Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

14.01.2020 07:36
turen dat ze hebben bekend Antworten

We reden naar de Little Red Lighthouse en terug. Er is zoveel over fietsen dat ik nog aan het leren ben, inclusief hoe te drinken en te rijden, dus ik gebruikte ons ommekeerpunt als een excuus om op te stappen en wat Propel te puffen. De volgende keer denk ik echter dat ik wat van de Nike Internationalist Femme vloeibare versterkerdruppels in een fles water met wat ijs doe. En misschien minder weenie en probeer te drinken op de fiets.

Ze huurde een zwaardere fiets en fietst geen ton, dus het was niet mijn snelste rit, maar dat komt op tijd. Vooral bij een nieuwe fiets is de tijd in het zadel erg belangrijk op dit moment, en ik had 1,5 uur vaste inhaaltijd voor vrienden en kont-in-zadel tijd.

Wat is je favoriete workout met een vriend? Vind je het leuk om met vrienden te werken die je uitdagen, of wil je degene zijn die je vrienden uitdaagt?

Ik heb een baan waar ik zoveel van hou met ondersteunende en geweldige collega's die vrienden zijn geworden. Het daagt me elke dag uit en het is iets waar ik zo gepassioneerd over ben.

Ik eindigde een enorme vrijwilligerstoezegging, iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het kon doen, en dat ik www.balconismo.de vaak gedurende die twee jaar niet had gedacht dat ik het kon doen.

Maar ja, het is gemakkelijk om te zeggen dat het veilig is en wat we hebben bereikt, geeft ons het gevoel dat we leven, toch? Het spul dat de wind in onze zeilen zet?

Hoe zit het met de dingen die ons soms doen stoppen en op adem komen en ons afvragen waar we ons in godsnaam mee bezighouden?

Ik denk dat dat is waardoor we ons levend voelen, en dat is wat ik de afgelopen maanden heb gedaan, met de steun van mensen die me geloven voordat ik in mezelf geloof.

Een paar maanden geleden besloot ik me meer te binden aan dating. En ik ben het langzaam geweest. Een paar maanden geleden gingen Lacey en ik naar een Uplift-boekbespreking voor de Alpha Woman Meets Her Match. (Ik heb het boek niet gelezen of denk dat ik een alfavrouw ben, maar ik was nog steeds erg ge?nteresseerd Nike Air Max 90 Damen om te horen wat de auteur te zeggen had en de discussie die daarop volgde.) Lang verhaal kort, we eindigden allemaal uit voor wat meer wijn na en praten met Dr. Sonya Rhodes over ons eigen romantische leven, of het gebrek daaraan.

'Je moet meer uitgaan,' zei ze. “En ja, je zult gewond raken. Dat hoort erbij. 'Ik hoorde onlangs ook een podcast van Jillian Michaels over meer pijn doen door geen risico te nemen op iets dat je gelukkig zou kunnen maken.

Bewonder de verwondering en beantwoord met vertrouwen de vragen die opkomen. Gebruik de tijd om de geweldige uitzichten te onthouden die je tijdens de training hebt gezien, de zware back-to-back runs die je hebt gemaakt, de gedeelde mijlen en de kilometers alleen afgelegd. Er zijn waarschijnlijk veel momenten waarop je glaasje hebt, onthoud ze nu. Gebruik de herinneringen om Nike Air Max 2017 Hombre vertrouwen op te bouwen. Vermijd taper driftbuien door de extra tijd te gebruiken om je mentaal voor te bereiden en je extra energie om je spullen in te pakken en iets leuks te doen voor je bemanning. Zorg voor je lichaam met extra schuimrollen, massage, Epsom-zoutbaden en zelfs acupunctuur. Bereid je geest en lichaam voor. Stel de intentie om te leren. Kom klaar om te rennen. Deze woorden zijn voor jou en mij allebei

Hoewel ik niet aanbeveel om iets nieuws te proberen op de racedag in Running Your First Ultra, ga ik mijn vorm breken om een ??speciale ervaring te cre?ren. Om nieuwe energie toe te voegen, schakelde ik een 100% rookie crew in om voor me te zorgen raceweekend. Vier speciale mensen in mijn leven die nog nooit een ultra hebben gerend of bijgewoond, zullen Simba (mijn Honda-element) rond de North Cascades rijden, me op de hulpposten ontmoeten met hun opwinding en intriges om naar een ander deel van mijn leven te turen dat ze hebben bekend over, maar nooit ervaren. Een andere goede vriend, die haar sectie vooraf heeft geleid om ervoor te zorgen dat ze tempo kon maken, zal me ontmoeten op Hyak, mijl 54, om me de nacht in te motiveren. En een ander, die ik in 2004 tempo maakte, zal me mijlen 72-96 kosten. Met nog 4 mijl te gaan, kan uw hele bemanning zich bij de loper voegen. Ik hoop ze allemaal op de fiets of te voet te krijgen om die laatste 4 mijl met mij te delen. Want echt, daar gaat het allemaal om. Ik ben zo opgewonden om eindelijk de kans te krijgen om dit belangrijke deel van mijn leven te delen met mensen die zo dicht bij me staan ??en toch buiten mijn ultrawereld zijn. Ze zijn misschien nerveuzer dan ik, en die zorg is precies waarom ze een ongelooflijk team zullen zijn dat me door de bergen ziet.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz