Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 46 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

19.12.2019 07:56
ascoltare la musica mentre Antworten

Ik ben afgestudeerd aan de universiteit, ben gaan dansen in San Francisco en heb het verbod nog steeds gehandhaafd: hardlopen was niet toegestaan. Ik zou willen zeggen dat ik niet meer werd aangevallen, maar net als veel overlevenden, heb ik herhaaldelijk slachtoffer gemaakt door mensen die ik kende. Door reflectie, goede vrienden en korte therapie heb ik een manier gevonden om weer in beweging te genieten, een manier om van mijn lichaam te houden als danser. Ik begon met een vriend in de Marin Headlands te wandelen en alleen - ik wou dat ik over de bochtige paden rende.

En toen verliet ik de dans. Hoewel het plotseling leek, was het een geleidelijk Nike Air Max Thea Damen dunner wordende relatie die eindigde in een uitvoering van een werk dat gedeeltelijk op mijn aanval was gebaseerd - ik deed niet wat ik moest doen. Bevrijd van de reden voor het verbod begon ik weer te rennen.

In het begin was het deels gebaseerd op angst - wanneer je je leven en je identiteit hebt gewijd aan een bepaalde lichamelijkheid op een elite-niveau, is het achterlaten alsof je een deel van jezelf laat sterven - je weet dat je nooit helemaal “ het terug.

Geleidelijk, hoe meer ik rende, hoe meer ik dacht. Steeds langere runs leiden me door mijn pijn bij het verlaten van de dans en gaven me ruimte om te verwerken. En wanneer hardlopen moeilijk werd, herinnerde ik me hoe mijn ervaringen werden verkracht - de manier waarop het mijn wereld uit elkaar had gescheurd en de manier waarop ik de andere kant had bereikt, de manier Adidas Zx 700 Womens waarop ik nog steeds bezig was en mijn leven opbouwde - en ik zou dieper graven en mezelf de heuvel op duwen.

Ik wou dat ik kon zeggen dat rennen de remedie was - het was maar een deel. Toen ik aan de graduate school begon, realiseerde ik me dat elke run over verkrachting ging, dat elke race een strijd in mijn brein was om mijn vorige pijn te gebruiken om mijn huidige fysieke ongemak te overwinnen terwijl ik duwde (en viel!) In trailrunning en trailhelft -marathons en relais. Ik begon die momenten te vrezen - en zij waren de enige waarin ik een probleem volledig kon oplossen dat ik nog steeds niet echt had verwerkt.

Ik begon eindelijk met evidence-based therapie in het voorjaar van 2017, zeven jaar na mijn aanval. Rond dezelfde tijd stopte ik met het dragen van een horloge terwijl ik rende en koos ervoor om naar mijn lichaam Nike Air Huarache Damen te luisteren. Beginnend met de halve marathon van The Rattlesnake Ridge trail op mijn 27e verjaardag, bedacht ik een lopende mantra: als je geen plezier hebt, verander dan wat Nike Cortez Mujer je doet. Ik gebruikte het om mijn ervaring te volgen: heb ik gepusht omdat ik me goed voelde? Vond ik de uitdaging leuk? Had ik extra brandstof nodig om de volgende kilometers te maken en ervan te genieten? Had ik zin om over die rotsen te springen of begon ik moe te worden en voorzichtiger te zijn?

Hoe meer trainingen en races ik hiermee deed, hoe mooier loopervaringen ik begon te hebben. Elke run, elke race, werd een kans om niet fitter te zijn, niet te vergeten, niet te ontsnappen, niet “niet te denken”, niet om pijn te verwerken, maar om het wonder te ervaren van het zijn van een mens die in staat is om door te gaan geweldige ruimtes en gewone.

Dat wil niet zeggen dat er geen momenten van tegenslagen zijn geweest - zware races om door te dringen, het dagelijkse risico op intimidatie als een vrouwelijke hardloper. Ik ben Nike Cortez Femme beter geworden in het negeren van de "gazers" en de "Ik zou dit waarschijnlijk niet moeten zeggen, maar je hebt geweldige benen" van onhandige mannen aan de finish. De moeilijkste momenten zijn de race-talkers. Mannen die, om welke reden dan ook, besluiten dat ze moeten praten - bijna flirten - in het midden van een race, en achterdochtig achter me blijven op een manier die me parano?de maakt dat ze naar mijn kont staren elke keer als we een heuvel op gaan , of degenen die te dichtbij op de loer liggen bij de finish of startlijn en het gesprek te lang wegslepen. Ze kunnen in mijn hoofd komen en mijn kwetsbaarheden wakker maken.

Dat is waar mijn mantra van pas komt - verander wat ik doe als ik geen plezier heb. Als ik me goed voel, loop ik langs de praters - als ik dat niet ben, loop ik om ze te laten passeren. Als ze te Nike Air Max Command Hombre dichtbij staan ??en onophoudelijk praten, verzin ik een excuus om te vertrekken en weg te lopen. Dit is mijn run, mijn ervaring en ik ben verantwoordelijk voor hoe ik ervan geniet.

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz