Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

27.12.2019 04:42
gerade sind und nicht eintauchen Antworten

Stap twee is een squat met één been kunnen doen. Elke keer dat je op je been landt, zijn de krachten ongeveer 1,5 keer je lichaamsgewicht door dat been. Dat betekent Nike Air Max 97 Mujer dat je op één been moet kunnen hurken met een neutrale uitlijning, wat bestaat uit het in lijn houden van je knie Nike Air Max Command Damen met je tweede teen en het achterover leunen van je heupen. Als u merkt dat uw knie de naad van uw broek kruist, loopt u het risico op letsel. In de wereld van fysiotherapie noemen we dit dynamische knievalgus, dat is gecorreleerd met verschillende heup-, knie- en enkelblessures en vooral met tendinopathie?n (veel voorkomende hardloopblessures).

Het goede nieuws is dat er aanwijzingen zijn dat een enkele motorcontrolesessie met een getrainde professional om de juiste uitlijning te bepalen de manier waarop u uw lichaam laadt aanzienlijk kan veranderen en zo het risico op letsel kan verkleinen. Als je het formulier eenmaal hebt gevonden, is squatten met één been als een normale oefening een geweldige preventieve maatregel. Nike Air Max 90 Womens Het traint uw musculoskeletale systeem om de belasting aan te gaan die u erop gaat zetten bij langere runs en zal uw vorm helpen stabiel te blijven tijdens vermoeide toestanden.

Stap drie, laten we inchecken op die onderbenen! Wist je dat het kuitcomplex het deel van je lichaam is dat het snelst kracht verliest bij het ouder worden? Dit levert vaak een grote bijdrage aan oudere volwassenen met een meer schuifelend type wandelpatroon. Het goede nieuws is dat dit kan worden voorkomen met langdurige, consistente krachttraining. Mijn herbeoordelingsteken voor kuitkracht is dat de hiel van één been omhoog gaat met je knie recht en met je knie gebogen. Ik zie graag> 30 hakverhogingen met gelijke hielspeling bij elke lift met de knie recht (gastrocnemius) en met de knie licht gebogen (soleus) voordat de hardloopkilometer wordt verhoogd. Nike Air Max Command Damen Natuurlijk kun je rennen zonder het krachtniveau dat ik zojuist heb beschreven, maar het probleem is dat je een enorme spiergroep mist die schokken absorbeert en dus je knie en heup meer belast worden en een verhoogd risico lopen van letsel.

Nadat je deze bewegingen met succes hebt genageld, wil je overgaan op gericht rennen. Dit betekent dat je aanwezig moet zijn tijdens je hardlopen en je bewust moet maken van hoe je voet de grond raakt en hoe dit vervolgens de knie, heup, rug en ook van bovenaf be?nvloedt. Als u een goede controle aantoont met uw enkelvoudige beenbalans (vlak bekken en vermogen om> 1 minuut te ondersteunen), neutrale mechanica in een enkelvoudige squat, evenals voldoende kracht in de kuiten, moet u de onderstaande loopsignalen kunnen integreren in je dagelijkse routine. Opmerking: afstemmen op je hardloopvorm Nike Internationalist Womens kan het hardlopen in het begin moeilijker maken, omdat je de spieren die je rekruteert, verandert en de manier waarop ze worden samengetrokken. Wacht 2-3 weken voor meer vloeibaarheid en ga altijd voorzichtig te werk. Ik raad aan om gedurende de week een venster van 10-15 minuten toe te voegen aan je hardlooproutine om het formulier te verbeteren. Het wordt geleidelijk een natuurlijke aanpassing in de rest van uw runs.

Ik liep de New York Sports Club op Wall Street binnen om mijn trainer te ontmoeten. We hadden eerder een paar sessies gehad en hij was ... in orde.
Maar op deze specifieke dag kwam hij niet opdagen. Ik was teleurgesteld en neerslachtig. Na zoveel valse starts, probeerde ik zo hard om echt een verandering Nike Air Max Thea Femme in mijn leven te maken en deze man te betalen om te helpen, en hij kon nog steeds niet opdagen - letterlijk en Nike Air Max 90 Mens figuurlijk. Ik zat neerslachtig op hem te wachten, totdat een trainer genaamd Joel naar me toe liep. "Hé, ik zie dat je trainer niet kwam opdagen. Ik heb nu een andere klant, maar ik zou graag je trainen. Als jullie nu samen sporten, geef ik je een gratis sessie. "
Hij gaf ons een geweldige sessie en tegen het einde van dat uur vertelde ik Joel dat ik in plaats daarvan met hem wilde trainen. Ik zag het, het was meer dan een baan voor hem. Hij geloofde echt in zijn klanten en wilde hen helpen hun leven te veranderen. Dat was precies wat ik destijds nodig had.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz