Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 46 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

03.12.2019 06:14
hamburger vegetariani e salsicce Antworten

als je met halve marathonlopers praat en ze zeggen: "Ik ben moe na 13.1 en kan me niet voorstellen Nike Air Max Motion Damen het helemaal opnieuw te doen." Ik was om 13.1 uur en ik zou liegen als ik er niet aan dacht om het een dag te noemen en een DNF aan te spreken. Met 13,1 mijl te gaan, een groot gedeelte bergop bij mijl 20 en het wordt alleen maar warmer, klonk een DNF leuk. We kunnen alles bereiken waar we ons op richten ...

Maar ik deed deze race niet voor tijd en gebruikte hem als onderdeel van een trainingsrun voor mijn 52.6-race. Dit zou een perfecte manier zijn om mentale kracht op te bouwen en te leren door vermoeidheid heen te dringen - tenminste dat is wat ik mezelf bleef vertellen.

Ik bereikte Mile 18 en besloot vrouw te sms'en dat ik achterop zou lopen. Ze verwachtte me ergens van 3: 45-4: 00 en ik wist dat ik dichter bij 4:20 zou zijn. Ik stuurde de "overgave" tekst en brak een selfie. Met nog 8 mijl te gaan was het zogezegd Nike Air Presto Womens de thuisrek.

Het moeilijkste deel was de 2 mijl bergop klim op de 163 snelweg. Omdat ik het vorig jaar runde, wist ik wat ik kon verwachten en dat hielp. Anders is het misschien moeilijk voor een moe brein.

Toen ik de laatste mijl naderde, was ik vrij dicht bij mijn verwachte bijgewerkte eindtijd en hoopte ik wifey en de First Lady te zien voordat ik de finishlijn passeerde. Ik zag ze op Mile 26 en stopte voor knuffels en kusjes. De First Lady was enthousiast me te zien en het maakte alle 4+ uren de moeite waard. Het is een van die momenten waarop je je realiseert dat je niet hebt opgegeven en een leerzaam moment hebt gehad.

Wat eet een Ironman? Ik zou graag willen zeggen 'alles wat ze bloedig vinden'. Maar dit is niet helemaal waar. Tegen de tijd dat ik werk en getraind ben (vaak twee keer per dag) heb ik vaak niet de moeite Nike Cortez Hombre om te maken wat ik graag voor het avondeten eet.

Toch is het een vraag die me veel wordt gesteld, vooral als mensen weten dat ik geen vlees eet. 'WAT? Maar waar haal je je eiwitten en ijzer vandaan en hoe ben je nog wakker? ’Foto (49)

Ik eet af en toe vis. Hoewel ik thuis geen vis kook omdat ik vaak niet al te betrokken wil koken en vis meestal in porties voor twee komt en ik heb echt geen tijd om het twee keer in twee dagen te koken. Dus ik eet veel andere dingen: tofu, tempeh, vegetarische hamburgers (echte vleesvervangers - een paddestoel of wat gehakte groenten in een broodje maakt geen vegetarische hamburger), bonen, noten, linzen, kaas, heel veel dingen.

Wacht even! Als je niet van vlees houdt, waarom eet je dan 'vegetarische burgers en vegetarische worstjes'? Omdat ik ze leuk vind, maar ik hou er niet van om dieren te doden, dus dat mag in mijn boek.

Meer mensen wenden zich tot vegetarische en veganistische di?ten voor hun gezondheidsvoordelen. Scott Jurek, een van 's werelds beste ultralopers is veganist. Hij lijkt het goed te doen. Een 60-jarige veganist met wie ik in de halve marathon van Bangkok liep, vertelde me dat ik zuivel moest opgeven en dat ik een veel snellere hardloper zou zijn. Ik besloot dat ik liever met kaas en een iets langzamere PB zou leven. Maar toch zijn de gezondheidsvoordelen er.

Volgende week is de Nationale Vegetarische Week. Ik werd uitgenodigd in de Montagu in het Hyatt Regency Churchill om te dineren - een veganistisch diner niet minder - met gastkok Ali Parvinjah Nike Air Max 2017 Hombre die vanuit LA op bezoek is en een veganistisch menu heeft ontworpen. Omdat ik een Ironman ben in training met een grote eetlust en weinig tijd om te koken, zei ik ja. Ik heb zeven gangen geprobeerd, waaronder drie woestijnen (allemaal in naam van onderzoek) en ze waren allemaal prachtig.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz