Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 53 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

27.11.2019 04:31
teilt dann einige ihrer Antworten

Als je je doeltijd bij een doelrace mist, nadat de teleurstelling is verdwenen, is de volgende impuls om een ??andere race te vinden om het nog een kans te geven. Maar wanneer en hoe u het opnieuw moet proberen, is moeilijk te beoordelen.

Ik had een e-mail van een hardloper in Amerika waarvoor ik een trainingsplan had geschreven. De oostkust had behoorlijk vreselijk weer gehad en als gevolg daarvan hadden ze niet de race waarop ze hadden gehoopt. Ze zeiden dat ze zich tijdens de race heel sterk Nike Air Max 90 Dames voelden, maar de omstandigheden waren tegen hen. En ze wilden weten wanneer het een goed moment zou zijn om het opnieuw voor die PB te proberen.

Mijn eigen race afgelopen weekend is niet om heel andere redenen gepland, dus elke situatie heeft een ander antwoord. Hier is een beetje begeleiding ...

Waarom heb je je doel gemist?
Als je echt gelooft dat je je doel wilt bereiken, maar ziekte of race-omstandigheden je in de weg stonden, is dit slecht en ik begrijp dat je misschien zo snel mogelijk naar buiten wilt om het nog een keer te proberen. Maar als je de volledige raceafstand hebt voltooid, moet je wat herstel toestaan.

Als een blessure je in de weg staat om een ??perfecte race uit te voeren, moet je natuurlijk de tijd nemen om dit te regelen. Hoe langer je opraakt, hoe verder je van je piek komt, dus het kan een geplande opbouw Nike Air Max Command Mens duren voordat je weer in raceconditie bent. En je fysio kan andere plannen hebben om terug te gaan naar hardlopen in termen van hoeveel je kunt doen wanneer, dus volg ook hun advies.

Er is ook een andere factor Nike Air Max 97 Damen om te overwegen - misschien was je gewoon niet fit genoeg. Dat is soms moeilijk toe te geven. Ik ben daar geweest. Ik heb al eerder een te ambitieus racedoel opgesteld en hardnekkig daarna geracet om vervolgens plat op mijn gezicht te vallen (Nottingham marathon, ik houd mijn handen omhoog, het was niet het weer). In dat geval heb je waarschijnlijk een volledige trainingscyclus nodig, maar het goede nieuws is dat je misschien meer kunt verbeteren dan je de volgende keer wilde.

Het was een behoorlijk spannende week. Ik gaf VIJF inzendingen weg voor de Rock'n'Roll San Jose Halve Marathon (samen met het delen van een promotiecode Adidas Superstar Damen voor $ 10 korting), lanceerde een digitaal tijdschrift en ging voor 23.00 uur naar bed. een nacht. Dat is de trifecta van verbazingwekkend als je het mij vraagt. Gelukkig zijn er even spannende evenementen Nike Air Max 2017 Womens gaande rond de interwebs. Laten we kijken:

Happy Fit Mama doet een pose en deelt dan een deel van haar favoriet. lopende boeken.
- Ik ben momenteel een van deze aan het lezen. Maak je geen zorgen, geen spoilers.

Bex Life laat ons zien hoe een handstand en kopstand te doen
- Kan ik dit doen EN tegelijkertijd uitvoeren? Waar is die video?

Miss Zippy 1 bekijkt of mega-afstandsevents hun impact verliezen.
- Ik weet PRECIES waar de zipster het over heeft en kan zich schuldig maken aan (liefhebben).

NYC Running Mama runt zondag een FRIGGIN Ironman, ontdek hoe je haar kunt volgen.
- mijn doel is om gedurende de dag een aantal updates te tweeten. We moeten een aangepaste hashtag maken ...

Het duurt langer om te herstellen van langere races. Dus hoewel het misschien goed is om de volgende week nog een 5k PB te proberen, zal een halve Adidas Nmd Womens marathon of marathon een langere pauze tussen de races nodig hebben. Het is ook vrij eenvoudig om in de meeste weekenden 5k of 10k races te halen, terwijl je voor langere races meestal een manier van tevoren moet aanmelden. Dus hoewel je misschien klaar bent om opnieuw te racen, zijn er misschien niet veel kansen. Dat brengt me op ...

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz