Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

14.01.2020 07:48
appris que je pourrais avoir besoin Antworten

Ik wilde stoppen! Waarom stopte ik niet ?? Moet ik stoppen? Veroorzaak ik mezelf schade? Hoe kan ik deze berg oplopen zonder voedsel in mij ??

Ik nam deze vragen mee naar het laatste grote hulppost op 81,5 km, ervan overtuigd dat dit het moment was om te stoppen. Ik had 50 mijl gerend - Nike Air Max Zero Womens dat was goed genoeg. Bovendien wilde ik niet in het donker rennen.

Mijn bemanning had alles voorbereid. Mijn koplamp, water, meer water - water was het enige dat ik nu kon verdragen. Dus stond ik op, liep aarzelend naar de deur. Mijn bemanning vertelde me dat ze me bij de finish zouden zien. Ik vertelde hen dat ik wilde stoppen en op de een of andere manier nog steeds naar de deur liep. Ze vertelden me dat ik het kon doen. Ik geloofde ze niet, maar toch bleef ik vooruitgaan.

Waar was mijn hoop en positieve kijk? Waarom bewogen mijn voeten nog steeds vooruit? Hoe? Waarom zou mijn maag geen pijn meer doen? Hoe ter wereld was ik nog steeds droog aan het hijsen? Ik wilde nog steeds echt stoppen.

Deze gedachten speelden als een gebroken record in mijn hoofd. Ik had echt geen idee hoe ik nog steeds in beweging was of dat er iets was Nike Air Max 270 React Donna om trots op te zijn met mijn optreden. Ik was absoluut verslagen. Toch nog steeds in beweging. Hoe waren deze twee dingen mogelijk?

De laatste paar uur van mijn race waren allemaal wazig. Meestal hielden de doffe buikpijn en mijn cirkelende vragen me in beweging. Ik had de finish gehaald en het eerste gevoel was opluchting gevolgd door verwarring. Waarom en hoe ben ik doorgegaan?

En dat tri-ding: ik sprak vanavond met mijn coach en legde al mijn tri-angsten neer. Ze gaf me een aantal solide tips over de fiets: probeer wat extra vaart te krijgen voordat je die heuvel op gaat, zodat je meer vermogen hebt om omhoog te gaan. Ze had het ook over het geven van wat meer fietsoefeningen, www.edcandalucia.es vergelijkbaar met het idee van hardloopoefeningen. We hebben heel openhartig gesproken over haar beoordeling van mijn capaciteiten. Ze was eerlijk dat ze niet helemaal zeker was hoe toegewijd ik was, totdat ik me vastlegde aan mijn racefiets en aan een Olympische afstand tri. Maar ze weet dat sinds ik aan mijn fietsen en zwemmen heb gewerkt, mijn hart erin zit. Het maakt me nog steeds nerveus, maar ik blijf dat gewoon doorgaan, één training tegelijk.

Ik postte oorspronkelijk niets over het doen van de NYC Tri, omdat ik aanvankelijk een beetje bang was. (Het was ook een last-minute beslissing - ik slaagde erin om slechts een paar weken uit de media te komen.) Maar hey, het is volgend weekend en ik ben er echt heel opgewonden van.

Oh, en ik liep vanmorgen met drievoudig Ironman Kona-kampioen Craig Alexander op een media-evenement. Nike Air Max 2017 Damen Ik heb bijna geslapen, maar hoe vaak mag je met Ironman-kampioenen rennen? Toen ik Central Park South overstak om bij de ontmoetingsplek te komen, dacht ik aan hoe ver ik ben gekomen. Ik werd beschouwd als fitnessmedia. Rennen met een Ironman-kampioen.

Ik probeer nieuwe dingen. Ik zou kunnen falen. Ik kan me bezeren. (Hopelijk zou er emotioneel, niet fysiek, pijn kunnen optreden.) Maar ik kon iets afmaken waarvan ik nooit had gedacht dat ik het kon. Ik zou verliefd kunnen worden. Dit is de zomer van mogelijkheden. Bagage loslaten voelt goed.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz