Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

26.02.2020 04:08
die andere gesteckt Antworten

Zodra je klaar bent met hardlopen, begint je lichaam aan het herstel- en wederopbouwproces dat je klaar maakt voor je volgende run. Als je lang en / of hard hebt gelopen, raakt je glycogeenvoorraad op en zullen je spieren verlangen naar de voedingsstoffen die ze nodig hebben om groter en sterker te worden. Het is onmogelijk te overdrijven hoe belangrijk het is om je herstel snel te starten met de juiste voeding.

Uw voedingsplan voor na de training zou drie primaire doelen moeten hebben.

Rehydrating
Hoe ijverig je ook was tijdens je training, je lichaam heeft extra vloeistoffen nodig zodra je sessie is afgelopen. Dit helpt je lichaam om afvalproducten door te spoelen, je maaltijd na de training effici?nter te verteren en essenti?le Nike Roshe Run Womens voedingsstoffen naar je vermoeide benen te sturen. Voordat je iets probeert te eten, drink een glas water, sportdrank of vruchtensap.
Glycogeen aanvullen
Snelwerkende eenvoudige koolhydraten, zoals die op deze lijst, helpen het tanken van uw lichaam Nike Air Max 2017 Damen goed op gang te krijgen. Het is het beste om herstelvoedsel te eten binnen de eerste 20-30 minuten na uw training. Dit geeft je lichaam de tijd om voedingsstoffen te verteren en af ??te geven tijdens het chemische venster wanneer je spieren het meest ontvankelijk zijn om ze op te nemen.
Spieropbouw
Dit is waar veel goedbedoelde hardlopers hun herstelvoeding uit balans brengen. Ze weten dat eiwit essentieel is voor het repareren en opbouwen van spieren, dus ze overdrijven het. De beste strategie voor herstel na de run is om een ??mengsel van koolhydraten en eiwitten te consumeren in een verhouding Nike Air Max Command Mens van 4: 1 of 3: 1. Zoals in dit artikel van Active.com wordt uitgelegd, moet u, afhankelijk van uw gewicht, streven naar ongeveer 20 gram eiwit in uw post-run maaltijd. Breng dit in evenwicht met 3 tot 4 keer zoveel gram koolhydraten en Nike Air Max 1 Donna je spieren hebben alles wat ze nodig hebben om je voor te bereiden op je volgende run.

Vonnis? De eerste mijl of zo, het was even wennen. Het voelde zwaar aan, maar toen ik eruit dronk, werd het duidelijk lichter. (Duh.) Toen ik eenmaal een paar kilometer binnen was, merkte ik niet echt dat het bewoog, en het was echt gemakkelijk om er uit te drinken. Ik gooide twee Watermeloen Nuun in het reservoir voordat ik mijn run begon en had wat lekker, lekker, elektrolyt-y water. Om eerlijk te zijn, was ik tot dit jaar geen fan van Nuun, maar hun smaken de laatste tijd - vooral watermeloen! - hebben me Nike Air Max 270 Damen gewonnen en ik ben nu een bekeerling.

Nogmaals, ik hou echt van de opslagopties op deze. Er zijn twee zakken aan de voorkant, en ik stop mijn telefoon en een kleine wisselverpleegster in de ene en mijn gels in de andere. Nadat ik deze foto Nike Air Max Thea Damen en een gel had genomen en mijn telefoon in de zak had gestopt, voelde het pakket ongelooflijk uit balans, maar ik raakte er weer aan gewend.

Een bustier-dan-ik-vriend wees erop dat ze niet dacht dat het een zeer comfortabele optie zou zijn voor vrouwen met een grotere bovenlijf, en dat zie ik zeker. Als een dame met een tussenliggend formaat en een bovenlijf, vond ik dat deel niet ongemakkelijk, maar vond het de moeite van het vermelden waard.

De enige plaats waar ik denkbeeldige punten op mijn denkbeeldige hydratatiescorecard aftrek, is de schurende factor. Ik heb wat schaafwonden in mijn decollete waarvan ik vrij zeker weet dat het uit dit pakket komt, en ik heb ook twee kleinere plekken van schuren: een in mijn nek en een aan de binnenkant van mijn arm.

Ik was zo blij dat ik de Camelbak op die lange termijn bij me had; Ik had Nike Air Max 270 Femme de handheld nog een paar lange runs genomen en was het echt zat om hem zo vaak vol te zetten.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz