Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

09.01.2020 07:10
così posso concentrarmi Antworten

Ik ontmoette een collega nieuwe mama die ook van rennen hield. We werden snel vrienden en wandelwagen met vrienden. We hebben vele kilometers Nike Internationalist Womens bijgehouden samen met Nike Air Pegasus 83 Damen onze baby's op sleeptouw. Die runs lieten ons toe om onze opvoedingsstrijd, triomf te delen en gewoon van elkaars gezelschap te genieten. Ze manoeuvreerde dezelfde gekke reis van het moederschap als ik. Het hielp zo veel om deze reis van het moederschap met onze kinderwagens naast elkaar door te maken. Ik ben deze vriend en de andere geweldige dames die ik onderweg heb ontmoet heel dankbaar.

Mijn vriend en ik besloten ambitieus om me aan te melden voor de Pikes Peak Ascent; een halve marathon met meer dan 7.000 voet hoogtewinst die eindigt op de top van een Colorado 14er. Ik weet niet echt zeker wat ons is overkomen, maar het proces van trainen en voorbereiden op deze race was een ervaring die ik nooit zal vergeten. Deze race heeft ons aangespoord om ons aan te melden voor onze eerste ultra, de Dead Horse 50K Nike Air Pegasus 83 Mens in Moab, UT. We Nike Air Max Command Damen brachten de hele zomer en herfst buiten door met wandelwagens, wandelingen met onze baby's in de wandelwagens en een paar babyvrije wandelroutes hier en daar. We hebben optimaal gebruik gemaakt van onze Colorado Rocky Mountains. We hebben ook volledig geprofiteerd van de liefde en steun van onze echtgenoten.

Getrouwd zijn met een trailrunner heeft zeker zijn voordelen! Mijn man begrijpt mijn behoefte om naar buiten te gaan en te rennen. Tijdens mijn postpartum hardloopreis heeft mijn man graag voor onze dochter solo gezorgd, zodat ik naar buiten kon gaan en kon trainen. Mijn man is een standvastige bron van aanmoediging en motivatie geweest tijdens het navigeren en hardlopen. Zijn hardlopen is voor mij een enorme motivatie geweest. Ik zal nooit vergeten met hem (en onze dochter in de kinderwagen) over de finishlijn van zijn Adidas Nmd Womens eerste 50 miler te rennen. Ik ben zo ongelooflijk dankbaar dat ik hem heb als mijn sidekick voor ouderschap. Maar het is niet altijd gemakkelijk.

Ik ben vaak jaloers op de ochtend- en trailruns van mijn man met zijn hardloopclubs. Hij heeft het gemak om solo te gaan rennen zonder een kinderwagen mee te slepen en rond de dutje te werken. Ondanks deze gevoelens respecteer ik af en toe zijn persoonlijke tijd voor hardlopen en fitness omdat hij de mijne respecteert. Er is veel gegeven en genomen. En het is nog steeds een werk in uitvoering.

Voor de heuvels hield Nike Air Vapormax Heren ik de snelheid op 6,8; voor de heuvelwandeling deed ik 4.0. Ik herstelde van snelheid maar daagde mezelf nog steeds bergop uit. Voor het herstel tussen sprints, denk ik dat ik het begon met een wandeling en werkte terug naar een 6.0 jog voordat ik de eerste minuut van sprinten inging.

Maar goed dat ik nog steeds veel energie heb, want het is weer aan het werk. Ik ga morgen een presentatie oefenen met Bailey. Bails, wat vind je van statistieken voor sociale media? Welke KPI's meet u?

Welke races staan ??er op jouw kalender? Hoe voorkom je verveling op de loopband in de sportschool? Wat staat er nu in je afspeellijst? Ik heb vanavond naar Kelly Kellyson geluisterd. Het is geen schande in mijn spel.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz