Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

29.11.2019 06:44
gemacht oder ich rufe Antworten

Dat ik dan aan het begin zou staan ??om iemand die zou luisteren te horen dat ik niet had getraind zou misleidend zijn. En voor sommigen om me heen is de race een grote uitdaging die veel voorbereiding heeft gekost - ik wil niet ondermijnen wat ze gaan doen.

Bovendien zou het Nike Internationalist Uomo onverantwoord zijn als ik dan op deze blog zou komen en zou zeggen dat ik zonder training een marathon zou lopen. Ik wil hardlopers aanmoedigen om hun grenzen te verleggen en grotere uitdagingen aan te www.dieliseusen.de gaan - maar ik wil hen aanmoedigen zich goed op hen voor te bereiden en niet te denken dat ze er gewoon voor kunnen zorgen.

De verhalen die mij inspireren zijn niet die van iemand die zonder training naar marathon komt en zijn tanden op een behoorlijke tijd knarsetandt. De verhalen die mij inspireren zijn die van hardlopers die week na week opduiken en de training volgen om hun doelen te bereiken. Lopers zoals Autumn en mijn vriend Cathy, die hun doelen stellen en er hard aan werken om ze te bereiken. En als dingen niet gaan zoals ze willen, verbergen ze hun teleurstelling niet achter excuses.

Omdat ik nog nooit zo verlijmd ben www.balconismo.de in mijn huidige tempo. Die drie mijl was slecht omdat ik elke paar stappen naar mijn horloge staarde. Ik let op de mijlsplitsingen en pas daar op aan omdat ik, en dat is belangrijk, ik het nuttiger www.innenstadtmusik.de vind.

Tijdens trainingsruns staar ik meestal niet teveel naar mijn horloge. Op zaterdag rende ik 20 mijl en keek op mijn horloge voor het eerst rond mijl 4 ... en controleerde het vervolgens om de paar mijl opnieuw.

Tijdens een race gebruik ik het vaker, meestal kijkend naar elke mijl marker. De drie dingen die voor mij het belangrijkst zijn, zijn het bijhouden van de totale afstand, mijlsplitsingen en mijn huidige totale tijd. Dit horloge levert het op een display waar ik van hou en kan gemakkelijk door opties / schermen bewegen indien nodig.

En woon je in het universum van Nike? Prima met mij. Ik ben dol op de Nike + -app en de interactieve functies, doelen, prijzen en community zijn geweldig. Het volgt mijn totalen op basis van dag, maand, week, jaar en stelt me ??in staat om te concurreren met andere Nike + -gebruikers. Omdat Nike Air Vapormax Mujer al mijn kilometers worden gevolgd door het Nike + horloge, is het vrij eenvoudig voor mij.

Ik gebruik ook een ECHTE kalender om mijn mijlen bij te houden. Yep. Een pen op papier in vierkanten op een kalender. Ik verwijs daar eigenlijk vaker naar dan de app. Ik ben op die manier ouderwets en kan het op een meer tastbare manier beter opnemen.

Zou ik het aanbevelen?
Als mensen me vragen wat ik denk, ben ik altijd eerlijk, maar heb ik het gevoel dat ik de 'nadelen' moet verduidelijken die het voor anderen zou kunnen opleveren. Het is net als de familie die dol is op hun tweedelige hatchback. Geweldig voor hen, maar verschrikkelijk voor een gezin van 4 met een hond. Ik denk dat als ik eenmaal op een punt kom dat ik me wil kwalificeren voor iets, zoals bijvoorbeeld, ik weet het niet, Boston ... dan zou het huidige tempo extreem Adidas Ultra Boost Dames belangrijk zijn. Tot die tijd graaf ik het horloge dat ik heb.

De beste manier om erachter te komen welk horloge het beste voor u werkt, is om te bepalen wat UW behoeften zijn en een horloge vinden dat hieraan voldoet. Dit is geen vergelijkingspost. Ik zeg niet dat X-horloge beter is dan X-horloge of dat X-merk een betrouwbaarder product is. Mijn behoeften zijn vrij eenvoudig en zelfs een standaardhorloge zou die behoeften vervullen ... maar er is één ding dat ik wil, en dat is de SEXY. En Nike weet hoe hij dat front, horloge, app, feel en alles moet leveren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz