Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 53 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

04.12.2019 08:23
attendait sur la banque Antworten

BlogFest eindigde met een bliksemronde waarbij verschillende mensen een lezing gaven gekoppeld aan een presentatie die elke 30 seconden van dia wisselde. Het was een leuke manier om een ??kijkje te nemen bij enkele bloggers om ons heen die hun verhaal op hun eigen manier vertellen. Daarna was er een slotfeest waar velen van ons de gelegenheid gebruikten om elkaar nog beter te leren kennen en het tweedaagse feest te vieren dat we allemaal hebben meegemaakt. Sommigen van ons namen afscheid en sommigen maakten van de gelegenheid gebruik om voor het eerst met elkaar te praten. Het was een geweldige www.cafeverhoeff.nl manier om BlogFest te sluiten. Sommigen van ons zouden blijven rondhangen voor de laatste dag van IDEA World, maar BlogFest was ten einde en het was een ervaring waarvan de meesten van ons blij zijn dat we deel uitmaakten van het inaugurele jaar. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het de komende jaren GROTER zal zijn, wat een gekke gedachte is.

Een jaar geleden pufte ik weg in het ondiepe gedeelte van mijn plaatselijke zwembad om mijn evenwicht te vinden en erachter te komen hoe ik geen water in mijn neus kon krijgen. Zwemmen van 25 meter voorste kruip was nog een paar weken weg en ik keek naar de juiste zwemmers met afgunst denkend dat ik nooit zou worden zoals zij.

Snel vooruit een jaar naar het net voorbije weekend en ik was aanvoerder van een zwemteam geworden in een verrassende wending van gebeurtenissen die mijn 1Nike Air Max 2017 Dámské 5-jarige zelf nat zou maken van het lachen. Het is misschien een zelfgekozen positie geweest, maar kapitein is kapitein, zelfs wanneer er geen besluit wordt genomen door een democratisch proces. Mijn enthousiasme voor de aanvoerder was eigenlijk het feit dat ik dacht dat ik de armband van een kapitein zou krijgen. Bij voorkeur twee van de opblaasbare vari?teit. Dit was niet het geval.

Swim Britain-evenementen vinden plaats in zwembaden in het hele land, maar er is maar één open waterrace. Dus ik, Katie, Jen en Cathy - samen als Team Rainbow - gingen naar Blenheim Palace om David Walliams en Keri-Anne Payne in de prullenbak te gooien en het tegen 100 andere teams op te nemen.

De race was je standaard vierpersoons estafette waarbij elk teamlid vier poten van 250 meter zwom. Cathy was het eerst - een positie die wordt aangegeven Nike Air Pegasus 83 Damendoor haar paarse badmuts. Nadat ze erin was gedoken en naar een markeringsboei en terug was gezwommen gaf ze het aan mij. Er is geen stok in een zwemrelais - mijn suggestie voor een lilo-vormig opblaasbaar stokje dat je zou kunnen spreiden zonder dat het door de organisatoren van het evenement is overgenomen. In plaats daarvan wisselden Cathy en ik een vuistbobbel uit en toen ging ik op pad naar de lake.swim-ruimtekadetten

Mijn laatste paar open water zwems zijn 1500 meter lang, dus ik dook het meer in en zwom zo snel als mijn armen zouden gaan en voor het eerst merkte ik dat ik nog een zwemmer inhaalde. Na ongeveer 100 meter bleek dit een vergissing te zijn. Ik was buiten adem en moest nog steeds terug zwemmen. Na een rustpauze achter een paar langzamere zwemmers die de boei omdraaiden en later een long vol meerwater, was ik op weg terug naar de oever om het aan Jen over te dragen.

Team Rainbow had de beste estafettewissels die te zien waren - ik gaf het over aan Jen met een borstkas en zij overhandigde aan Katie, onze eigen Usain Bolt op het ankerbeen, met een heup tot heup. Er waren een paar ongelukjes met de overdracht - namelijk toen we het te druk hadden om mueslirepen in onze gezichten te stoppen om op te merken dat de zwemmer eerder was afgelopen en op de bank stond te wachten. Maar anders dan dat - Team GB, kom ons bezoeken en we zullen u laten zien hoe de relais moeten gaan.

We eindigden onze 4 km zwemmen in 1:29:34 - ons halverwege Nike Air Max 95 Mujer het klassement zetten en ons een nogal spectaculaire bling opleveren. En als er een prijs zou zijn geweest voor welk team de dekens voor de race na de race het beste zou kunnen bewerken, hadden we de eerste plaats op het podium ingenomen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz