Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

06.12.2019 07:37
bevor ich gegangen Antworten

Deze week waren de laatste van mijn ‘beginners’ zwemsessies. Vanaf dinsdag ga ik naar de gevorderde groep en alle frisse schaarsheid die dat met zich meebrengt.

In de sessie Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme van deze week, in antwoord op een onschuldig onderzoek van mij over wanneer ik klaar zou moeten zijn voor een triatlon op afstand in de sprint, zei mijn zwemcoach: "Je kunt er binnen ongeveer 6-8 weken een doen. Olympische afstand volgende zomer en dan ben je klaar voor een halve ironman volgende herfst. "

Ik heb mijn ijzeren ambities nog niet aan mijn Adidas Nmd Mujer coach verteld. Het lijkt erop dat Chrissie Wellington of K van CakeofGoodHope een woord met haar hebben gehad om me de afstand te laten vergroten.

Dit was echter voordat ik bijna flauwviel in het zwembad. Ik begon me duizelig te voelen en moest een paar minuten op de zijkant gaan zitten voordat ik mijn laatste twee lengtes afmaakte, bang dat de badmeester zijn Adidas Superstar Womens uniform nat moest krijgen om mij te redden.

Het zwembad vroor deze week. Een bord bij de receptie informeerde zwemmers dat als gevolg van een probleem met de verwarming de zwembadtemperatuur ‘koeler dan normaal’ was. Het leek meer op een spontane open water zwemsessie, maar zonder de wetsuits.

Het koude water in combinatie met mijn lage bloeddruk en de overtuiging dat ademen me alleen maar vertraagde, zou achter de duizelingwekkende, bijna flauwvallen kunnen zitten.

Dus misschien Nike Air Max 97 Mujer is mijn zwemcoach iets te overmoedig in mijn zwemvaardigheden. Het is tijd om weg te stappen van de 70.3-websites! Voor nu tenminste.

Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat dit een geweldige week voor mijn benen gaat worden. Geen uitleg. Er gebeurde niets belangrijks om mij DEZE week te motiveren, in tegenstelling tot vorige week. Ik heb gewoon Nike Air Huarache Mujer een goed gevoel en het schema lijkt deze week in mijn voordeel te zijn voor training. Natuurlijk ben ik bezig met de feestdagen en winkelen en familie en werk ... dat zijn we allemaal. Motivatie vinden kan een lastige zaak zijn. Ik ben gemotiveerd door vrienden op Instagram, door een tekst, door een commercial op televisie. We moeten er gewoon op kunnen reageren als het een vuur onder ons aansteekt ... dit kan een week zijn waarin epische cijfers worden gemaakt.

Dat gebeurt normaal Adidas Ultra Boost Mujer niet ... maar dat gebeurde wel. Ik kreeg een vroege start van de weekweek en had zin om een ??aantal cijfers op te zetten. Ik gooide mijn schoenen aan, trok mijn nieuwe Star Wars-beanie aan, pakte $ 5 en liep de deur uit. Ik rende zonder enige hydratatie (wat niet ongewoon is) en besloot om een ??mijl van 8 mijl heen en terug te doen. De 5-plek was voor Nike Air Max 2017 Femme het omslagpunt waar ik een water of wat dan ook zou pakken. Het was toevallig een appelsap voor kinderen van Starbucks, want dat was waar ik na 8 kilometer lang terechtkwam. Ik at ook een paar Starbursts die ik in mijn zak had gestopt voordat ik wegging en draaide me om voor het "achterste" gedeelte van mijn run.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz