Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

13.12.2019 07:32
leven op dit moment veel energie Antworten

Vandaag uit het raam kijkend lijkt het vreemd om enthousiast te zijn over hoe belangrijk het is om een ??fles zonnebrandcrème te gebruiken. Maar er zijn geen manu-items in mijn Top 10 die je gezondheid zoals deze kunnen beschermen. Hoewel ik het misschien maar een paar maanden per jaar gebruik, is het voor die paar maanden van vitaal belang.

Als een persoon met een lichte huidskleur (OK bleek) die tot een kern brandt onder iets dat sterker is dan een lamp van 60 watt, neem ik mijn zonnebrandcrème serieus. En P20 is een serieuze zonnebrandcrème die ik niet genoeg kan prijzen. Het is een vloeistof die je 's ochtends opdoet en de hele dag duurt. Het zweet niet zoals zonnebrandcrèmes dat kunnen - het blijft gewoon zitten.

Toen ik in april de marathon van Brighton liep, was de zon uit en werd ik 4 uur en 31 minuten blootgesteld. maar ik had mijn P20 aan dus, in tegenstelling tot veel van de hardlopers die ik zag, was er geen centimeter van kreeftroze huid op mij. Ik wist dat ik het kon vertrouwen en het stelde me niet teleur.

Dus om me te beschermen tegen zonnebrand tijdens lange zomerrennen, haalt P20 nummer 6. Ik zou dit veel hoger stellen als ik in een land woonde dat iets meer zon had, maar voor nu leef ik nog steeds in een ietwat bewolkt Londen.

Ga voor afstemming. De meeste mensen kunnen eenvoudigweg niet 100% op teveel dingen tegelijk focussen, dus overweeg in plaats van in balans te zijn hoe het zou zijn om in lijn te zijn. Uitlijning gaat meer over wat voor u belangrijk is op basis van uw doelen, uw trainingsfocus, welke resultaten u wilt en welke verplichtingen u buiten het lopen hebt aangegaan. Is het een seizoen waarin u zich echt richt op het starten van uw bedrijf? Heeft u gezinsverplichtingen waarvoor u meer tijd nodig heeft? Er zullen altijd andere dingen in het leven zijn, maar in plaats van excuses te maken waarom je geen tijd hebt, of hoe hardlopen op een laag pitje staat, Nike Air Presto Damen probeer het te vertellen zoals het is. Het is momenteel geen prioriteit. Zo simpel - en het is OK. Maar onthoud, alleen omdat je het lager moest zetten en minder hard moest lopen, betekent niet dat je helemaal moet stoppen. Ga voor afstemming - niet voor balans.

Trailrunning lijkt misschien niet altijd op een wandeling in het park (of het bos). Voor mensen die er nieuw in zijn, kan trailrunning ongelooflijk intimiderend zijn - van de afstanden die sommige trailrunners leuk vinden tot de afgelegen plekken waar routes ons kunnen leiden, het kan zelfs eng lijken. Dus hoe maak je de sprong over de rivier en door het bos?

Als je over wegen rijdt, geweldig! Je kunt een trailrunner zijn! Als je een wandelaar bent, fantastisch! Wandelen is een integraal onderdeel van trailrunning! De eerste stap is het vinden van een plek om te rennen.Nike Air Vapormax Womens Google maps kan een goede plek zijn om lokale parken en wildernisgebieden om je heen te vinden, en het is ook handig voor het plannen van vervoer naar paden (inclusief het vinden van openbaar vervoer). Andere online bronnen zijn Trail Run Project via REI, AllTrails (gratis aanmelden) en het tabblad Verkennen op Strava. Trail Run Project en AllTrails classificeren routes als eenvoudig, gemiddeld en moeilijk, en beoordelingen zijn gebaseerd op lengte, hoogte en terrein. Lokale hardloop- of outfitting-winkels hebben vaak mensen met kennis van lokale trail-systemen en kunnen u helpen met suggesties voor plaatsen om te beginnen. Kies het pad dat u het beste lijkt! Sommige mensen beginnen graag kort, met afstanden die ze weten te kunnen overbruggen. Anderen kunnen kiezen op basis van vergezichten of beklimmingen - wat je keuze ook is, Nike Air Force 1 Damen begin met iets waar je je prettig bij voelt, wetende dat wandelen en omkeren altijd opties zijn.

Wanneer je je eerste run plant, denk je waarschijnlijk aan bedrijf. Het kan handig zijn om iemand bij je te hebben die de paden kent of enige ervaring heeft; zorg er gewoon voor dat je duidelijk kunt stellen dat de run voor jou als beginner is, niet voor het verpletteren van kilometers of vert of gekke snelheden. Misschien wil je met een groep gaan - Trail Sisters kan een lokale groep bij jou in de buurt hebben, of andere lopende speciaalzaken hebben vaak introductieroutes. Als je nog een vriend hebt die nieuw is bij trailrunning en die bereid is om de eerste stappen met je te zetten, is dat ook geweldig! Solo kan ook een geweldige manier zijn om paden te ervaren (zorg er gewoon voor dat iemand weet waar je naartoe gaat en wanneer Adidas Zx 750 Damen je terug bent).

U bepaalt zelf waar u zich op richt en hoe u zich elk seizoen kunt aanpassen. Dus als het "terug naar school" is en de activiteiten van kinderen veel extra tijd kosten, en je begint de run te missen die je hebt ge?ntegreerd in je schema voor het vorige seizoen, kun je eenvoudig aanpassen. Geef jezelf de tijd om opnieuw te kalibreren, aan te passen en opnieuw in te stellen wanneer nieuwe seizoenen en schema's verschijnen. Als een deel van je leven op dit moment veel energie kost (dat wil zeggen dat de brander wordt aangezet) en er zijn andere gebieden die niet zo belangrijk zijn (dat wil zeggen dat de brander wordt afgewezen), betekent dit niet noodzakelijkerwijs andere "branders" zijn uitgeschakeld of krijgen helemaal geen aandacht. Dit is wanneer het kennen van je prioriteiten je helpt vast te leggen op wat Nike Air Max 90 Femme belangrijk is, ja te zeggen tegen dingen die op elkaar aansluiten en je energiek voelen, in plaats van verder uitgeput.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz