Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

04.12.2019 08:32
avuto bisogno della Antworten

We hoorden ook van Augie Nieto, "een pionier in de fitnessbranche". Als je bekend bent met de "ijsemmeruitdaging" die de VS overspoelt, weet Nike Air Max Command Damen je dat er een voortdurende strijd is om onderzoek en geneesmiddelenontwikkeling te financieren. gericht op het be?indigen van ALS, of gewoonlijk aangeduid www.buenasreferencias.es als de ziekte van Lou Gehrig. Het was een ontroerende en ontroerende toespraak en een kamer vol met trainers en fitness-enthousiastelingen werden bijna allemaal tot tranen gebracht over het verhaal van Augie die zijn dochter door het gangpad liep.

Omdat we bloggers zijn, hebben we het geluk om met een aantal van onze favoriete merken te kunnen werken, maar velen van ons weten niet zeker hoe ze dat kunnen realiseren. Gelukkig hadden we een panel van experts die bereid waren om enig inzicht te delen: Kelly Olexa, Tracy Hollywood en Whitney English (hieronder getoond) organiseerden een sessie met de titel “Hoe benader je merken en verkoop jezelf.” Ik zou het niet kunnen doen recht aan een uur aan informatie, maar een paar punten waar ze het over hadden, waren om je stem te vinden - wees JIJ! Dat is met wie het merk wil samenwerken ... probeer niet de blog van iemand anders www.neuehoerspiele.de te spiegelen, omdat je publiek kan zien of er echte passie achter zit. Een ander punt was om een ??merk te bereiken als je echt een fan van hen bent. Het kan zo simpel zijn als het volgen op sociale media of interactie met hen ... laat ze WETEN dat je van hun product houdt. Zoals ik al zei, het was veel informatie en als ik een link vind naar iemand die gedetailleerde notities deelde, beloof ik een link te delen.

Ik liep iets minder dan een jaar toen ik me voor het eerst realiseerde waar rennen me kon brengen. Ik bedoel niet in metaforische zin - ik ben er voor nodig geweest om allerlei dingen te doen die ik nooit zou hebben gedaan voordat ik een hardloper werd, zoals alleen de wereld rondreizen - ik bedoel in een zeer letterlijke zin.

Ik was op vakantie in India in januari 2009. Ik verbleef in de heuvels bij het dorp Munar in Kerala, omringd door theeplantages. Een gids in de B&B waar ik verbleef zei dat hij de dag ervoor Nike Air Force 1 Mujer wilde olifanten in de heuvels had gezien en vroeg of een groep gasten graag een wandeling wilden maken om ze te zien. Natuurlijk zouden we dat doen.

Zo bewapend met flessen water en het dragen van dunne trainers volgde een groep van 10 mensen hem een ??heuvel op. Deze heuvel werd een andere heuvel en vervolgens een andere heuvel. Geleidelijk begonnen mensen uit de wandeling te vallen en zakten op de grond om te blijven zitten totdat de groep later op de dag terugkeerde via hetzelfde pad. Gemotiveerd door een stapel verse olifantenpoep, volgde een kleine groep van ons onze gids.

Toen vielen er nog twee uit, hijgend en puffend wat nu duidelijk geen heuvel, maar een berg was. Het was alleen ik, de gids en een oudere heer (70ish) die een paar slimme leren schoenen droeg. We vervolgden nog twee pieken totdat we de top van de berg bereikten. Ik was aan het puffen en puffen, mijn benen deden pijn en de gids zag er nog steeds uit alsof hij een korte wandeling naar de winkels had gemaakt.

We hebben die dag geen olifanten Nike Air Max Tavas Damen gezien. De verleiding ze te zien was wat mij daarboven bracht, maar het uitzicht op de top van de berg was het op zichzelf waard. Ik heb een foto van me, die bovenaan naar buiten zat te kijken. Ik was blij dat ik het helemaal daar had gehaald - ik wist dat als ik niet negen maanden eerder was begonnen met rennen, ik ook op het pad had zitten wachten op de gids om terug te keren.

In juni Nike Cortez Heren van dit jaar ging ik naar Kroati? en klom ik nog een enorme heuvel. Deze keer had ik niet de motivatie nodig om een ??wilde olifant te zien om me te laten klimmen. Ik klom het voor de lol, en omdat ik het kon. Omdat rennen me fit en sterk had gemaakt.

Er was eens een marathon omdat het idee om de finishlijn te overschrijden me liet rennen toen ik wilde stoppen en op het pad wilde gaan zitten. In tegenstelling tot die vervelende olifanten, vond ik de finish van die eerste marathon. Maar zoals de heuvels die ik nu beklim voor de lol, blijf ik marathons binnengaan - niet om me te laten rennen, maar omdat ik ervan geniet en omdat ik het kan.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz