Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 64 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

08.01.2020 07:43
quanto non fosse stata Antworten

Toen shit echt werd, merkte ik dat ik naar dit bord aan de muur staarde en dagdroomde over de zomer.

Ik ga me dit jaar weer concentreren op hardlopen, dus ik verwacht niet dat ik hier een vaste klant word, maar ik heb geweldige resultaten gehoord van mensen die hier trainen. Nike Air Max 97 Mujer Omdat het heel moeilijk is om snelheid te rijden in NYC zonder iemand te doden, is T2 een geweldige plek om aan snelheid te werken en sneller te worden voor tris of andere fietsraces, als je van dat soort dingen Nike Air Pegasus 89 Mujer houdt.
Jeanne vertelde me ook over een aantal geweldige dingen voor vrouwelijke fietsers. Specialized heeft 31 mei Women's Ride Day uitgeroepen en organiseert evenementen in het hele land. Bicycle Habitat heeft een geweldig rittenprogramma voor vrouwen samengesteld dat ritten op weekdagen in Central Park en Prospect Park en weekendritten omvat.
Je eerste les op T2 is gratis als je naar T2NYC.com gaat, een les van 45 of 60 minuten kiest en een e-mail stuurt naar info@t2nyc.com met als onderwerp EERSTE KLASSE GRATIS ... of, aangezien ik de laatste tijd alles over de weggeefacties heb, jij kan hieronder meedoen om een ??pakket Adidas Superstar Damen van vijf klassen ($ 164 waarde) tot T2 te winnen. Ze zijn ook op ClassPass.
Laat me een reactie achter en vertel me je favoriete fietstip, of, als je een weenie bent zoals ik, waarom je bang bent om te Nike Internationalist Mens fietsen.

Opgemaakt in dat formaat lijkt het heel duidelijk waarom zoveel mensen moeite hebben om weer in het spel te komen. Na een paar weken voel je je goed + wil je het tempo of de afstand verhogen ... behalve dat je lichaam niet klaar is, dus het afbreekt + je opnieuw moet beginnen. Nog een keer.

Je moet jezelf tijd geven! Iedereen zegt dit + niemand kan je een duidelijk antwoord geven als je vraagt ??'maar hoeveel tijd'. Het is vervelend, het is frustrerend + het kan ongelooflijk ontmoedigend zijn. Dit gaat hand in hand met het vinden van een pati?nt-runabler. Laat ze iemand zijn die je geaard houdt maar je aanmoedigt om te pushen wanneer je kunt.

Een andere manier om je gedachten van de strijd af te houden, is jezelf af te leiden met nieuwe fietspaden, buurten of paden. Je zult niet alleen afgeleid worden door het nieuwe Nike Air Max 720 Donna landschap + je route bijhouden, je hebt ook niets om je run mee te vergelijken. Het is een hersentruc, een echte aanrader.

Wanneer we onze go-to-paden volgen uit een vorig leven van regelmatig hardlopen, is het gemakkelijk om helemaal op te gaan in wat je vroeger kon doen. Dat is niet leuk ... voor je hersenen of lichaam. Vermijd in plaats daarvan die routes totdat je ergens anders ergens op de been bent geweest. Het is geweldig om routes te hebben waarop je je voortgang kunt testen, ga niet te snel achter die cijfers aan.

Dit zijn slechts een paar tips over hoe je terug in je hardloopschoenen + op de paden kunt komen ... zonder je arme hersenen in een neerwaartse spiraal te brengen. Terugkomen in het spel is moeilijk! Het is duidelijk dat er meer nodig is dan alleen kilometers, dus vergeet niet te rekken en te versterken Nike Air Vapormax Dames onderweg.

Ik heb een speciale weggeefactie voor hardlopers in het NYC-gebied! De rest van jullie ... Het spijt me ?? Ik begrijp het als je nu X bent en morgen terugkomt.

Ik hou van NYC-races, maar ik hou er ook van om van mijn eiland af te komen en dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Ik heb de Newport Half twee keer (2010 en 2012) gerund en zelfs aanbevolen als een geweldige, platte koers voor een vriendin voor haar eerste helft terwijl ze zich voorbereidde op de Marine Corps Marathon.

Een paar weken geleden hebben de PR-mensen voor de Newport 10K contact gezocht om te kijken of ik daar op 2 mei de 10K wilde runnen. JA! Maar wacht, nee. Ik volg dat weekend een cursus. (Wat betekent dat alle leuke dingen dan gebeuren, natuurlijk.) Dus ik vroeg of ik in plaats daarvan een giveaway kon doen voor mijn inzending, en ze Nike Air Max 270 Donna waren zo vriendelijk om daarmee in te stemmen.

De organisatoren zeggen dat het bekend staat als de snelste baan in het driestandengebied, en er zijn vier waterstops. (Dat is best geweldig voor een 10K; de mijne dit weekend had er maar 2, en ik zou de optie voor meer niet hebben erg gevonden, vooral op zo'n warme dag.) De cursus loopt langs de Hudson en door het centrum van Jersey City en zou GEWELDIG moeten zijn keer bekeken. Als je in NYC woont, is het een korte PATH-rit weg, vooral als je in de stad woont en kunt doorgaan in het World Trade Center.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz