Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

20.12.2019 04:51
essayant de rester ensemble Antworten

De beste races ter wereld hebben de neiging sommige van dezelfde kwaliteiten te delen - geweldige cursussen, memorabele ervaringen en persoonlijke Nike Air Huarache Womens uitdagingen. We zoeken deze ervaringen op in de hoop de zelfvoldoening te vinden die het ons oplevert als we iets geweldigs bereiken. De Leadville Race Series, een serie races die elke zomer in de best opgenomen stad van de Verenigde Staten plaatsvinden, brengt dat precies.

Maar het uitzicht, de hoogteverschillen en de afstanden zijn niet wat de Leadville Race Series zo speciaal maakt. Er is een bepaald soort magie die door deze bergstad in Colorado stroomt. Dit zijn de belangrijkste Nike Air Max 90 Damen redenen om naar Leadville te komen:

In de woorden van race-oprichter, Ken Chlouber: “Het was koud, tegen middernacht, de pick-up die voor het laatst de berg afdaalde, een uur voordat ik op het punt stond met een acht uur durende dienst ondergronds te beginnen. Toen kreeg ik te horen dat de mijn dichtging. Alle banen waren verloren! Nu moest ik naar Nike Air Max Command Mens huis en tegen mama en mijn babyjongen zeggen dat papa geen baan meer had. Leadville werd 's nachts de stad met de hoogste werkloosheid in de natie.

Dat zorgde voor het vuur voor de start van de Leadville Trail 100 Run. Niets tweederangs. Niets tweede klasse. Geen snelkoppelingen. Een uitdaging van honderd mijl onge?venaard. We zouden de gruis, het lef en de vastberadenheid van Leadville met de wereld delen. "

Leadville, Colorado, ligt in het hart van de Rocky Mountains langs de rivier Nike Air Max 270 Uomo de Arkansas, de hoogst opgenomen stad van de natie. De stad ligt op 300 meter hoogte en is vol met historische mijnsites en weidse uitzichten. Het is gemakkelijk te bereiken, gelegen op minder dan 2 uur van Denver, CO. Buiten de bergachtige achtergronden aan de rand van de stad, is het centrum van Historisch Leadville bekleed met lokale winkels en restaurants in originele, versleten bakstenen gebouwen. Elke dollar die tijdens het raceweekend wordt uitgegeven, komt de gemeenschap rechtstreeks ten goede, iets wat de raceserie heel trots naar hun thuisbasis kan brengen.

Ik weet dat veel mensen first-time NYCMers of first-time marathoners zijn, en ik dacht dat ik je wat tips zou geven vanuit mijn perspectief.
TOESCHOUWERS

Ik denk dat er een paar plekken zijn die geweldig zijn om te zien, zowel omdat je daar hebt gekeken als vanaf Adidas Zx Flux Damen waar je bent toegejuicht.
Mile 2/3: Bay Ridge: Hoewel je zo vroeg in de race geen support van het publiek nodig hebt, is het altijd leuk om te worden aangemoedigd. Mijn boekenclub juicht vanaf hier, en ik herinner me dat er mensen juichten, maar de menigte was een beetje dunner dan ze verder in de race zijn.
Mijl 8: Dit is waar de drie verschillend gekleurde starts samenkomen, en je kunt hier ook komen door bijna elke metro: C naar Lafayette, G naar Fulton, 2/3/4/5 naar Nevins, B / D / N / Q / R naar Atlantic / Pacific. Mijn vrienden en familie juichten me hier de vorige keer toe, en hoewel het behoorlijk druk was, konden ze me nog steeds zien.
OK OK KOM TERUG OP DE SUBWAY EN GA TERUG NAAR MANHATTAN als je mensen op meer locaties wilt zien.
Herinner je je die R.L. Stine Choose Your Adventure-boeken? Laten we dat spelen, en laten we Nike Cortez Womens drie verschillende avonturen beleven.
A. Op zoek naar een feestje? Neem de 4/5 terug naar de 42e, schakel over naar de 6 en neem deze naar de 68e of 77 en loop naar First Ave., waar het feest op je wacht met de helft van de stad.
B. Op zoek naar je marathonloper en wil je hem pijn zien doen wanneer hij echt een boost nodig heeft? Neem de 4/5 tot 42e en de 6 tot 96e. Loop naar First, zie je marathonloper op Mile 18, loop naar Fifth, zie ze op Mile 23.5ish net voordat ze het park betreden.
C. Als het belangrijk is voor uw marathonloper om u dicht bij de finish te zien, neemt u de N / R naar Fifth Ave. of naar 57th Street, en kijk ergens langs Central Park South of in de buurt van Columbus Circle. Ik herinner me dat ik hier in 2011 doorliep, het met mensen bekleed zag en graag de tekens van iedereen las. Dit geeft toeschouwers ook een Nike Air Max 97 Mujer gemakkelijke plek om in- en uit te stappen om lopers te ontmoeten zonder verstrikt te raken in de puinhoop die het park na de race is.
Lopers en toeschouwers: maak een plan waar je elkaar zult ontmoeten. Dit is cruciaal. CRUCIAL. Met bijna 50.000 lopers en miljoenen toeschouwers is mobiele telefonie op zijn best vlekkerig.
Er is technisch gezien een Family Reunion Area, maar ik zou me voorstellen dat het een enorm cluster wordt. Ik zou zeggen om ergens ten westen van Central Park West of ten zuiden van Columbus Circle te ontmoeten. De vorige keer had JackRabbit een gebied in hun W. 72nd Street waar je de dag ervoor spullen kon inleveren. OF EEN MANIER, MAAK EEN PLAN.

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz