prestaties omvat 52 opeenvolgende wekelijkse marathons in 2006, die een SOLO van 202 mijl lopen en in 7 dagen van Californi? naar Washington (350 mijl) rennen.
?
Over het boek: De ondertitel van het boek is "Wat ik over leven, vrouwen (en hardlopen) heb geleerd in mijn eerste 100 marathons." Het boek beschrijft de eerste 100 marathons van Dane en gaat gedetailleerd in op elke race, alle 100 . Het is best interessant. Het wordt niet repetitief waar hij elke mijl en / of zijn splitsingen afbreekt, maar hij slaagt erin om een ??paar belangrijke elementen van de race te markeren of iets dat het belangrijk maakte. Dit is belangrijk om de lezer ge?nteresseerd te houden, omdat je iets nieuws leert Adidas Zx 750 Femme over elke race, in plaats van hoe HIJ die dag liep. Ik heb eigenlijk heel wat dingen uit dit boek geleerd, omdat Dane zijn werk goed deelt, waardoor hij regelmatig en consistent kan lopen. Het boek leest vrij snel. Ik twijfel er niet aan dat het gemakkelijk cover-to-cover kon worden gelezen, maar ik vond het leuk om een ??paar hoofdstukken per week te lezen en het soort te kunnen oppakken zonder een beat te missen als ik een beetje extra wilde krijgen motivatie.
?
Het boek is ook zeer informatief. Ik heb eigenlijk geleerd om 'raaklijnen' uit dit boek te halen. Iedereen weet dit misschien al, maar ik wist niet ... en als ik weg kan lopen (of wegrennen) van een boek met één ding dat me een betere hardloper maakt, ben ik er helemaal voor. Een ander ding dat opvalt uit het boek is de manier waarop Dane zijn perspectief deelt op het vieren van degenen die in staat zijn om zichzelf Nike Air Max 97 Damen in een positie te plaatsen om iets te moeten overwinnen dat zij een rol hebben gespeeld bij het cre?ren. Slaat dat ergens op? Dane is de gepubliceerde auteur, dus hij legt het beter uit, maar in wezen herkent en viert hij diegenen die obstakels zoals drugs- / alcoholverslaving of obesitas overwinnen, terecht, maar erkent ook de kracht die nodig is om jezelf NIET in die positie te plaatsen om mee te beginnen . BEIDE zijn lof en viering waard en ik vond het een interessant perspectief waar we niet te veel over horen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz