Dit gaf me vrijheid. Het gaf me de vrijheid om te vertragen wanneer ik dat nodig had. Als ik rustig moest lopen, hoefde ik geen tempo meer te handhaven. Als iets op een bepaalde dag moeilijk zou aanvoelen, zou ik het gewoon vertragen. Als ik hard zou moeten werken, zou ik gewoon hard gaan voor wat hard die dag voelde zonder in te checken met mijn horloge om te zien of ik "het goed deed". Op sommige dagen zou ik een run volkomen verrast afronden en, op andere dagen moest ik gewoon accepteren waar ik was en aanwezig zijn zonder label.
Toen ik stopte met het meten van mijn run, stopte ik ook met het vergelijken van elke run met www.balconismo.de vorige en ik verwachtte niet elke verbetering te verbeteren. Hierdoor kon ik mezelf onderdompelen in de ervaring, voor de ervaring.
En zoals je ziet, bleek het niet bevrijdend te zijn om afhankelijk te zijn van de onmiddellijke feedback. Ik kon gewoon reageren op hoe mijn lichaam zich op een bepaalde dag voelde.
Naarmate mijn relatie met statistieken evolueerde, deed mijn definitie van verbetering dat ook. In dit proces moest ik beseffen dat verbetering een heleboel verschillende dingen betekent: het kan betekenen dat je consequent loopt, of niet zo vaak gewond raakt, of geniet van langere en meer bergachtige afdalingen.
Ik realiseerde me ook dat deze statistieken een tijd en een plaats hebben, en omdat ik er niet te afhankelijk van ben, heb ik mijn hardlopen op een andere manier kunnen kwantificeren. Niet gevangen zitten in de Nike Internationalist Damen cijfers Nike Cortez Womens is vervangen door mijn gevoel van plezier, door aanwezig te zijn en te omarmen wat ik tijdens een run voel.
Een deel van mij voelt dat het allemaal komt neer op waarom ik ren. Dus onthoud de volgende keer dat je gaat hardlopen waarom je het doet, en maak elke keer opnieuw verbinding met dit doel en wees aanwezig. En vergeet vooral niet om plezier te hebben.
Het grootste deel van 2017 had ik moeite om reisplannen te maken. Wat als er iets met mijn moeder is gebeurd? Die angst zat altijd in mijn achterhoofd, elke keer als ik in een trein of vliegtuig stapte naar een plek die niet Franklin Lakes, NJ of Manhattan was. Ik heb zoveel rampenplannen gemaakt: als "het" (het "het" is duidelijk dat ze voorbijging dat we niet in woorden konden uitdrukken uit angst dat de woorden het waar zouden maken) gebeurde toen ik weg was, zou ik Nike Air Max Command DamenNike Air Max 97 Womens duidelijk terugkomen meteen. Nadat ik de week na een grote noodoperatie naar Australi? was gegaan, was ik bang om nieuwe reizen te boeken en alles wat ik boekte, ik kocht een reisverzekering en wist dat er een kans was dat ik niet zou gaan.
Maar toen ze op 8 juli overleed, wist ik dat ik weg wilde. Toen dit voorjaar duidelijk werd dat ze het jaar misschien niet zou halen, begon ik vrienden te vertellen dat ik gewoon niet kon wachten om weg te komen. Om in een vliegtuig te stappen en ergens anders naartoe te gaan dan waar ik me de afgelopen 9 maanden over had beziggehouden. Een aantal van mijn vrienden zijn onlangs naar LA verhuisd en zo werd LA mijn bestemming. Ik had dit weekend, Labor Day, sinds eerder dit jaar geboekt in de Hamptons (en heb hetzelfde gedaan voor de afgelopen 4 Labor Days), en ik kwam vrienden tegen in de Junior Nike Air Max 2016 Womenswww.elrincondeosca.es League die zeiden dat ze begin augustus naar East Hampton gingen , wilde ik komen? Ik zou elk vliegtuig, trein of auto hebben meegenomen om in een nieuwe omgeving te zijn en ik bracht zoveel mogelijk augustus weg.