Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

16.12.2019 07:43
vertrouw erop dat wanneer Antworten

Door de jaren Nike Air Max 270 Mens heen had ik geworsteld met een combinatie van opgewonden zijn voor nieuwe races en nieuwe doelen, maar ook echt verlangen naar een tijd waarin ik geen enkele race op de kalender had en ik er gewoon voor kon rennen. In mijn leven was hardlopen alles, van een antidepressivum en stressverlichting tot eenvoudige uitdrukking van vreugde, maar tijdens eindeloze trainingscycli en het najagen van doelen was er iets verloren gegaan. Bij gebrek aan een beter woord, was ik mijn lopende mojo kwijt. Welke schema's ik ook had opgesteld, of hoe ik mezelf ook probeerde te inspireren, de mijne leek verdwenen te zijn ... Of misschien was hij opgeslokt door mijn nieuwe klimmende mojo. In plaats van door de lopende doldrums te blijven slenteren, besloot ik dat ik de downtime zou omarmen die ik nodig leek te hebben.

Het duurde een paar maanden, maar die honger om doelen na te streven kwam terug. In een opwelling besloot ik dit jaar naar Cascade Nike Air Max Tavas Femme Crest te gaan en ongeveer halverwege mijn sectie vroeg ik me af hoe snel het te vroeg zou zijn om me aan te melden voor iets. Ik heb al een 50K op de kalender voor 2020 - het is in de lucht wat er komt, maar voor het eerst sinds lange tijd kijk ik ernaar uit om mijlen te bouwen en consistente training te krijgen voor iets groots.

Aan de andere kant, hier zijn enkele Do's en Don't's voor andere Trail Sisters die worstelen met hun lopende mojo:

Voel je niet slecht om nieuwe dingen te proberen en nieuwe passies te verkennen. Altijd ergens enthousiast over geweest? Er is niets triesters dan het niet te verkennen!
Hoe meer ervaringen je hebt die je uitdagen en laten groeien, hoe beter je jezelf kent en hoe meer mogelijkheden om te leren hoe je omgaat buiten je comfortzone. Deze inzichten betalen enorme dividenden wanneer je terugkeert naar hardlopen. Als je in plaats daarvan ervoor kiest om die nieuwe passie te blijven nastreven, is de bottom line dat je trouw bent aan jezelf en iets doet waar je enthousiast over bent. Door nieuwe bergen te verkennen en verschillende gebieden te zien, ben ik aan een nieuwe lijst met paden begonnen die ik via hardlopen wil verkennen.
Voel je niet buitengesloten wanneer je trailzussen zonder jou rennen. Sub-niet: sla jezelf niet in elkaar omdat je ze niet kunt bijhouden of dezelfde afstanden afleggen. Waar je nu bent, verandert niets aan de mijlen die je hebt gedeeld en de herinneringen

Maak je geen zorgen over het verliezen van fitness. Niets is uitputtender dan proberen 'het te vervalsen tot je het haalt'. Vooral als je ouder wordt, is de paniek over het verliezen van fitness en vervolgens worstelen om weer in vorm te komen re?el. Maar als je wacht tot je Nike Air Max 90 Dámské echt, echt hongerig bent om na de training te krijgen, zal die passie meer dan goedmaken welke conditie je hebt verloren. Je kunt ook troost putten uit een deel van het fysiologische onderzoek dat laat zien dat je cellen, zelfs als je aanzienlijke downtime hebt gehad, 'onthouden' hoe hard trainen aanvoelt en veel sneller reageren op de metabolische eisen van hard trainen dan iemand die dat niet heeft gedaan. t had vergelijkbare ervaringen. Dit betekent niet dat je zes maanden hardlopen kunt overslaan en dan van de bank kunt springen en een 50k kunt rennen, maar het betekent wel dat als je een ervaren hardloper bent, je gemakkelijker tijd hebt om je aan te passen aan verhoogde trainingsmijlen en volume .
Volg de lessen die je tijdens het hardlopen hebt geleerd en pas ze elders toe. Weet je nog hoe verkeerd die stem was die je vertelde dat je niet het soort hardloper bent dat Nike Internationalist Mujer de lijn van een race van 100 mijl zou volgen? Het klinkt heel erg zoals die stem die je vertelt dat je die toonhoogte niet kunt verzenden, niet? Je komt op die muur en je laat die toon zien wie de baas is!
Als je nog een beetje aan het rennen bent, probeer dan de rek- en versterkingsoefeningen bij te houden die je hebt gedaan om je buikspieren, kern en bilspieren gelukkig te houden. Zorg ervoor dat je nog steeds voor jezelf zorgt en herstelt!
Meld je niet aan voor een race met minimale voorbereiding en hoop met alles te beginnen. Het feit dat je heel veel races op afstand hebt gedaan, betekent niet dat je je volgend weekend voor een willy nilly moet aanmelden.
Onthoud ten slotte dat je een off-season moet hebben om een ??on-season te hebben, en vertrouw erop dat wanneer je er klaar voor bent, die passie om te rennen, te trainen en te werken aan doelen terugkomt.

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz