Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

06.01.2020 06:44
bescherming tegen stenen Antworten

Enkele weken geleden had ik een 'sensorische Nike Air Max 270 Mensdeprivatietank' gezien op de Instagram van mijn buddy Liz en werd ik super nieuwsgierig. WAT IS DEZE NIEUWE TREND ?! Ik gooide het als een verhaalidee op het werk en Amanda schreef er een HILARIOUS stuk over.
Maar ik wilde het nog steeds zelf proberen. Dus maakten Liz en ik een afspraak om naar Cloud Aquatic te gaan. (NJ mensen, het is in Waldwick.) Afgezien van de ontzag, wist ik niet echt wat ik kon verwachten.
De eigenaar liep ons terug en vertelde ons de deal: je douche, dan ga je gewoon 80 minuten drijven. Je hebt de mogelijkheid om die top te sluiten of niet, en ik dacht aanvankelijk dat ik hem helemaal niet zou sluiten. Er zitten ook twee "oh shit" -knoppen in: een belknop en een lichtknop. Ik nam een ??douche, stapte in en sprong er meteen uit omdat het zoute water een beetje schaafwond prikte. (<
Ik kwam terug en was Nike Air Max 90 Dámské deze keer echt klaar. Ik ging liggen en probeerde me op mijn gemak te voelen: cactus-stijl uitdelen? Achter mijn hoofd? Op mijn borst? Ik sloot het deksel ongeveer 95%Nike Air Presto Womens ... en toen viel het helemaal dicht en ging het licht uit. En ik raakte meteen in paniek en deed het licht weer aan.
Ik kreeg mijn peilingen en raakte vertrouwd met waar de lichtknop was, en zette ze weer uit. Het duurde even voordat ik me ontspande en mijn apengeest afsloot, maar ik bleef proberen te mediteren en liet mijn gedachten afdwalen. Ik zag een paar kleine LED-lampjes buiten de pod en concentreerde me erop, totdat ik me in het water voelde smelten.
Ik bleef op die zen wachten en uiteindelijk was het net een schakelaar. Mijn geest en lichaam werden losser en ik bezweek voor het moment. Elke keer dat mijn hartslag begon te stijgen of ik merkte dat ik aan andere Nike Air Max Thea Mujer dingen moest denken, herinnerde ik me gewoon om naar mijn ademhaling te luisteren en ging ik terug naar die plek.
Voordat ik het wist, waren mijn 80 minuten voorbij. Adidas Stan Smith Womens Zachte muziek speelde om 5 minuten aan te geven, en daarna gingen de lichten in de pod aan. Ik stapte uit en voelde me de meest ontspannen die ik in lange tijd heb gevoeld. Denk na yoga 1000 keer. Ik reed naar huis met het gevoel dat ik vloog!

Het strikvrije veter-systeem maakt het gemakkelijk om ze snel aan en uit te trekken (bijvoorbeeld in de veiligheidslijn!). Dat gezegd hebbende, de string is LANG en ik was niet helemaal zeker wat ik ermee moest doen. Ik trok hem strak aan, liep onder de voorvoet door en stopte de knevel in het zakje aan de bovenkant. Nadat de knevel was weggestopt, bleef deze zitten.

Op mijn eerste dag in CO, rende ik ongeveer 6,5 mijl over een mengsel van terrein dat gemakkelijk te berijden was, en sommige die meer ruig waren, allemaal met veel klimmen. De schoenen grepen rots en vuil zonder weg te glijden. Nike Roshe Run Damen Ze boden solide bescherming tegen stenen onder de voeten, zonder dat ze te stijf aanvoelden, en het strak geweven bovenwerk van gaas hield vuil uit mijn schoenen. De schoenen voelden veilig aan - geen problemen met wrijven of dingen die bewegen. Tot nu toe, zo goed!

Sharon Barbano, vice-president PR voor Saucony, en algemene badass (ze liep in de Olympische Trials van 1984). Ze hield een verbazingwekkend inspirerende toespraak over hoe we allemaal moesten stijgen. Ik kan het niet eens overbrengen zonder dat het cheesy klinkt, maar ik kreeg serieuze rillingen.

Daarna namen Heather en ik een boottocht met de Chicago Architectural Society. Ik had dat * vijf * jaar geleden gedaan met mijn moeder na de marathon, maar het is ook een geweldige dag vóór activiteit om je uit de voeten te houden.

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz