Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 61 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

28.11.2019 07:27
muziekapparaat worden Antworten

Op zaterdag organiseerde ik een marathon-trainingsworkshop voor een groep hardlopers die dit jaar hun eerste marathon volgden. In werkelijkheid waren de meeste first-timers en een paar hadden eerder een marathon gelopen, maar wilden zich de laatste keer een beetje beter voorbereid voelen.

Toen Adidas Tubular Femme ik een paar jaar geleden voor het eerst met mijn hardloopgroepen begon, wilde ik iets maken waar ik heen had willen gaan toen ik net begon met hardlopen, maar dat niet Nike Air Max 90 Dames beschikbaar was. En dat was het plan met mijn werkplaats - om het soort evenement te cre?ren waar ik zes jaar geleden van had kunnen profiteren en dat alle vragen beantwoordde die ik had.

Ik denk dat het grootste positieve dat mensen van de dag kregen, was in dezelfde kamer te zijn als mensen die op dezelfde reis zijn, met dezelfde angsten en angsten als zij. In staat zijn om door de ups en downs van de training tot nu toe te praten met een kopje koffie, is een heel eind gekomen aan het stillen van die stem die zegt: 'Ik kan het niet'.

Daarnaast sprak ik over verschillende aspecten van marathontraining en gingen we naar het park voor een trainingssessie. Ik heb echt genoten van de dag doorbrengen met een stel enthousiaste hardlopers.

Ik zal in de toekomst nog een marathonworkshop houden, als je wilt weten wanneer dit gebeurt, kun je Nike Tanjun Donna je e-mail in het vak onderaan mijn workshoppagina zetten en ik zal je er alles over laten weten.

Op zaterdagavond ging ik een paar drankjes drinken in wat heel lang aanvoelt. Het grootste deel van januari is met kop en staart besteed aan werk of hardlopen. Het was dus leuk om wat vrienden bij te praten en te genieten van een vrije avond.

Het maakte de zondagse run echter niet erg leuk. Ik was van plan om 12 mijl te doen en onderhandelde mezelf van 4 mijl tot de uiteindelijke 10 tijdens de run. Natuurlijk kwam ik terug en voelde ik me veel beter dan ik was gebleven.

Een paar jaar geleden heb ik wat shirts gemaakt. Ze waren vrij eenvoudig, maar een van de populaire versies was er een die gewoon zei: "#runner". Telkens wanneer ik een foto post of met mij een race race, krijg ik meestal complimenten en opmerkingen als "waar kan ik er Nike Air Max 97 Mujer een krijgen?" of "waar heb je dat vandaan?" Ik heb met het idee gespeeld om ze heel lang opnieuw te maken ... en eerder dit jaar maakte ik een handvol RUN ALL DAY-shirts die ook Nike Air Force 1 Womens goed reageerden ... nou, ik ben blij om aan te kondigen dat ik een winkel heb gemaakt.

Omdat de meeste mensen zich klaarmaakten voor een eerste week terug op het werk na Kerstmis, was ik me aan het voorbereiden op mijn eerste week werken voor mezelf. Ik had een pauze gehad met Kerstmis, maar was nog steeds aan het werk geweest - het beantwoorden van e-mails en het schrijven van bits en bobs - maar die eerste volledige week van januari toen ik alleen thuis was, was toen ik wist dat het echt thuis zou komen.

Ik had vijf lopers die trainingsplannen begonnen die ik voor hen had geschreven voor de marathon van Londen op maandag, dus de dag (en weken) ervoor hadden Nike Internationalist Heren ze al klaar gekregen en ervoor gezorgd dat alles duidelijk was. Dus ik sliep een beetje in mijn eerste maandag.

Ik had afgesproken om een ??kopje koffie te drinken in Islington Nike Air Max 2017 Womens] om een ??opwindend potentieel project te bespreken, dus rende ik daar 8 km naartoe om te rennen. Toen kocht ik een hardlooprok in de uitverkoop en nam ik de bus naar huis.

Ik heb contact opgenomen met mijn online coaching-klanten. Ze stelden een aantal doelen voor het komende jaar die we bespraken en toen ging ik 's avonds naar de baan om een ??clubsessie te coachen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz